Joulun jälkeen

maanantaina, joulukuuta 27, 2010


Ja niin se joulu sitten tuli ja meni. Stressikin hieman väheni ja ähkyn toi tullessaan :) Jouluaatto sujui mukavasti siskon luona jonne koko muukin perheeni tuli. Siellä söimme ja jaoimme lahjat ja sen jälkeen matkattiin taas kotio. Sain niin mahtavia lahjoja varsinkin ihana mieheni oli tänä vuonna panostanut todella paljon! Kaikista en kuvia ottanut, mutta kaikki lahjat oli niin ihania. Tässä hieman niistä :)



Olemme rakkaani kanssa aika kovia teen juojia ja tästä hän oli saanut ideaksi ostaa Magic Tea keittimen ja lisäksi monia tee makuja. Tällä tulee ihan mahdottoman hyvän makuista teetä, like magic :) Olihan miehelläni hieman oma lehmäkin ojassa, mutta aivan mahtava lahja.


Olin jo pitkään höpöttänyt tuosta Remingtonin pearl wand kihartimesta ja sekin löytyi yhden paketin sisältä. Nyt ei muuta kun opettelemaan käyttöä. (kokeilin sitä jo, mutta huonoin tuloksin. Kiharat ei olleet kauhean onnistuneet ja sormissa muutamia palohaavoja. Harjoitusta kehiin ja vinkit kelpaa, miten tätä olisi helpointa käyttää. Äidin hiuksiin sain mahtavat kiharat.) Ja minä vilukissa sain ihanat Emäntä-lämpösukat. Olikohan tämä joku tietty vinkki rakkaaltani? ;)

Äiti muisti minua myös jalanlämmittimillä. Nämä ovat heti tulleet kovaan käyttöön. Meillä on vain niin kylmät lattiat kotona.


Tässä meidän molempien pehmeät paketit. Joulupukki muisti tänä vuonna enemmän kovilla. (no puuttuu tuosta vielä rakkaani huppari, oloasu sekä minun äidiltä saama fleece asu.) Veljeni avovaimo antoi minulle nuo ihanat pörrösukat sekä mustan tuubikaulahuivin. Miehelleni ostin (äiti myös) monet sukat ja boxerit ja Dressmannin neulospaidan.


Siskoltani sain kosteuttavan hiushoitopaketin. Sopii näille mun pitkille vaaleille hiuksille. Nämä ei ole nyt mitenkään hyvässä kunnossa ja aivan mieletön juurikasvukin on. Pitäisi kehitellä näillekin jotain. Jos sisko kulta jaksaisi taas leikeillä ja värjätä.


Jippii, sain Twilight kirjasarjoihin perustuvan nolvellin mieheltäni. Taas jotain kivaa luettavaa. Joo, myönnän olevani totaalisen koukussa tähän sagaan :D


Tässä on hajuvesi saldo (axeja ei lasketa). Sain toivomani Cristina Aguileran-By Night hajuveden. Toivoin myös Beyoncen-Heat hajua, mutta tämän ostan itse (ehkä) jossain vaiheessa. Miehelleni ostin tuon Kenzon. Hän oli sitä jo pitkään toivonut.


Ensimmäisestä kovasta paketista ilmestyi uusi puhelin. Olin niin hämmästynyt. Olen hehkuttanut miehelleni jo pitkään kun sain hänen vanhan puhelimen ( sony ericsson W760i), etten tarvitse pitkään aikaan uutta, mutta hän oli päättänyt siirtää minut nykyaikaan ja sain sitten Sony Ericssonin Xperia X8:n. Tämä puhelin on niin mahtava! Olen totally inlove :D Mun on pakko räplätä sitä vähän väliä (kosketusnäyttö on niin kiva juttu)



Ja mieheni oli niin ajattelevainen, että osti sellaisen yksilön mihin saan myös vaaleanpunaiset kuoret <3


No, seuraavakin paketti oli hyvin samanmuotoinen ja sieltähän paljastui ihana mini videokamera. Tää oli niin mahtava. Niin suloinen ja olihan tällä pieni tarkoituskin ;) Rakas ajatteli itse käyttää tätä kun kuvaa moottoripyörä videoita. Eli tällekin löytyy hänelle käyttöä :)


Kuvassa vähän vilahtaa myös minun jouluisia kynsiä. Enpä kyllä yhtään parempia kuvia niistä ottanut.





Ja sainhan minä korujakin. Uudet korvikset. Pidän todella paljon näistä mitkä saa umpikiinnityksellä. Ei satu piikit korvien takana. Hetihän nämä päätyi käyttöön.  


Viimeisenä, muttei todellakaan vähäisimpänä, sain tämän kauniin hopean paketin. Tunnustelin ja ihmettelin mikä putkilo sieltä löytyy...


No, sieltähän paljoastui talouspaperiputkilo. Äiti auroi tässä vaiheessa ja totesi, että magee lahja. Pyörittelin hetken tuubia, kunnes huomasin sen sisällä olevan jotakin...


EI VOI OLLA TOTTA! Tässä vaiheessa kun ymmärsin, että tuubista paljastuu kaksi lippua Hartwall Areenalle Apassionata näytöseen helmikuussa, oli kyynelissä pidättämistä. Olen rakkaalleni neljä vuotta höpöttänyt kuinka olisi kiva päästä katsomaan tätä näytöstä ja nyt hän oli hankkinut meille liput. Olin ihan myyty. Tämä oli kyllä ihan yksi parhaista lahjoista. Siis kaikki oli mahtavia, mutta tämä lämmitti sydäntä erityisest. ( Kiitos rakas mieheni! <3)

Kaikki kuvat: Janet

Muuten sitten aatto iltana minulla alkoi ihmeellinen vatsakipu. Ensin särkee ylävatsaan ja etoo, sitten kipu siirtyy umpisuolen kohdalle ja viiltää kuin puukko vatsassa. Edelleen vatsa kipeänä odottelen ihmeparantumista tai sitten on lähdettävä lääkäriin. Äiti epäilee, että umpisuolen tulehdus saattaa olla tuloillaan... Katsotaan mitä tämä tietää, mutta kivaa tää ei todellakaan ole. Mitäs kaikkea kivaa te saitte? Ja jos jollakulla on tuo Pearl Wand nii neuvot kelpaa :)  Mukavaa illan ja viikon alkua.

You Might Also Like

0 kommenttia