Liikunnat vko 28

maanantaina, heinäkuuta 14, 2014

Hurlumhei mussukat!

Jee, jee! Enää neljä herätystä ja loma. Loma, loma, LOMA! Uujee. Nyt alkaa hissuksiin olla lomafiilikset kohdillaan ja alan oikeasti tajutakin sen, että mulla on viisi viikkoa aikaa tehdä just niinku huvittaa. Hurjaa. Mutta siis ihan mahtavaa!

Nyt pitäis olla jo pehkuissa, jäi viime yönä unet taas niin vähiin. Pikaisesti siis urheilupäivitykset viime viikolta.


MA: Salitreeni 1h15min, ruohonleikkuu 1h
TI: Pyöräily 1h 14km
KE: - (migreeni)
TO: Salitreeni 1h15min
PE: -
LA: -
SU: Aamulenkki tyhjään vatsaan 50min 5km, pyöräily 45min 15km

Viime viikko meni vähän heikommalla treenillä taas vaihteeksi. Eilen käytiin Niksun kanssa kunnon pyörälenkillä. Oli kiva treeni välillä näinkin. Honasin just eilen, että mulla on ollut aerobista liikuntaa ihan liian vähän. Lenkit on jääneet melkolailla minimiin. Ensin satoi vettä, sitten oli kuuma ja muuten vain ei huvittanut. Tuo pyöräily kyllä muistutti taas aerobisen tuomasta hyvää oloa. Se, kun keuhkot meinaa repeytyä hapen tarpeesta, ihan sika kiva fiilis :) Aerobista pitää siis lisätä. Vähän jänskättää jo nyt, miten liikunnat tulee lomalla sujumaan. Yritän kyllä parhaani, mutta pitää soveltaa kun matkallekin lähtee. Vaikka voi tietysti pitää pientä lomaakin.

Jotain uutta on mun urheilurintamallakin tapahtumassa. Seurailen Instagramissa sellaista tyyppiä kuin @kayla_itsines ja hänen sivuillaan postattavat muutokset kropassa sai mut himoitsemaan hänen tekemää kirjaansa. Mikäli kiinnostuit, käy toki tutkaisemassa hänen sivujaan. Ostin hänen tekemät kirjansa ja ne sai e-kirjana. Tänään tulostin treenikirjan ja olen tutustunut siihen hieman enemmän. Vaikuttaa ihan huikealta ja melko rankalta, mutta mikäli tuollaisia tuloksia tuolla treenikirjalla saa, olen todellakin valmis testaamaan. Tekisi mieli aloittaa heti, mutta kun en ole ihan varma, miten loman aikana treenit saan sujumaan, niin lets see.


Mulla ei kyllä tää aivotoiminta ole taaskaan yhtään järkevää, toivottavasti tekstistä saa mitään selvää. Mä painun pehkuihin.

Onko Kayla Itsines teille tuttu?

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Ikinä oo kyseisestä neitokaisesta kuullut mutta kylläpä herätti kiinnostuksen kun sivuilla kävin! Katsotaan saisinko joskus ladattua myös itselle tuon opuksen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Opus vaikuttaa ihan huisin kivalta! Ja huikeita tuloksia kyllä hänen oppaallaan on ihmiset saaneet. Pakko siis kans testata :)

      Poista
  2. Hei,kiinnostaisi kuinka maksaminen sivuilla sujui?kortilla vai muuten? Oon pitkään suunnitellut ostavani tuon Kaylan opuksen. Ostitko molemmat treeni-ja ruokaohjelman?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi!
      Ostin molemmat ohjelmat, sekä ruoka että treeni. Maksu oli erittäin helppoa ja ohjeet/kirjat tuli suoraan tietokoneelle PDF muodossa. Minä maksoin luottokortilla ja maksu oli todella helppo. Klikkailin vain luottokortin tiedot ja se oli siinä. Minä, melkoinen peukalo näissä hommissa, osasin myös. Ei siis hankalaa lainkaan. Ja luotettavalta kyllä vaikutti :)

      Poista
    2. Ehkäpä sitä itsekin sitten uskaltauisi :D vaikuttaako ruokaohjelma kuinka tarpeelliselta tai onko ohjelmassa tarkkoja ruokaohjeita tai paljon muista ravinto-ohjeista poikkeavia juttuja? :)

      Poista