Väsymystä

keskiviikkona, toukokuuta 11, 2011

Erittäin väsynyt bloggaaja täällä hei...

Ei ole mennyt ihan putkeen kaikki. Olen ollut niin väsynyt ja jo viikon putkeen on särkenyt päätä. Ei niinkään kovasti kuin migreeni, mutta ei myöskään ole hierominen saati särkylääkkeet helpottaneet tätä. Ei nukkuminen, ei lepäily, eikä liikuntakaan ole auttanut. Kaikki on siis kokeiltu. Tää vie kiinnostuksen kaikkeen. Voisin koko ajan vain nukkua, sillä silloinhan en välttämättä kipua huomaa. Tosin, on mulla ollut öitä kun unissakin särkee ja herään kipuun. Maanantain mahakipu kyllä lähti vielä saman päivän aikana pois, eli se oli vain joku hetkellinen häiriö. Kivuista huolimatta, töissä olen ollut tunnollisesti, vaikka oikeasti tuntuu, että kaipaisin vain unta, unta ja lepoa. Katsotaan josko tämä nyt vaikka kohta helpottaisi. En ole oikein jaksanut nyt panostaa mihinkään, joten blogikin on ollut hiljainen ja tylsä.

Tälle päivälle olin suunnitellut vähän ostoksilla käyntiä, mutta saa nähdä jaksaako sitä töiden jälkeen yhtään muuta, kuin mennä päiväunille. Viikonlopun Hennesin koluaminen jäi todella pieneksi, kun mieheni näytti turhautumisen merkkejä. Päätin sitten, että lähdetään pois niin käyn itsekseni sitten toisena päivänä. Tänään oli tarkoitus, mutta voihan olla että sekin nyt sitten jää. Mun on kerättävä voimia viikonlopulle, kun on veljen pojan 2-vuotis synttärit ja siskokin pyyteli muutto apuja. Voi mistä mä saan voimia ja nää kivut pois?

Mä ostin viikonloppun ostosreissulla Nomination-korun. Tykkään ihan mielettömästi ja nyt sain yhden jutun pois "tahtoo-listalta". Nyt vain haluan lisää paloja, että voin ostaa sitten toisen rannekkeen ja alkaa täyttää sitä. Vaikka siihen menee varmasti aikaa, eihän mulla ole kuin yksi aloituspala tässä korussa. Tiedän kyllä jo todella monta palaa, jotka haluan :) Eilen illalla kerkesin jo harmistua, kun luulin hävittäneeni uuden sormukseni. Joo, eihän 15€ ole paha hinta, mutta mä olen jo luonut melkoisen siteen tähän sormukseen :D (kuulostan varmaan äärimmäisen fiksulta :D) Valistin sormuksen juuri sillä perusteella, että se kuvaa meidän pientä perhettä. Minua, miestäni ja koiraa, eli kolme "timanttia". Mä oikeesti yritän skarpata ja ottaa kuvia nyt näistä :)

Oikein muksaa päivän jatkoa :)

kuva:we♥it
p.s. voisin haluta tuonne :)

You Might Also Like

0 kommenttia