Silmissä neutraali Clarins

tiistaina, helmikuuta 02, 2016

Mitä ihmettä? Milloin viimeksi olen laittanut teille meikkikuvia tulemaan? Piti ihan tarkistaa, kun siitä tuntui olevan pieni ikuisuus. Ja niinhän siitä oli. Viime vuonna viimeksi, joulukuussa. Oijoi! Tosin, ei kai näissä mun meikkikuvissa viime aikoina ole ollut ihan kamalasti edes katsottavaa, kun tällaisella perus meikillä on menty oikeastaan koko ajan. Ruskean eri sävyt vaan vaihtelee silmissä ja arkisin se ihan nopea vartin meikki. Ja toisaalta tää mun iho käy tätä uusiutumista koko ajan, ettei se aina ole ihan kuvattavan näköinen. Mutta siis, pitkästä aikaa meikkikuvia.


Mulla on monta rakasta lempparipalettia, mutta tällä hetkellä yksi söpö pieni paletti on vienyt sydämeni täysin. Viime syyskuussa esittelin teille Clarinsin uutuuksia ja vasta nyt olen oikeasti tarrannut noihin tuotteisiin oikein antaumuksella. Tämä Day-paletti alkaa pelottavasti näyttää jo kuoppia pannuissaan. Silloin tietää, että jokin tuote on mulla oikeasti todella kovasti käytetty.


Näissä on todella hyvä pigmentti ja silti helppoja häivyttää. Voisin sanoa, että tällainen paletti tulisi löytyä jokaisen naisen meikkikokoelmasta. Saa tehtyä niin vaaleaa kuin vähän tummempaakin lookkia. Arkeen tämä varsinkin sopii todella kauniisti.

kulmat // Lumene Long-Wear Eyebrow powder
pohjustus // MAC Paint Pot Soft Ochre
luomivärit // Clarins Day palette
rajaus // Lumene  True Mystic Precise Tip
ripset // Lumene  True Mystic Volume




Jos mulla olisi aamuisin enemmän aikaa, tekisin tällaisen meikin varmaan joka päivä. Kunnon rajaukset ja muuten neutraali look on vaan niin mun juttu. Vaikka rakastankin värejä ihan mielettömän paljon. Siinä viiden aikaan aamulla ei kuitenkaan jaksa silmät ristissä tehdä mitään muuta kuin pikaisen ehostuksen.

meikkivoide // Lumene Blur Foundation
peitevoide // MAC Pro Longwear Concealer NW15
aurinkopuuteri // Lumene arctic sun
varjostus // Make Up Store smog
poskipuna // MAC Dainty
huulet // BabyLips Peach  Kiss


Supernopeat räpsyt tästä meikistä eivät nyt menneet niin nappiin, mutta kai näistä selvää saa ;)


Mutta arvatkaa mitä, mä alan taas löytämään mun kauan kadoksissa ollutta meikkihulluutta ;D

You Might Also Like

3 kommenttia