Livbox - toukokuu arvostelu

torstaina, kesäkuuta 06, 2013

Hi hih, taitaa piakkoin tulla kesäkuun Livbox. Olenkin sitä taas odotellut innolla. Ainakaan vielä ei ole osunut silmiin muiden Livbox-postailuja, mutta jos yhtään osaan arvailla, niin huomenissa varmasti pölähtää ilmoille ensimmäiset paljastukset. Pitääkin olla varuillaan, ettei mene availemaan vääriä blogeja  ;)


Nyt siis taas ajattelin sanoa omat mielipiteeni viime kuun boxin tuotteista. Osalta odotin paljon, toinen yllätti ja yksi oli ihan turha. Tässä siis minun mielipiteet.

Lash Card oli ehdottomasti mielestäni boxin turhin tuote. Siellä se vessan kaapissa odotti testailuja tähän päivään asti, että voin lopulta arvostella sen. Noup, not my thing. Turhuus. Ainut missä voisin tätä oikeasti käyttää, on toisten meikkaamisessa. Ripsivärin laitto toiselle on oikeasti ihan sairaan kamalaa! Ei se nyt suoranaisesti vaikeaa ole, mutta mä niin pelkään aika sohaisevani toista silmään. Yleensä sanonkin, että meikattava saa itse laittaa ripsivärin :D Tämä voisi siis olla apu siihen, mutta silti, en koe tätä ollenkaan tarpeelliseksi. Se oli todella vaikea saada silmään sopivaa kohtaan ja sit kun piti vielä sutia sitä ripsaria. Eih, ei mun juttu.

Onkohan noissa tekstit tarkoituksella peilikuvana? 

Eyluren ripsitupsut olivat ehkä paketin innostavin tuote...ainakin tähän päivään asti. Vasta tänään sain aikaiseksi oikeasti testata niitäkin, vaikka tarkoitus on ollut jo monta kertaa aiemmin. Ensinnäkin, mä olen niin amatööri irtoripsien kanssa! Mä en ymmärrä, miten toiset osaa vaan tökkiä niitä silmiin ja saavat ne näyttämään niin upeilta. Mulla tupsut tippuivat pinseteistä koko ajan lavuaariin. Silmiin laittaessa ne olivat aina vinossa ja eivät meinanneet tarttua kiinni. Liikaa liimaa tai liian vähän. En saanut niitä oikeaan kohtaan tai joku muu vika aina. Ei, mä en vaan osaa. Voiskohan tätä oppia harjoittelemalla? Mulla on muutamat irtoripset ostettuna silloin Kauneus & Terveys-messuilta. Tuolla vessan kaapissa ne odottavat vain kokeiluja. Mut kun ei osaa niin ei osaa. Testailin siis ihan hetki sitten niitä ja tuskastus oli suuri. Kuka mua vois opettaa ihan kädestä pitäen? Toisekseen, ei mun mielestä näillä nyt mitään ihan järjetöntä eroa tullut. Okei, en laittanut kuin kuusi tupsua, mutta olisin luullut sen jo tekevän muutosta.

Tässä kuvassa omat ripseni  Livboxista tulleella Cliniquen ripsarilla.

Tässä taas tekoripsilla varustettuna. Älkää välittäkö kuolleesta ilmeesta ja omaa elämää elävistä kulmakarvoista. Olen tässä päiväunilta herännyt :D

Mulle taitaa riittää ihan vaan nuo omat ripset. Olisi kyllä välillä kiva saada näyttävyyttä ja tuuheutta niihin tekoripsiä käyttämällä, mutta näillä mun taidoilla se taitaa vaan olla haave. Jotenkin en vaan jaksa alkaa edes opettelemaan, kun se tuntuu niin vaikealta. Johan mä osasin soheltaa ihan vain noiden tupsujen irroittamisessa omasta pakkauksestaan. Yhden tupsun sain tapettua osiin, kun yritin irroittaa. Pitääkö mun vaan suosiolla unohtaa näiden käyttö?



Ciatén lakkoja olen himoinnut ihan vietävästi siitä asti, kun "mätimanikyyri" pläsähti ruudulta kasvoilleni. Ne näyttävät mun mielestä ihanilta, mutta en kuitenkaan koskaan ole saanut aikaseksi ostaa niitä. Nyt tulikin sitten mukava mahdollisuus testata ihan vaan lakkaa. Onko tämä todella ostamisen arvoinen merkki?


Harmillisesti mulle tullut väri on sen verran tumma, että tämänkin testailu jäi ihan viime tinkaan. Mun mieli halajaa tällä hetkellä vaan kaikkia vaaleita tai kirkkaita lakkoja, joten en tällä nyt edes ihan kunnon lakkausta tehnyt. Testasin molemmille käsille ihan vaan yhdellä kerroksella. Ja pakko todeta, yksi kerros ei riitä sitten mihinkään. Tämä kuultaa todella paljon läpi, raidottuu hirmuisesti ja levittyvyys oli mielestäni heikko. Tämä siis yhdellä kerroksella pikaisesti testattuna. Kivaa tässä on se, ettei mulla tämän sävyistä kynsilakkaa ollutkaan vielä, joten kyllä tämä käyttöön asti vielä pääsee, mutta vasta syksymmällä paremmin. Pitää vielä päästä testaamaan, miten monta kerrosta se lopulta vaatii kunnon peitolle. Kuivuvuuskaan tässä ei ollut mitään huippuluokkaa. Livboxista aiemmin tullut Essie kuivuu kyllä ehdottomasti nopeammin.

Laveran käsirasva tuli sopivasti tarpeeseen. Mulla tuppaa kädet kuivumaan todella paljon, kun töissä niitä tulee pestyä vähän väliä. Olen siis pitänyt töissä aina käsirasvaa vetolaatikossa, että pääsee pahimmat kuivuudet rasvaamaan pois. Rasvan tuoksu oli mielestäni aika yrttinen ja se oli paksun tuntuista. Imeytyy kyllä ihan kohtalaisesti ja on mielestäni aika perusrasva. Ei vedä vertoja The Body Shopin hamppurasvalle. Se pitää ehdottomasti paikkaa numero Uno. Mutta kyllä tämä ihan kelpo tavaraa on :)

Móa voide tahi balsami, kuten Livboxin sivuilla lukee, oli boxin erikoisin tuote. Tämä pieni puteli lupaili ihmeitä kehon kuiville kohdille, naarmuille tai vaikka kasvojen puhdistukseen. Kyllä on tuotteesta moneksi. Voide on antibakteerinen ja se sopii kuulemma jopa tatuointien hoitoon. Kasvopesuun en tätä kokeillut, en oikein tiedä miten sitä siinä tulisi käyttää? Ei kai se ainakaan vaahtoudu? Ja koetan käyttää pientä puteliani säästeliäästi. Olenkin testaillut sitä tällä hetkellä vain psoriasis kyynärpäihini. Ihottumat ovat rasvaamisen jälkeen paljon pehmeänmmät, mutta pitkällä käytöllä psori on vain harmittavasti lisääntynyt. En vaan tahtoisi käyttää niin paljon kortisonia sisältäviä psorirasvoja niin paljoa, joten tämä on mielestäni oikein kelpo apu edes hetkeksi. Riittoistalta tämä pieni puteli kuitenkin vaikuttaa, joten ei ehkä ihan kamalaa pelkoa, että se loppuu ihan heti.

Dr.Hauschkan huulipuna oli mielenkiintoinen tuttavuus. Harmillisesti sekin saa kyllä jäädä odottamaan syksyä, sillä väri on mielestäni liian tumma näin kesälle.


Sävy on melko luumuinen. Huulipunahylsyn pohjassa lukee nro 15, mutta ei mitään käsitystä, onko se tämän sävyn värikoodi. Sen pahvisen pakkausen, jossa tämä huulipuna tuli, taisin heittää roskiin heti ensi kuvailun jälkeen. Huulipuna on todela pigmenttinen ja sen sanotaan olevan kosteuttava. Pakko sanoa, että kyllä mulla on olemassa paljon kosteuttavampiakin punia. Ei tämä missään nimessä kuitenkaan ihan kuivakaan ole, mutta ei niin kostea kuin voisi olla. Huulipunassa on kovin yrttinen tuoksu, ei ehkä ihan lempparein, mutta kai siihe tottuu tai sit se haihtuu huulilla. Mielestäni sävy on todella oiva syksylle.

Näin siis viime kuun Livbox käsitelty. Seuraavaksi jäänkin odottamaan uuden boxin tuloa, vaikka olenkin kerennyt taaaas tekemään kosmetiikka hankintoja. Hups! Näistä sit lisää myöhemmin. Mielelläni kuitenkin kuulisin teidänkin mielipiteitä näistä tuotteista, mikäli teillä on kokemuksia :) Nyt mä lähden iltateen keittoon :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Noihin eyluren ripsiin on olemassa oma poistoaineensa! lift off nimeltään, muistaakseni ja sitä löytää ainakin seppälästä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitos tiedosta :) Pitäis vaan ensin opetella saamaan ne kunnolla silmiin :D

      Poista
  2. Kävirasva on tuntunut hyvältä ja kovasti tykkään sen tuoksusta, Moan voidetta myös käyttänyt satunnaisesti mutta tiedä onko sekään muuta kuin hyvä voide, ei se ainakaan tuota mun hieman ärtynyttä napalävistystä parantanut :D Muut sitten jääneetkin käyttämättä. Ripsitupsut itseasiassa jo muuttivat uuteen kotiin, huulipuna vähän turhan punainen joten sekin odottaa uutta kotia, ja kynsilakka on tuolla varttumassa sulle tuloa ;) Ja noille lash cardeille en oo keksiny mitä tekis, laatikossa pyörivät.. Odotin uutta pakettia tänään tulevaksi, mutta ei tullutkaan, höh. Maanantaihin on pitkä aika :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et sä oo noin ihana ♥ Mä kotiutan kyllä enemmän kuin mielelläni sulle käyttämättä jääneitä tuotteita ;) VOi kiitos ihana ♥

      Poista