Ombre Lips - #avonhaaste

perjantaina, elokuuta 04, 2017

Siis kamalaa! Edellisestä postauksesta on aikaa melkein kuukausi. Nyt tuntuu ihan pahalta. Olen kyllä päivittäin miettinyt, että nyt otan ja istun koneen ääreen ja silti olen onnistunut kuluttamaan sen hetken omaa aikaani siivotessa tai ruokaa laittaessa. Joo, kyllä tää uusi arki on vienyt ajan käytön ihan uuteen ulottuvuuteen. Oma aika, mikä se oikeastaan on? :D Ainut mikä mua tosiaan harmittaa tässä on se, että blogille on jäänyt aivan turkasen liian vähän aikaa. Aina jokaisen postauksen jälkeen suunnittelen, että nyt otan tän ja tän päivän ja hetken kirjoittelulle. Kuitenkin samassa koko homma vesittyy, kun tulee yllättävä meno, kauhea yö tai ihan mikä tahansa muu juttu. Yritän siis edelleen parhaani ja kirjoitella aina kun vaan saan itseni istutettua koneen ääreen. Tää edellinen paussi oli kyllä laittoman pitkä! Hyi mua ':D Mutta korvatulehdus on saatu kukistettu. *kop kop* Todellakin toivon pienen miehen vuoksi, ettei se kökkö tauti enää iskisi uudelleen. Oli siinä kuulkaa yksi iso harmi ja nyt sit tarkkailen koko ajan silmä kovana tilannetta. Mutta palaillaan näihin tunnelmiin vielä myöhemmin.
Oliver muuten täyttää tänään jo 8kk ♥ Mun pieni iso mies ♥


Olette varmaan ainakin osa huomanneet instagramissa Avonilla menevän kilpailun. #bereMARKable kisassa on kolme haastetta ja ensimmäinen osa haastetta oli Ombre Lips. Toinen haaste on jo tullut ja se pitää ihan kohta olla valmis julkaisuun ja mulla on se vielä kesken :o Pitää tehdä mahdollisimman pian! Mutta katsotaan nyt tämä ensimmäinen.


Kilpailua varten Avon on lähettänyt tuotteet kotiin ja niitä saa sitten käyttää kilpailumeikin luomiseen. Tätä haastetta varten mulla oli ajatuksena tietty tyyli ja harmillisesti kisaan tulleesta setistä puuttui juuri se tietty sävy. Tietysti multa löytyi muulta merkiltä ja otin sitten ensimmäisen valkoisen mikä käteeni osui. Eli ihan yhtälailla olisin saanut koko meikin tehtyä pelkästään Avonilla, mutta valkoinen väri puuttui.


Halusin tuoda kuitenkin lisää syvyyttä sävymaailmaan ja kilpailua varten tulleessa setissä ei ollut tarpeeksi tummaa omasta mielestäni. Kaivoin siis Avonin silmänrajauskynän avustamaan :D Eli tummimmalla sävyllä rajasin huulet ja toin sävyä hitusen kohti keskustaa. Lilalla värjäsin kauttaaltaan, myös kynän päältä ja lopulta korotin keskikohtaa valkoisella. En ollut kuitenkaan tyytyväinen omaan luomukseeni, mutta Oliver tietysti alkoi heräillä uniltaan ja tähän oli tyydyttävä. Värimaailmasta kyllä tykkäsin.

NYX Jumbo Eye Pencil - Milk
Avon Mark Eyeliner - Tropical Teal
Avon Mark lipstick - Plumpung Plum


Mä tykkään kovasti näistä meikkihaasteista. Vähän pistää menemään yli oman mukavuusalueen ja joutuu ihan miettimään ja testaamaan uusia tyylejä. Sama homma nyt tässä seuraavassa haasteessa. Eniten mulle tuottaa siinä ongelmia se, että mä en oikein tiedä miten haluan sen toteuttaa. Tähän Ombre lips-haasteeseen mulle tuli heti visio, mutta tää seuraava on tuottanut mulle vähän tuskaa. Katsotaan, josko jo tänään ehtisin sitä alkaa suunnittelutasolta toteuttamaan.

Tässä muuten vielä se minun instagram kilpailukuva.



Jahas, itkuhälyttimestä alkaa jälleen kuulua suhinaa ja kohta sieltä kuuluu juttelua. Rakas alkaa siis heräillä päiväunilta. Palataan! Toivottavasti vähän nopeammin kuin tämä edellinen väli :o

You Might Also Like

3 kommenttia