Äitimeikki

perjantaina, kesäkuuta 16, 2017

Mun meikkauskerrat Oliverin syntymän jälkeen on helposti laskettavissa. Taitanee meinaan mahtua yhden käden sormiin. Ja nekin kerrat olisi periaatteessa voinut jättää välistä, mutta mulla on ollut ikävä mun ihanaa meikkikokoelmaa ja siveltimiä. Äitienpäivänä heitin kevyen meikin, joka siis edellisessä postauksessa vilahti ja nyt toisen kerran oli meidän mammakerholla tapaaminen miesten kera (meillä on siis viiden äidin kanssa koottu yhteinen kerho ja tavataan parin viikon välein), joten ihan hyvä syy sutia vähän sävyä naamariin :D Meikki saa nyt nimen äitimeikki, koska tämä tyyli on käytännössä ollut mulla synnytyksen jälkeen joka kerta. Mua meinaan huolettaa, että mun pieni mies alkaisi vierastaa mua, jos meikki olisi niitä perus sotamaalauksiani :D Kyllähän mä tällaista lookkia käytin meinaan ennen äitiyttäkin :D

kulmat // Lumene  Long-Wear Eyebrow powder 1 Mediun Brown
pohjustus // MAC Paint Pot Soft Ochre
luomivärit // Urban Decay Gwen Stefani paletti
rajaus // Clariuns Frayon Kohl 01 Carbon Black *tuote saatu
ripset // Maybelline The Colossal Big Shot  Mascara  *tuote saatu


Meikki on oikeastaan mun - ei meikkiä-meikki. Eli tavallaan tosi basic naama, mut kuitenkin korostettuna. Eli kulmat ja ripset on mun tapauksessa ne vahvimmat. Meikkipohja tietysti, että saa kasvojen ihon tasaisemmaksi. Josta tulikin mieleen, kiinnostaisiko ihon kunto synnytyksen ja imetyksen jälkeen? Tai siis imetähän mä vieläkin :D Oliver kyllä katsoi vähän pidempään kun uniltaan heräsi, mutta hyväksyi onneksi naamani hetkessä. Paras ehkä jättää kunnon meikit siihen hetkeen, kun ei enää vierasteta :D

meikkivoide // MAC Pro Longwear Nourishing Waterproof Foundation NC20
peitevoide // Essence Stay All Day 16h 20 soft beige
aurinkopuuteri // Anastasia Contour kit
varjostus // Anastasia Contour kit
poskipuna // MAC New Romance
korostus // Makeup Revolution Ultra Pro Glow
huulet // MAC Angel

Olipa muuten hassua katsoa itseään meikin kanssa. Sitä kun katsoo nykyisin omaa naamaa meikittä melkein koko ajan. Kyllä sitä vielä ehtii niitä kunnon maskeja tekemään ;)



Olipa kiutenkin ihana pitkästä aikaa olla meikeissä. Vaikka tyhmältähän se kuulostaa :D Mutta se kun on ollut intohimoni jo vuosia :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Sun iho muuten näyttää ihan älyttömän hyvältä! <3 Et ainakaan välttämättä pohjaa edes tarvi niin paksua kuin joskus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jonna ♥ Iho on ottanut aikamoisen käännöksen synnytyksen jälkeen ja varsinkin tän imetyksen kanssa. Pakko ehkä päivitellä missä mennään :D

      Poista