Kaffaguulatreenit

torstaina, helmikuuta 17, 2011

Olipas taas kiva aamun aloitus. Meille ei tullut kotiin vettä laisinkaan. Lie sitten putket jäätyneet tai posahtaneet rikki. Toivottavasti toimisivat kun menen kotiin. Ensin säikähdin, että meillä olisi mennyt lämminvesivaraaja rikki ja tästä syystä veden tulo loppunut, mutta seinänaapuri mummo tuli kysymään, kun olin koiran kanssa pihalla, toimivuudesta. Eli johtuu siis jostain yleisestä ongelmasta.

Tosiaan, eilen menin sinne kahvakuula tunnille. Sattui juuri sopivasti, että ohjaaja oli päättänyt tälle tunnille ottaa taas perusliikkeet ja minä ensikertalaisena pääsin harjoittelun jyvälle. Pidin treenaus tavasta. Tiettyä liikettä tehtiin tietty aika ja sit 15s tauko ja seuraavaa liikettä kehiin. Oli jotenkin ihan erilainen fiilis tehdä liikkeitä, kun tiesi sen kestävän vain tietyn ajan. Tein koko ajan ihan täysillä. Nyt mulla onkin sitten kipeä häntäluu :D Mutta tykkäsin oikein kovasti.





kuvat:google

Varmasti on siis tiedossa uudelleen meno samaiselle tunnille :)

Tänään olisi taas tallipäivä. Katsotaan tarkeneeko sitä lähteä ratsaille vai teenkö vaan muut hommat. Tuossa kovassa pakkasessa kun ei ole oikeasti yhtään kiva ratsastaa. Mulla on varpaat paleltuneet jo niin pahasti, että heti kylmän ilman tullen niitä palelee ihan julmetusti ja paleltuvat vielä herkemmin. Ja muutenkin olen ollut nyt tosi väsynyt. Mä tykkään tehdä aamuvuoroja, mutta tää herääminen ja väsymys on kauheeta.

Aurinkoista päivän jatkoa :)

You Might Also Like

0 kommenttia