Tauluilla ilmettä sisustukseen

tiistaina, toukokuuta 08, 2018

*Yhteistyössä Desenion kanssa*


Kodin remontointi ja sisustus on jäänyt todellakin kaiken muun alle. Eihän tässä oikein ehdi mitään muuta kuin pyörittämään perus arkea. Remontointi on jäänyt täysin tuon isimiehen vastuulle. Tai onhan se oikeastaan aina ollutkin, mutta mä olen sentäs ehtinyt olla apuna. Toista se vaan on nykypäivänä. Enpä oikeasti olisi osannut kuvitella, miten vähille kaikki muu jää lapsen syntymän jälkeen. Ja kohta tulossa vielä toinen. Ehdinköhän mä sit enää tehdä yhtään mitään :D Mutta kun mulle tarjoutui blogin kautta yhteistyö https://desenio.fi/ kanssa, innoistuin välittömästi. Nyt saataisiin kotiin vähän pientä piristystä taulujen avulla. Oliverin huoneeseen vihdoin jotain enemmän lapsille sopivaa, seinillä kun oli edelleen vierashuoneen aikaan olleet taulut. Eihän niissä todellakaan mitään vikaa ollut, mutta kaipasin kyllä jotain enemmän pienille ihmiselle soveltuvaa. Toinen mihin kaipasin vähän jotain ilmettä, oli meidän makkari. Yksityöskohtaisemmin vielä, niin mun meikkisäilytys piste. Se oli niin apaattisen näköinen, mutta toista on nyt :)



Valitsin tuohon lipaston päälle hempeää vaaleanpunaista ja meikkeihin sopivia tauluja. Edes vähän naisellisuutta tähän miesvaltaiseen taloon :D Tekstitaulujen valikoimasta löytyi sopiva iskulause kauneuteen liittyen ja siihen rinnalle ihanat vaaleanpunasella sävyllä hajuvesi, huulipuna ja kynsilakkataulut. Tykkään ihan hirmuisesti noista ja ne tuo vähän eloa muuten niin valkoiseen kokonaisuuteen.

Beauty Begins juliste
Pink Perfume juliste
Lipstick juliste
Nailpolish juliste

Oliverin huoneeseen valitsin huoneessa jo olevia sävyjä. Mikä olikin todella kiva, että valikoimasta löytyi sellaisia :) Me tykätään Niksun kanssa molemmat, että lastenhuoneessa pitää olla paljon värejä ja annetaankin lelujen ja kirjojen olla siellä esillä. Päävärinä on kuitenkin ollut turkoosi eri sävyisinä. Lastenhuoneeseen sopivia tauluja oli vaikka millä mitalla ja meinasi iskeäkin oikea valinnanvaikeus, mutta tällaisiin sitten lopulta päädyttiin :)

Rules of a superhero juliste
World map pastel juliste
Numpers green juliste
Aplhapet turquoise juliste

Halusin vähän tuollaisia "opettavaisia" tauluja. Voidaan alkaa harjoittelemaan numeroita, kirjaimia ja maapalloa. Muistan omasta lapsuudesta, miten kovasti tykkäsin tutkia maailman karttaa, joten tuo eläimin koristeltu kartta oli ihan mahtava! Ja tietysti supermiesten säännöt oli saatava ;) Numerot ja kirjaimet löytyi juuri siinä sävyssä, mikä istuu tuonne kuin nakutettu.


Ja jo vierashuoneen aikaan tehty kollaasi sai nyt siis uudet kuvat, mutta muuten kokonaisuus säilyi. Yksi taulu entisestä kokonaisuudesta jäi tuohon keskelle, tuo LOVE, mutta rakkautta tarvitaan aina <3

Dream Big juliste
Little man cave juliste
Car Track city juliste
Batman juliste


Mitäs tykkäätte uusista tauluista? :) Mä olen kyllä ollut todella tyytyväinen ja sai vähän piristystä kun remontointi on vielä kesken. Ja tiedoksi, linkkien klikkailu ei tuo minulle tuloja. Vain teidän avuksi :)

Nyt mulla olisi antaa teille tarjous myös Deseniolle:
Koodilla "janet25" saa 25% alennusta julisteista (ei koske kehyksiä tai handpicked-/collaboration julisteita) 
Koodi on voimassa 8.-10.5.2018

*Taulut saatu Deseniolta

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Minä tilaan aina julisteeni Deseniolta, aina ne ovat olleet upeita ja kuljetus on nopeaa :). Viimeisin ostos oli Lontoon kartta :). Nuo tyttömäiset julisteet ovat kyllä nättejä, sopivat kyllä hyvin meikkipöydän läheisyyteen :).

    VastaaPoista
  2. Onpas kivoja tauluja. Mä olen tosi huono saamaan tauluja seinälle, pitäisi varmaan vaan uskaltaa laittaa teipillä kiinni niitä eikä edes ajatella poraavansa seinään :D

    VastaaPoista
  3. Ihania tauluja olet valinnut ja kivasti tosiaan korostavat paikkoja, joihin olet ne sijoittaneet.
    Aurinkoista viikkoa sinulle Janet <3

    VastaaPoista
  4. Ihania tauluvalintoja oot tehnyt! Meillä ei juurikaan tauluja oo seinillä, mutta oon kyllä ihastellut muiden just tommosia taulukokoelmia. Näyttää hyvältä kun on useampi erikokoinen vierekkäin :) Deseniolla on kyllä kiva valikoima.

    x Charlotta
    www.charlottaeve.com

    VastaaPoista