Daisy Kiss - kevään ihanat tuoksu uutuudet

tiistaina, toukokuuta 23, 2017

Yksi asia, mikä mulla on ollut Oliverin tulon jälkeen todella haastavaa ja samalla haikeaa. Tyhmää tää on, sanoisinko, mutta silti tuoksufriikkinä tää on ottanut koville. Hei moi vaan taas pitkästä aikaa! :D Eli siis, mä en ole synnytyksen jälkeen pystynyt käyttämään hajuvesiä saati deodoranttia oikeastaan ollenkaan. Nyt pikku hiljaa olen saattanut yhden pienen suihkaisun pistää hiuksiini, sillä Oliver alkaa olla jo isompi poika, mutta mä en vain ole pystynyt käyttämään tuoksuja toisen ollessa iholla melkeimpä 24/7. En tiedä, olenko mä sit vaan ylihuolehtiva äitityyppi vai mikä, mutta mä en halua niin sanotusti "saastuttaa" mun pienokaista ihan vielä. Hän ehtii saada kaikenmaailman tuoksuja ja tuotteita iholleen vielä jäätäviä määriä, joten yritän tämän vauva-ajan jättää omasta käytöstä tuollaiset tuotteet pois. Ja kuten sanoin, se on ollut tällaiselle tuoksufriikille välillä vähän haastavaa. Mä niin rakastan kaikkia ihania tuoksuja! Oliver menee kyllä kaiken edelle, joten sen puoleen sitä ei ole edes tarvinnut sen ihmeemmin miettiä. Se mikä mua itseäni vaan häiritsee ihan mielettömästi, omaan nenääni mä haisen koko ajan :D Joko hielle, piimälle tai puklulle. Onhan tuo mun armas miehenikin todennut halatessaan ja turhan lähelle tissivakoani vajonneena sanonut, miten piimälle haisen XD Minkäs mä sille voin, kun pieni mies saattaa päästää aina maitoa syönnin jälkeen just sopivasti sinne :P

Vaikka en tällä hetkellä tuoksuja käytäkään, ei se silti estä mua nuuskimasta noita ihania tuoksuja oikein antaumuksella. Voisin siis esitellä teille omat tämän kevään suosikkini. Harmi vaan, jälleen kerran nämäkin Limited Edition tuoksuja, joten kipaiskaapa nuuskimaan, mikäli mielitte näitä kaunokaisia pulloja omalle hyllyllenne.


Marc Jacobs Daisy Kiss tuoksut* ovat ihanissa kunnon pinkeissä pulloissa. Jo pelkästään tämä sai minut hihkumaan ilosta. Pinkki, no jo vain, kelpaa. Pullot ovat muuten samaa linjaa kuin muutkin aiemmat kevään tuoksut, kukkaiset ihanuudet. Tämän vuoksi nämä saavat olla esillä, ehdottomasti. Pulloista sanotaan: "Daisy Marc Jacobs Kiss -tuoksujen pullot on puettu huomiota herättävään kirkkaaseen pinkin sävyyn, joka tuo mieleen kiihkeään suudelmaan liittyvän tunnelatauksen." Senkö takia nää viehättää mua xD


Tuoksuja jälleen kolme, kaikki omaan nenääni niin herkullisia. Aika kukkaisia tuoksuja ja koska mun nenä ei osaa erotella tuoksuja mitenkään hyvin saati kuvailla senkään vertaa, laitan teille tuoksujen tiedot tarkemmin. Näistä kolmesta on todella vaikeaa valita omaa suosikkia. Todellakin suosittelen käydä nuuskimassa, nämä ovat todellakin sen arvoisia :)

suositushinta 81,00€

DAISY MARC JACOBS EAU SO FRESH KISS

Daisy Eau So Fresh Kiss on kevyt, raikas ja eloisa sekoitus pionia, kirsikankukkaa ja ruusun teralehtiä. Aistillinen valkoinen puu ja santelipuu tuovat jälkituoksuun täyteläisyyttä.

Alkutuoksu:    Mandariinin lehdet, mustaherukka, roseepippuri
Sydäntuoksu: Pioni, kirsikankukan terälehdet, vaaleanpunainen ruusu
Jälkituoksu:     Valkoinen puu, santelipuu, ambrox
suositushinta 74,00€

DAISY DREAM MARC JACOBS KISS

Daisy Dream Kiss on miellyttävä yhdistelmä mehukkaita hedelmiä ja auringon hyväilemiä kukkia. Kevyttä ja leikkityyttä tuoksu saa verigreipistä, johon sydäntuoksun raikkaat kukkaisvivahteet yhdistyvät. Setripuu saa aikaan aistillisen viipyilevän jälkituoksun.

Alkutuoksu:    Mustaherukka, verigreippi, mehukas ananas
Sydäntuoksu: Valkoinen freesia, jasmiinin terälehdet, kirpeä raparperi
Jälkituoksu:     Setripuu, myski, ambrox
suositushinta 74,00€

DAISY MARC JACOBS KISS

Virkistävä yhdistelmä kukkaisia ja hedelmällisiä tuoksuvivahteita. Tuoksu avautuu pomelonektarin mehukkaalla tuoksulla, johon aavistus pionia ja ruusua sekoittuu. Pehmeä kermainen setripuu pyöristää jälkituoksun ja antaa sille lämpöä.

Alkutuoksu:    Pomelo, aprikoosinektari, kasteinen orvokki
Sydäntuoksu: Osmantuksen kukka, valkoinen pioni, vaaleanpunainen ruusu
Jälkituoksu:     Kermainen setripuu, ambrox , myski

Kuten omakin nenäni haistaa, kukkiahan tuoksuissa on :D Ja alkutuoksussa haistan kyllä hedelmät. Mä en vain osaa niitä kunnolla erotella. Mun mielestä on ihanaa, miten toiset on tässäkin hommassa niin taitavia, erottaa pienet tuoksunuotit hajuvesistä. Siinä saa olla kyllä tarkka nenä. Mun nenässä tuoksuu nykyisin pissa, kakka ja maito. Pitäähän vaippaa haistella, että tietää onko isosta hädästä kyse :D

Mutta oletteko te käyneet näitä jo tuoksuttelemassa? Mitä tykkäätte? Tai minkä veikkaatte olevan se oma suosikki? :)


*tuotteet saatu testattavaksi

p.s. Meille kuuluu tosi hyvää! Kirjoittelen vauvakuulumisia seuraavalla kerralla. Meillä on vain päivän rytmi Oliverilla muuttunut niin kovasti, ettei tänne koneelle ole ehtinyt ollenkaan! Tunnin päikkäreitä vaan enää nukutaan, enhän mä siinä välissä ehdi kuin syödä itse ja hoitaa kotia kuntoon. Tänään olen ollut niin supertehokas, että ehdin istahtaa koneelle. Ja hei, meillä maistellaan jo kiinteitä ruokia! Tästä pitää kertoa kans tarkemmin. Kuulemisiin murut! ♥

p.p.s. Pahoittelen jo nyt, jos tekstissä kovasti virheitä. Jouduin tykittää tän sellaisella kiireellä ulos :D

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Dream on näistä mun ehdoton suosikki, mutta myös Daisy Kiss on ihana. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulla onkin niin tarkka nenu, että varmasti pystyt helposti valitsemaan suosikkisi ♥ :)

      Poista
  2. Kaikki nuo tuoksut on ihania. Meillä Daisy Dream on tyttärellä käytössä ja itselleni tuota Kiss tuoksua haluaisin.
    Oliverille terkkuja <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, ihanaa, että tytölle kans löytyi sopiva tuoksu :)
      Oliverille terkut tietysti välitetty suukkoin kera :D♥

      Poista
  3. Ihan muusta kommentoin kuin postauksen tuoksuista, näin vähän aikaa sitten instassasi pinnasänkyyn tehdyn peiton, kysyisitkö tekijältä mitä lankaa hän siinä on käyttänyt? Oli aivan uskomattoman upea! :)
    Ellen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa Ellen! Meidän äiti tosiaan teki sen peiton Oliverille :) Lankoina oli Tokmannin omaa Kotikulta Pehmoinen. Harmaa taisi olla joku Novitan. Valkoinen ja minttu tosiaan tuota pehmoinen lankaa :) ja kiitos, minustakin peitto on upea <3

      Poista