Kesäasu haaveita

keskiviikkona, maaliskuuta 06, 2013

Kuinka tyhmää on ihailla vaatehuoneessa uusia vaatekappaleita ja odottaa niiden käyttöön pääsyä? Voin vaan kuvitella pällin ilmeeni, kun haaveilen kesästä. Onneksi meidän vaatehuoneessa ei ole peiliä :D Hävettäis varmaan ittesä puolesta. Mutta kesän odottelu on meikäläisellä noussut sellaisiin sfääreihin, etten tiedä miten jaksan odottaa enää yhtääkään hetkeä. Ja hassua tässä on se, ettei mulla edes ole kesälle mitään ihmeempiä suunnitelmia. Ei oikeastaan mitään suunnitelmia. Eiku on, näitä vaatesuunnitelmia :D Blogimaailmaan uppoutumisen myötä mä olen tullut jotenkin entistä tietoisemmaksi pukeutumisesta ja paljon kiinnostuneemmaksi siitä. Kuten moni varmasti muistaa lukeneensa täältä, kun kerroin olleeni nuorempana todellinen poikatyttö, ei varmaan tule yllätyksenä, etten ole ollut kovin kiinnostunut myöskään muodista. Olen pukenut päälleni vähän mitä sattuu. Mieluiten verhonnut itseni ylisuuriin vaatteisiin silloin kun olin todella lihava, teininä mulla taas oli aina liian pienet vaatteet ja jenkkakahvat vilkkuivat paitojen alta. Voi kumpa olisin kuunnellut äitiä silloin. Todellakin hävettää katsoa niitä vanhoja kuvia! Oikeesti yök! Onneks musta ei niin kamalasti ole tallella sellaisia kuvia. Ja vaatevalinnat on tosiaan olleet jotain ihan naurettavia. En sano, että mä edelleenkään olisin yhtään muodikas tai osaisin pukeutua mitenkään nätisti, mutta ainakin parannusta tässä on tapahtunut aiempaan nähden.

Hennesin sovituskoppi on ollut todella kiva kapistus tän pukeutumishimon helpottamiseen. Kiva pukea mallille päälle sellaisia kokonaisuuksia, joita itsensä päälle voisi laittaa tai ainakin tykkäisi. Mitäs kivaa mä olenkaan sitten tänään tehnyt työajalla? Töitä tietysti...sovituskopilla välillä leikkien.


Ensimmäisenä tällainen perusrento shortsiasu. Mulla taisi viime kesänä olla useampaankin kertaan päällä juurikin shortsit ja rento toppi siinä. Oikeastaan aika pitkälti juurikin tuollainen mikä mallin päällä on. Mun mielestä tuo on söpön rento asu, joskin laukun ja paidan kuvion takia pikkasen rokahtava. En mä tiiä. Mitä te tykkäätte?

epäsymmetrinen hame

epäsymmetrinen hame – H&M:stä

http://www.hm.com/fi/s/04KQL4

Products in this look:

Sandaletit, Toppi, Hame, Kaulakoru, Rannekoru, LaukkuH;amp;Mwww.hm.com

Tuo epäsymmetrinen hamehan multa löytyy, mutta mustana. Odotan todellakin sen käyttöä, se on todella ihana! Tykkäisin pukea sen noin tiukat topin kanssa, kun alaosa on sen verran löyhä, mutta itseni päälle moinen kokonaisuus ei taida istua. Ellen tahdo siis uimarengastani kovin esitellä. Joo, ei kiitti. Kovasti yritän salilla tehdä töitä sen pienentämiseksi, mutta miksi musta tuntuu, että se on tullut mulle jäädäkseen? :/ Mutta asiaan. Muuten tykkään kokonaisuudesta tosi paljon. Nyörikorkkarit ovat jotenkin tosi ihanat ja kultahan on mun lempikoru, joten asuun yhdistetty sitä. Varsinkin ruskettuneella iholla kulta näyttää tosi hyvältä.

pitsemekko tyylikäämmin

pitsimekko tyylikäämmin – H&M:stä

http://www.hm.com/fi/s/04KQL5

Products in this look:

Nahka-avokkaat, Mekko, Kaulakoru, Rannekoru, Korvakorut, OlkalaukkuH;amp;Mwww.hm.com

Sit tuo ihana pitsimekko! Mä olen todella onnellinen, että mä ostin sen. Tässä on kuitenkin yksi mutta. Uskallanko mä laittaa sitä koskaan päälle. Tai ainakaan silleen ihmisten ilmoille. Se on mun mielestä just niin täydellinen kesämekko, mutta pelkään sen silti jäävän kaappiin pölyttymään. Ensimmäisenä tein mekon ympärille vähän siistimmän kokonaisuuden. Nudet korkkarit, jotka siis löytyy omastakin kaapista. Kirjekuorilaukku ja kultaiset korut. Tämän kokonaisuuden tein oikeastaan omia vaatteita ajatellen. Kaikki löytyy omasta kaapista ja haluaisinkin kokeilla miltä tuo näyttää livenä.

pitsemekko kaupungille

pitsimekko kaupungille – H&M:stä

http://www.hm.com/fi/s/04KQL6

Products in this look:

Ballerinat, Mekko, 20 kpl rannerenkaita, Laukku, HuiviH;amp;Mwww.hm.com

Sitten sama mekko, mutta vähän rennommin. Hempeitä värejä, pitsiballerinat ja huivi. Tykkään tästäkin kokonaisuudesta paljon ja mielelläni lähtisinkin näin kaupungille pyörimään, jos siis vain uskaltaisin. Tuliko teille jo ilmi, kuinka paljon kuitenkin tykkään tuosta mekosta? :)

illan istujaiset

illanistujaiset – H&M:stä

http://www.hm.com/fi/s/04KQL7

Products in this look:

Nahka-avokkaat, Housut, Vyö, Pusero, Rannekoru, KirjekuorilaukkuH;amp;Mwww.hm.com

Viimeisenä muttei todellakaan vähäisimpänä asukokonaisuus illanistujaisiin. Arvatkaa vaan kuka nyt haluaa ostaa tän kokonaisuuden? Jep... Paita on jo klikattuna ostoskoriin, mutta koetan vielä malttaa itseni. On siellä virtuaalisessa korissa jo paljon muutakin. Voin vinkata, että se sovituskoppi on aika salakavala. Siinä ihan vahingossa tulee klikattua vaatteita sinne koriin ja leikkimisen jälkeen huomaakin, että huh kun on suuri loppusumma. Turvallisuussyistä klikkasin hennesin sivun kiinni ja keskityin töihin. Muuten mä olen 300€ köyhempi :D Se on tää tuleva kesä mikä tekee tätä ostoshimoa.

Kertokaan mitä tykkäsitte tekemistäni kokonaisuuksista? Mikä on teidän lemppari? Olisko joku kokonaisuus minkä voisitte itsekin pukea?

You Might Also Like

3 kommenttia

  1. Kivoja kokonaisuuksia kaikki. Eka ehkä vähiten mua ja 3 ja 4 taas ihan huppuja. En osaa valita kumpi olis lemppari mutta kummatkin kasut voisin heti laittaa päälle :) Alin on myös kiva mutta valkoset housut on jotenkin vaikeat ...

    VastaaPoista
  2. Kivoja asuja, kelpais kaikki mulle oikein mainiosti :) Harmi että vielä tovi menee ennenkö noin tarkenee :/

    VastaaPoista
  3. Tosi kivoja kokonaisuuksia kaikki, mutta eritoten tuo alin kokoelma kyllä laittoi vierailemaan taas h&m:n sivuilla ;)

    VastaaPoista