Viikko 13

maanantaina, huhtikuuta 04, 2016

Oujeah! Nyt on kuulkaas ollut hyvä maanantai! Oikein supermaanantai. Tämä maanantai on ollut kuin toisesta maasta, jos vertaa viime maanantaihin. Maanantaihin, jolloin halailin posliinipönttöä pariin otteeseen. Se samperin oksennustauti. Mutta nyt voin hyvillä mielin sanoa sen kaiken kakan, kirjaimellisesti xD, olevan takanapäin. Tänään on todellakin ollut fiilis, uusi viikko - uudet kujeet. Siis niin hyvä ja positiivinen mieli, että tätä haluan jakaa teille kaikille!



Tämä viikko tulee olemaan huikea, olen päättänyt sen. Päätin sen jo oikeastaan viime viikolla. Sen yrppätaudin kourissa. Teen tästä viikosta niin kivan ja tehokkaan, että on mukava sitten ensi maanantaina fiilistellä superisti mennyttä viikkoa. Tämä viikko tuo tullessaan ihan tavallista arkea, mutta myös messuilua. Viikonloppuna on Helsingin messukeskuksessa Kevätmessut, joihin olen suuntaamassa bloggaajapassin kanssa. Ihan mahtavaa, sillä en ole koskaan aiemmin näillä messuilla käynytkään. OmaPiha, OmaKoti, OmaMökki, Sisusta ja Lähuruoka&Luomu on just niin sitä, mitä mulla on tällä hetkellä eniten menossakin. Tää mun sisustus  ja kodinlaittovimma on ollut ihan mahdotonta ja laitoin jopa tuon rakkaan Niksunkin hommiin :D Tai jos totta puhutaan, olen pyytänyt tekemään näitä pikku juttuja jo aika päivää sitten, mut nyt tuo rakas sai sitten aikaiseksi alkaa oikeasti hommiin. Ehkä tää mun energisyys on tarttunut myös siihen, tiedä häntä.


Tai sit se on tää kevät isksenyt häneenkin. Tällä valolla ja lämmöllä on kyllä sen päiväinen voima, että ihan hämmästyttää. Energiaa on ilmestynyt kuin pieneen voimalaan ja mitenkään ei enää malttaisikaan jäädä sohvan pohjalle. Vasta illan pimeinä tunteina köllähdän rakkaaseen vilttimereen rauhoittumaan. Ja näin se saisi ollakin aina.

Uusi lookkini on saanut monet hämmästelemään ja ihmettelemään. Tosiaan viimeisen 15 vuotta kun tuli oltua vaalea pitkähiuksinen tyttö, on tämä tumma versio minusta saanut monet hämmästymään, kuka oikein olen :D Mä olen kyllä tykästynyt tähän todella kovasti. Opettelen vasta laittamaan tätä uutta tukkaa, mutta tää on helppo kuin mikä! Kuivumista ei tartte odottaa enää monia tunteja. Peseminen on superhelppoa ja nopeaa. Ja ihan vain pelkkä oleminen, ei tartte pelätä vessareissuilla, että reuhkan pää viilettäisi siellä pöntössä eikä tartte nykiä yöllä lettiä kainalosta. On tällä lyhyemmällä mallilla vaan paljon kätevämpi olla. Ja iso kiitos siitä kuuluu siskolle. Onneksi häneen voin luottaa näissä hiusjutuissa <3



Meikkaaminen on mulla tätä nykyä vähän muuttunut. Tumman tukan kanssa olen automaattisesti tehnyt tummempia meikkejäkin ja haen vielä sitä ihan ominta lookkia. Mutta jotenkin musta tuntuu, että ihan sama mitä sävyä laittaa, niin aina se sopii. Tumman kanssa monet sävyt tulee ihan eri tavalla esillekin. Ja muuten, mä olen osallistumassa sellaiseen Avon kilpailuun ja ylempi kuva onkin paketti, jossa kilpailutuotteet tulivat mulle. Kuulette siis pian tuosta setistä vähän enemmänkin ja odotankin jo innolla hetkeä, kun pääsen tarttumaan noihin ihan kunnolla kiinni. Kilpailusta tulee varmasti kova ja se tulee olemaan Facebook äänestyksellä. Virittelen teitä vaan jo vähän tunnelmaan ;)



MA: - (kipeänä, oksennustauti)
TI: - (kipeänä)
KE: - (kipeänä)
TO: - (kipeänä)
PE: Kävely 30min
LA: Kävelylenkki 5km 1h
SU: -

Tota joo... toi viime viikko. Eipä tullut kuulkaas syötyä saati liikuttua. Kun aloin elpymään, oli pakko aloittaa varovasti tuo liikkuminen. Energiat kun oli silloin aivan kateissa. Nyt onneksi laulu on toinen. Jos tosta oksennustaudista jotain hyvää voi sanoa, niin ainakin vatsalaukku vähän pieneni :D

Eilen sitten julkaisin Instaan ylläolevan tekstin ja tällä hetkellä tää pitää just niin täydellisesti paikkansa. Tai aina, mutta nyt koskettaa jotenkin vielä enemmän :)

Mahtia alkanutta viikkoa siis muruseni <3

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Mä niin jo odotan noita meikkipostauksia!

    VastaaPoista
  2. Mahtava paketti Avonia, jään odottelemaan kuvia :)

    VastaaPoista
  3. Löysin tänne sun blogiin jotakin kautta ja liityin lukijaksikin. Ois kiva jos haluaisit tulla vasta vierailulle Aurinkokujallekkin + osallista kilpailuun.

    VastaaPoista