Pieni SUURI paljastus

torstaina, heinäkuuta 21, 2016

No nythän mä oikein repäisin ja kirjoitan parina päivänä putkeen :D Eli siis aika normaalia jos niin voisi sanoa. Tää nettilomailu on kyllä tehnyt hyvää, ei voi kieltää. Mutta silti, voi loma, kun alat olla vähissä. Enää pikkasen reipas viikko ja sitten olisi palattava takaisin sorvin ääreen. Vaikka työstäni pidänkin, ainakin useimpina päivinä kuukaudesta, niin on se lomailu silti aina parempaa. Ihmisen parasta aikaa melkeinpä. Mun loma on ollut ihana, kuten olette varmaan jo sen muutamista vaivaisista postauksista ymmärtäneet. Olen ottanut loman todellakin lomailun kannalta. Tänä kesänä on tullut tehtyä yllättävän vähän mitään. Nyt kun mietin melkein neljää viikkoa taaksepäin, niin eipä tässä ole ollut juuri mitään ihmeellistä. Suurimmaksi osaksi pelkkää kotona olemista ja lepäilyä. Siskon poppoo on yökyläillyt. Minttu-serkku oli muutaman yön ja me käytiin siellä Itä-Suomessa. Siinäpä se. Kotona tietysti pihahommia vähäsen, aivan liian vähäsen ja sisälläkään ei ole saatu juuri mitään aikaiseksi. Mutta nyt on lepäily tehnyt hyvää, joten en ole potenut siitä huonoa omaatuntoa.


Lomalla olen käynyt pari kertaa jo shoppailemassakin. Taisin luvata näyttää teille, mitä olen hankkinut. Vai lupasinko? En muista nyt yhtään :D No kuitenkin, Minttu otti musta ja uusista vaatteista kuvia, eli asukuvia luvassa pitkästä aikaa. Ei tää asukuvailu kyllä taida olla ihan mun pala kakkua. Mä en todellakaan osaa olla kameran edessä luonnollisesti. Suurin osa kuvista oli taas julkaisukelvotonta naamavirneiden takia :D



Tällä lomalla olen ehtinyt kiertää kaupoilla jo kolme kertaa ja joka kerta on jotain pientä tarttunut mukaan. Ensimmäisellä kerralla eniten tuli haalittua alesta vaatteita ja muuten sitten ihan vaan jotain pientä. T-paitoja ja sukkia suurimmaksi osaksi. Ekalla reissulla tuli ostettua Hennesiltä tuo sifonkinen lörttöpaita, farkut sekä nuo kaulakorut. Kengät sain Minnalta, kun olivat liian isot. Mulle tuli tästä asusta mieleen ihan smurffi. Sininen tyyppi vihreyden keskellä :D


Mulla on kyllä ollut ihan syykin, miksi uusia vaatteita piti hankkia. Josko pikkasen avaisin tätä kaikkea, mitä keväällä on tapahtunut. Olen pitänyt teiltä salassa yhtä pientä, tai siis aika isoakin asiaa. Onkohan monikin teistä ihmetellyt, miten kevään aikana monessa viikkopostauksessa kerroin olleeni niin uupunut ja voimaton? Tämä pieni suuri salaisuus, jota olen kantanut mukanani oli sellainen, josta en halunnut ihan vielä silloin puhua. Koska mitä jos kaikki ei olisikaan mennyt ihan nappiin? Vähän siis arvelutti, vaikka mun teki mieli kertoa teille tästä ihan samantien. Koska mä nyt kerron täällä niin paljon ja tämä iso asia tulee hieman muuttamaan tilanteita, niin tietysti halusin kertoa teille asiasta välittömästi. Joko arvaatte mistä on kyse?


Maaliskuun loppupuolella me tehtiin Niksun kanssa kahden viivan positiivinen testi ja kyynelten siivittämänä, jopa hieman pelokkain onnellisina iloittiin uuden elämän alusta. Meille on siis tulossa pienokainen ♥ Noin, siinä se nyt on. Salaisuus, jota olen kantanut jo niin pitkän aikaa sisälläni, että välillä olen jo meinannut lörpötellä teille tästä. Tilanne on tällä hetkellä siis se, että tänään tuli 17+0 viikkoa täyteen. Maha on tullut jo näkyviin, eikä tätä enää ole ihan helppoa piilotellakaan. Tai siis tuollaisilla isoilla löysillä vaatteilla, joita siis ihan syystä kävin ostamassa. Ja mammahousut, jotka kuvassakin siis ovat.


Mun alkuraskaus ei ollut mitenkään todella miellyttävä. Mulla oli tosi paha olo, eikä nyt siis puhuttu mistään aamupahoinvoinnista vaan ihan koko päivän kestävästä etovuudesta. Väsymys jatkuu edelleen ja lomalla olenkin tosiaan antanut itseni nukkua niin paljon kuin keho vaatii. Mun pää on ollut lähes päivittäin kipeä ja oikein mikään ruoka ei tunnu maistuvan. Tämän kaiken takia mulla meni kevät vähän harakoille. Liikunnan osalta olen ottanut myös varovasti vain siitä syystä, että mulla alkaa pitkällä kävelymatkalla jomottamaan tiitiäisen kotia sen verran kovasti.


Nyt te varmaan jo mietitte, että mikä on blogin jatko? Tai ainakin osalla teistä se varmaan kävi se mielessä. No jos ei teillä, niin mulla on käynyt. Bloggaaminen on mun rakas harrastus ja olen kovasti miettinyt, mikä Fantazyan kohtalo on. Tämähän on alusta saakka ollut kauneuspainotteista sillisalaattia ja samalla linjalla mä ajattelin kyllä jatkaa. Tulee vain yksi aihealue lisää josta kirjoitella. Mä olen aina kirjoitellut sen mukaan, mikä tuntuu minäkin päivänä kivalta. Puran mun kosmetiikkainnostusta tänne, kerron remonteista ja sisustuksesta, elämästäni ihan ylipäänsä. Sillä samalla linjalla jatketaan kuin tähänkin asti. Eli älkää huoliko, tästä ei ole tulossa pelkkää mammablogia, vaikka aiheita siltäkin alueelta on siis tulossa :) Mä haluan päästä purkamaan ajatuksia myös tästä asiasta, sillä blogi on ollut mulle aina paikka, mihin olen tullut purkamaan ajatuksia vähän mistä sattuu.



Siellä se meidän pieni tiitiäinen köllii ja kasvaa. Kaikki on ollut niin jännittävää. Mun mieliala on ollut yllättävän tasainen, jopa Niksukin on sen maininnut, kun on kuullut monien naisten olevan aika....no hormonin valtaamia :D Katsotaan mihin se tästä vielä kehittyy, kohta siis puolessa välissä ollaan. Ajattelin jossain vaiheessa kirjoittaa teille tietysti tästä aiheesta vielä lisää, fiiliksiä ja ajatuksia ja miten tähän kaikkeen sit päädyttiin, mutta tämä postaus saa jäädä pelkäksi paljastuspostaukseksi. Muuten tästä tulee kilometrin mittainen.


Tällainen pieni suuri paljastus siis vihdoin julki. Pakko myöntää, että mua jännitti ja jännittää ihan tuhottoman paljon, mitä te ihanaiset siellä toisella puolella olette mieltä. Enkä ees tiedä miksi :D Nyt kuitenkin tämä on paljastettu, joten voisin toivottaa tässä vaiheessa ihanaa alkavaa viikonloppua. ♥ Nauttikaa olosta ja rakastakaa toisianne!

You Might Also Like

36 kommenttia

  1. Ihanaa, ihanaa, ihanaa!! Mielettömästi onnea ja tsemppiä loppuraskauteen 😍😍😚

    VastaaPoista
  2. Voi höpsö, eihän tästä voi olla kuin yhtä mieltä. <3 Onnea tuhannesti ja jaksamista odotukseen! Se on kaiken mullistava elämänmuutos, mutta varmasti parasta mitä teille on tapahtunut, niin upeaa. <3

    VastaaPoista
  3. Ihan mielettömän paljon onnea teille molemmille ♥

    VastaaPoista
  4. Apua, ihan mielettömän ihana uutinen!! <3 onnea paljon!!:))

    VastaaPoista
  5. Oi ihanaa, mielettömän paljon onnea !!

    VastaaPoista
  6. Ihana, upea, mahtava uutinen. Paljon, paljon onnea!! <3

    VastaaPoista
  7. Paljon onnea vielä täälläkin <3 Ihanaa loppuodotusta, jotain niin parasta teillä edessä :)
    Ps. Pieni kutina asiasta kieltämättä oli tullut jo aikaisemmin ;)

    VastaaPoista
  8. Ihanaa!!! Siis niin ihanaa! ONNEA ONNEA ONNEA <3 <3

    VastaaPoista
  9. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ tämä on kyllä niin ihanaa ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    VastaaPoista
  10. Paljon onnea ja hyvää vointia loppuraskauteen <3 Ihana juttu!
    Kintsu

    VastaaPoista
  11. Ihanaa, paljon onnea!!! :) Oonkin jo kauan miettinyt, että milloinkohan on teidän vuoro. Ootan innoissani kaikenlaisia postauksia raskaudesta/vauvasta/hankinnoista/jne :) T: kahden pienen äiti

    VastaaPoista
  12. Aivan ihanaa! <3 onnea tosi paljon <3 vähän oon tämän suuntaista arvaillutkin kun itellä ollut saman tyyppisiä oireita ja nyt tosiaan rv 15+6 menossa. Vielä en oo ite kaikille uskaltanut kertoa :D

    VastaaPoista
  13. Tämänkin kautta vielä oikein paljon onnea <3 Ihana masu!!

    VastaaPoista
  14. Hurjasti onnea :) mukava lukea mitä vaan kirjoittelet, älä sitä murehdi ❤️

    VastaaPoista
  15. Onnea vielä kovasti tätäkin kautta, vaikka jo kovin tyypistä tovin jo intoillut♡♡
    -Skeit-

    VastaaPoista
  16. Oi ihanaa! Onnittelut! Itse ainakin olen tällaisista raskaus ja vauva-aiheisista postauksista aivan innoissani, saatuamme mieheni kanssa pari viikkoa sitten itsekin tietää raskaudestani. Itse olen tietysti vasta tooosi alussa rv6, mutta pahoinvoinnin, väsymykset ovat alkaneet hiipiä tännekin.

    VastaaPoista
  17. Instassa jo eilen onnittelin, mutta on tämä niin upea asia, että pitää vielä tätäkin kautta lähettää onnittelut teille! :) <3

    VastaaPoista
  18. Mä en ole (muistaakseni) ikinä sulle kommentoinut, vaikka blogiasi kauan lukenutkin ja tykkään ihan älyttömästi just näistä sun kaikista sekalaisista jutuista! :D Nyt oli kyllä niin ihana uutinen, että oli pakko avata kommentointi ja onnitella oikein paljon! Ihana juttu :) Sä vaikutat jotenkin todella mukavalta ja sydämmelliseltä ihmiseltä ja monta kertaa olen ajatellut, että jos tunnettaisiin "tosielämässä" niin sä olisit varmaan ihan tosi ihana ja hauska kaveri! Tai ainakin sellainen kuva susta välittyy blogin kautta :)

    Tuhannesti onnea teille odotukseen ja vauvailuun! <3

    -Lotta

    VastaaPoista
  19. Onnea teille rakkaat!❤❤❤
    Äiti

    VastaaPoista
  20. Awesome post and your blog and good luck,thanks for sharing...

    Hayati foot spa

    VastaaPoista
  21. Ihana uutinen <3 Onnea ja mukavaa odotusta <3

    VastaaPoista
  22. Paljon onnea tulevan perheenjäsenen johdosta <3 Toivottavasti kaikki sujuu hyvin. Mielenkiintoista lukea myös aiheeseen liittyen, vaikka ei itselläni vielä omaa lasta olekaan :)

    Terkuin Noora

    VastaaPoista
  23. Upea uutinen. Paljon onnea koko perheelle ja tsemppiä sulle loppuraskauteen! ❤

    VastaaPoista
  24. Suunnattoman rakkaat onnittelut!! <3 <3 Tää on ihan mielettömän hyvä uutinen <3

    VastaaPoista