Liikunnat vko 42

maanantaina, lokakuuta 22, 2012

Heippa vaan ja mukavaa maanantaita!

Mites teillä lähti tämä viikko käyntiin? Täällä ollaan vielä ihan untenmailla, silmät ei meinaa aueta ja samat vaivat senkun jatkuu. Pää sekä selkä kipeät. Eipä anneta moisten kuitenkaan liikaa masentaa vaan pitää koeattaa ajatella van positiivisesti. Kuitenkin taas ollaan lähempänä neurologin aikaa ja vielä mä kuitenkin olen hengissä, vaikkei viime viikolla kyllä ihan siltä tuntunut. Siitäkin on nyt kuitenkin selvitty ja pakkohan sitä on kuitenkin eteenpäin pusertaa. Niin, ja taas olis myös aika paljastaa viime viikon liikunnat.... Tän listan vois oikeesti jättää niin julkaisematta. Nyt mentiin niin pohjanoteerauksella, ettei mitään rajaa.



Ma: tallityöt 40min, ratsastus 30min
Ti: -
Ke: - (kova päänsärky)
To: - (kuolettava päänsärky)
Pe: - (kova päänsärky)
La: kävelyä messuilla 11-18
Su: tallityöt 40min, varsan talutusta 40min rankkaa ylä-alamäki kävelyä.



Päätähän mulla siis särkee joka päivä, mutten sitä "tavallista jomotusta" nyt tuonne muille päiville viitsi edes kirjoittaa. Kävely messuilla, lasketaanhan se? Ainakin jalat oli ihan tuusannuuskana tuon jälkeen. Mutta tuo eilinen varsan talutus oli kyllä pitkään aikaan rankin treeni mitä olen tehnyt. Meli ratsasti ja mä lähdin mukaan taluttamaan varsaa. Me mentiin maastoon ja meidän perusmaastolenkki sisältää tosi paljon mäkiä. Mä välillä jopa ihan puuskutin, kun varsa halusi pysyä isomman pollen perässä ja mulla oli täys työ välillä pitää sitä kiinni ja samalla kävellä vielä ylämäkeen. Voi kamala sitä jyskytystä päässä :( No, tulipahan kulutettua muutama kalori ainakin, vaikka pää tuntui räjähtävän.

Tällainen naurettava liikuntaviikko mulla takana. Mä toivon, että nää kivut helpottais ja mä jaksaisin taas urheilla kunnolla. Pahoin vaan veikkaan, että mun pitää ottaa iisisti sinne neurologin vastaanottoon asti. Sehän oli siis 22.11. Mutta yritys hyvä kymppi ainakin, jos ei muuta.

Mites siellä on viime viikolla liikuttu? Mites teidän motivaatiot jakselee?

You Might Also Like

0 kommenttia