Viva la Diva ja linerit

tiistaina, lokakuuta 23, 2012

Mun mielestä on toisaalta tosi kiva, kun jotkut firmat antavat syntymäpäivä lahjoja tai ainakin jotain erikoistarjouksia sille päivälle, toisaalta taas ei. Niin teki ainakin Nelly.com, Ellos sekä Yves Rocher, mutta Nellyn tarjous oli ainut mitä en pystynyt ohittamaan. Sain sieltä siis synttärilahjaksi 7€ lahjakortin. Eihän ilmaista rahaa voi jättää käyttämättä! Mä katselin kerran jos toisenkin mitä kivaa sieltä ostaisin, mutta lopulta meinasi tulla niin kamala valinnan vaikeus, että olin jo jättämässä tilauksen tekemättä. Kuitenkin kosmetiikkahiiri sisälläni ei pystynyt unohtamaan tätä upeaa palettia.



Nappien hohto yllätti mut täysin, kun otin paletin paketista. Toivottavasti tuo ihana hohto säilyy napin loppuun saakka, ettei se ole vain tuossa päällä. Alla vielä swatchit.


Tosi kivasti värit ihan sekalaisessa järjestyksessä kädessä ja ne ovat ilman pohjustusta. Ihan mieletön pigmentti suurimmassa osassa. Vasemmalla ylhäällä kädessäni on paletin alhaalta vasemmalta kultainen sävy ja siinä on huono pigmentti ainakin ilman primeria. En myöskään kerrostanut väriä enkä vielä ole koko palettia muutenkaan päässyt käyttämään, joten parempaa kokemusta näistä ei siis ole. Toinen missä on kurja pigmentti on tuo paletin ylhäällä vasemmalla, kädessäni yksittäinen oikeassa reunassa oleva mattamusta. Se on harmaampi entä tuo tumma harmaa paletissa. Katsotaan miten sekin käyttäytyy pohjustuksen kanssa, josko sekin vaikka toimisi sillä paremmin. Odotan innolla, että pääsen tekemään näillä meikin. Mä tykkään ihan hurjasti hohtavista väreistä ja niitä on niin helppo työstääkin. Paletin alaosasta myös paljastuu puuteri sekä poskipuna. Tämä paletti on todella helppo otta matkalle mukaan, koska se on sopivan pieni. Tästä paletista siis tulossa joskus meikkejä esittelyyn :)

Koska mä olen hamstrannut viime aikoina iha kamalasti meikkejä lisää meikkipostauksia siis tulossa, niin pistimpä tähän postaukseen vielä kuvaa mun lempi nestemäisistä rajauksista. Nää oli Anttilassa tarjouksessa, mitkä lie Pimeät hinnat vai mikä tarjoushetki siellä viimetteeks olikaan.

ANTTILA Rimmel eyeliner 2kpl/10€

Ihan ehdottomasti mun mielestä parhaat rajaukset. Okei, asiaan voi tietty vaikuttaa se, etten kamalasti ole muita edes kokeillut kun näihin ihastuin. Näissä on sellainen kovempi se rajauspää, kun monissa on taas se ohut sivellin. Mä en osaa sillä tehdä rajausta ollenkaan tai en ainakaan ole osannut. Vois ehkä joskus taas kokeilla :D

Mutta tässä siis pari uutuutta, mutta lisää tuloillaan. Tänään olisi muutenkin tarkoitus töiden jälkeen mennä taaaaas sinne Sokos Emotioniin, kun Meli haluaa myös mennä bongailemaan mahtavia aletuotteita. Voi siis olla, että mä joudun tänäänkin vähän tuhlailemaan rahaa :D

Kummasta te tykkäätte enemmän luomiväreissä, matta vai shimmer? Entä rajauksissa, sivellinpää vai tuommoinen kova pää?



p.s. Halusin vaan vielä vinkata teille, kun blogin synttärit on tulossa jo ensi viikolla hertsileijaa!, että se monesti puhumani arvonta on siis enää muutamien päivien päässä :) Ihme ja kumma kun olen jaksanut pantata sitä näinkin kauan, mutta mun mielestä ei parempaa arvontapäivää ole vaan tullut. Voin sen verran paljastaa arvottavista tavaroista, että ne kuvastaa niin minua kuin blogiakin. Toivottavasti te tykkäätte ♥ Iik, tulis jo pian :D

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Onpas muuten äärimmäisen ihanat sävyt tuossa paletissa! :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on munkin mielestä :) Ja tuo hohde on mun mielestä ihan huippu :)

      Poista