Ostoslistaa

torstaina, helmikuuta 03, 2011

Mun on ihan pakko saada hyvät treeni vaatteet. Onhan mulla noita löysiä housuja ja toppeja, mutta huomasin zumba tunnilla, että topissa voi olla saumat mitkä hankaa. Enpä olis uskonu, mutta tulipahan tämäkin sitten koettua. Samoiten alusvaatteet, urheiluun tarkoitetut olisi pakko saada. Ja tietty kaikkea muuta kivaa siinä ohessa. ( ei en ole materia urheilija ;D)

Olen bongaillut todella monesta blogista kaikkea urheiluun liittyvää, nyt vissiin uuden vuoden jälkeen kaikki heräsi ja aloitti urheilemisen. Tosia kivoja vaatteitakin on bloggaajat löytäneet. Mutta ei mulla oikeasti ole pointtina mageet vaatteet salille vaan oikeasti se käytännöllisyys ja mukavan tuntuiset. Ei ollut kiva, kun zumba tunnin jälkeen mulla oli kainalossa hiertymät topista. Ja helpottaisi huomattavasti elämää kun olisi parit kerrastot, ei tarvitsisi koko ajan olla kiireella pesemässä vaatteita, että olisivat kuivat seuraavalle kerralle.



Treenikassi olisi myös tosi hyvä ostaa. Mulla on laukkuja, mutta mikään ei ole tarpeeksi suuri kaikille mukaan otettaville varusteille. Ja ei se kyllä olisikaan kivaa kantaa jossain tosi ihanassa laukussa mitään hiki vaatteita(vaikka aion hankkia ihana treenikassinkin).

kuvat: brandos, h&m, stadium

Ja kengät, mä olen nyt sinnitellyt ja sinnittelen vielä hetken mun valkopohjaisilla korkeavartisilla tennareilla. Eipä muuten ole mitkään parhaat mahdolliset liikuntaan. Kyllä niillä eteenpäin kävelee, mutta auta armias jos tarvii jotain erikoisempia liikkeitä tehdä, mun nilkka huutaa hunajaa.

Eli tälläistä varustusta olisi ostoslistalla tällä hetkellä ja nämä ovat oikeasti tarpeellisia. Ihan vain näin muuten vain, niin mulla on edelleen reidet ihan tajuttoman kipeät, kävely tekee kipeetä ja samoin istumaan meno ja siitä nousu :D Ihana tietää tehneensä jotain. Tänään sitten ihan vaan salille, tai ainakin nyt olisi tarkoitus tehdä näin.

Ja jippii! Enää huominen töitä ja sit LOMA LOMA LOMA! Ja sunnuntaina pääsen kuluttamaan yhden mun joululahjoista, on Apassionatan aika! Jeeeee!

You Might Also Like

0 kommenttia