Joululahjoja itselle?

tiistaina, joulukuuta 20, 2011

Kuinka moni myöntää ostavansa itselleenkin joululahjoja? Mä muistan ainakin lapsuudestani sellaista, että pistin vanhoja leluja pakettiin ja availin niitä sitten aattona. Voi kun on pitänyt olla pöljä :D Enpä sittemmin enää ole itselleni ostellut mitään, mutta tänään kävin katselemassa Hennesin aleja enkä voinut vastustaa kiusausta. Tilasin itselleni joulupaketin :D


Oikeasti nuo kaitaliinat aiheutti tän ostamisen, enkä viitsinyt pelkästään niitä tilata. Mitä suurimmalla todennäiköisyydellä tuosta lähtee mekko ja takki palautukseen, mutta kokeillaan ainakin. Enkä raaskinut ostaa yhtään enempää. Odottelen, josko hinnat alenisi entisestään ja sitten voi taas hyvillä mielen ostaa lisää :) Jokos te olette tutkineet Hennesin aleja? Tilauksessa jo kentis jotain? :D

p.s. Tänään on tuntunut olo kovin nuhaiselta.. Mä taistelen kovasti lentsua vastaan!

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Kyllähän sitä pitää itse itselleenkin lahjoja ostaa :D Mä tilasin parit kengät ja oon myös parhaillaan lentokoneessa matkalla Köpikseen shoppailemaan ;D

    VastaaPoista
  2. No hyvä, etten ole ainut kuka shoppaa itellekkin. :D
    Hei miks mä en oo sun matkalaukussa mukana? Mäki haluun matkalle :D

    VastaaPoista
  3. Mä kyllä ostan itselleni joululahjan (tai lahjoja :D ), paketoin ja laitan aattona jakoon muiden lahjojen joukkoon :D

    VastaaPoista
  4. maisamiisa: Jes, hyvä etten ole ainut, mut sä kyllä voitit mut nyt :D En ole sitten lapsuuden paketoinut itselle. Ehkä otan susta mallia ja ens vuodeks pistän itselle jotain kivaa ;D

    VastaaPoista