Livbox - helmikuu arvostelu

torstaina, maaliskuuta 07, 2013

Hih, Livbox ihanuus pääs mut taas yllättämään tänään. Olen jo uuden boxin avannut ja tuotteita tutkaillut, mutta ensin pitää päästää ulos arvostelu helmikuun tuotteista. Tääkin mun piti tehdä jo viikko sitten, mutta jotenkin se vaan jäi. No, parempi myöhään kun ei milloinkaan. Arvostelut siis alkakoon.


Oooooooohhh, olen niin rakastunut! Mä niin aioin ostaa näitä lisää kotiin, ihan ehdottomasti. Tää oikeastaan yllätti mut niin positiivisesti, etten edes osannut odottaa. Tää oikeasti tuntui vielä paremmalta, entä pari muuta kokeilemaani todella hehkutettua lakkaa. Kynsillä siis ihana Essie.



Essien Lovie Dovie levittyi kynnelle todella tasaisesti ja sivellin on sopivan leveä. Ei levein kokeilemani, muttei missään nimessä ihan ohuinkaan. Mun makuun just sopivan levyinen. Kuivuvuus todella nopeeta. Ensimmäisenä lakattu kynsi oli jo kuiva kun viimeisen sai lakattua. Kaksi kerrosta on mun mielestä tarpeeksi, peittää ihan hyvin jo yhdellä kerroksella, mutta jää hieman raitulaiseksi. Tämä oli myös todella pitkäkestoinen lakka. Normaalisti mulla alkaa jo kahdessa päivässä lohkeilemaan lakat, mutta tämä kesti neljä päivää todella hyvänä. Tykkään siis todella paljon. Ehdottomasti siis ostan lisää. Ja nimettömässä on Hennesin glitter lakkaa. Sitä piti laittaa neljä kerrosta, että peitti tarpeeksi. Tämä siis ihan vain näin ohimennen.

John Gallianon hajuvesi olikin todella kiva, vaikka ensin olin vähällä siirtää sen jakoon lähtevien tuotteiden joukkoon. Iholle suihkauttaessa tämä kuitenkin muuttui todella hempeäksi ja raikkaaksi. Tykkään käyttää tätä ihan arkena, sillä se ei hyökkää pahasti nenään. Livboxin sivuilla kuvaillaan hajuvettä näin: "Muotimaailman ykkösnimen John Gallianon tuoksu on todellinen persoona tuoksuviidakossa: hauska, nuorekas ja unohtumaton. Tuoksun sydämen muodostavat mustikka, inkivääri, bergamontti, lavenveliöljy ja turkkilainen ruusu. Myski, patsuli ja sypressi antavat tuoksulle vetovoimaa. Lopputulos on kirpeä ja kupliva, mutta ultranaisellinen! ". Mä tunnistan todella huonosti noita yksittäisiä tuoksuja, mutta kirpeys munkin nenuun iskeytyy. Mä tykkään eniten makeista tuoksuista ja Escadan kesätuoksut ovatkin niitä mun ehdottomia lenppareita, mutta tässä tää kirpeys ja "vihreys" on jotenkin kivaa, vaikka on tämä kuitenkin melko vahvakin tuoksu. Muutin siis mieleni ja tämä jäikin itselle käyttöön. Tykkään siis sittenkin :)

Enkös mä uhitellut tän paketin saadessani, että tuo We Care Iconin vartalovoi jää odottamaan omaa vuoroaan kun mulla on niin paljon rasvoja auki? No, pakkohan mun oli kokeilla vaikka kuinka väitin jättäväni testauksen myöhemmäksi. Mulla ei koskaan ole ollut tuollaisia purkkimaista vartalovoita, joten pakkohan mun oli päästä testaamaan tätä. Ja arvatkaa mitä? Mä tykkäsin tästäkin. Mun rutikuivat sääret imaisi voin itseensä kuin sieni veden ja jätti todella miellyttävän tunteen iholle. Ei sellaista kamalaa rasvaista pintaa, kuten monet tuotteet jättää. Tämä oli kyllä todella paksua kamaa ja odotin, että se ei tosiaan imeytyisi, mutta väärässä olin. Saatan surkutella kyllä tämän putelin loppumista, mutta onneksi kaupasta saa uusia.

Boxin vähiten kiinnostavat Olayn tuotteetkin on jo kohta käytetty. Nämä ovat kyllä riittoista tavaraa, ainakin mun pintakuivalle sekaiholle. Laitan näitä kasvoille neljä pientä pisaraa ja riittää todella hyvin koko kasvoille. Yövoide on hassu. Mulla ei koskaan ole ollut erillisiä yövoiteita, sillä olen ajatellut niiden olevan liian paksuja mun ihotyypille, mutta olen pikkuhiljaa alkanut voiteita laittamaan myös yöksi. Kuitenkin, tämä Olayn yövoide tuntui vielä aamulla mun kasvoilla aamupesun aikaan. Kasvot olivat todella limaisen tuntuiset pestäessä, mutta kuitenkin kasvot näyttivät voivan ihan hyvin. Seerumi ja päivävoide ovat myös ihan kelpo tuotteet. Ei mulla ole näistä oikeastaan mitään ihmeellistä sanottavaa. Nämähän ovat ilmeisesti tarkoitettu hieman iäkkäämmälle iholle, mutta johan mullakin näitä juonteita on naappelissa. Ne eivät kyllä ole ainakaa vielä kadonneet mihinkään, enkä kyllä koskaan enää uskokaan niistä pääseväni eroon. Näitä tuotteita en kyllä osta enää uudelleen, mutta oli kyllä kiva päästä niitä testaamaan.

Kaiken kaikkiaan olin todella tyytyväinen tämänkin boxin tuotteisiin. Ja voin kertoa, että olin todella iloinen myös tänään tulleesta uudesta boxista. Palataan siihen seuraavalla kertaa. Mä häippäsen tästä iltalenkille ja saunaan. Ja niin, mitä te tykkäsitte tuotteista? Te jotka käytätte tuotteita muuten, niin mitä mieltä te olette?

You Might Also Like

0 kommenttia