Kilpailumeikki - inspiroidu

tiistaina, heinäkuuta 01, 2014

Vaikka mä en todellakaan ole mikään meikkaamisen ammattilainen, oli mun taas pakko osallistua ihanan Mizz Annien Kosmetiikkaobsessio-blogin 400-videon meikkauskilpailuun. Osallistuin hurjana taas PRO-sarjaan, vaikka mulla onkin vähän sellainen kutina, etten tule pärjäämään. Viimekin kisoissa taso oli ihan mieletön! Tällä kertaa kilpailun aiheena oli inspiroituminen jostain tai suoraan sanoja lainatakseni "aiheena idolit / julkkikset / fanitus". Mä lähdin ihan tosta fanituslinjasta. Mä fanitan itse Mizz Annieta ja hänen upeita meikkiluomuksia ja siitähän se ajatus sitten lähti. Ja siis tän aiheen keksiminen oli mulle taas niin hankalaa, mutta sitten tää tuntui kaikista parhaimmalta. Meikki on apinoitu ihan suoraan Annien Look bookista, koska olen ihaillut sitä niin kauan kuin olen sen nähnyt. Eli kultaista ja lilaa kehiin.



Lappu piti taas olla, että pystyy todistamaan tehneensä meikin itse. 


Mä tykästyin itse tähän meikkiin ihan simona! Varmasti tulen tekemään tämän uusiksikin. Vähän jännittää, kun niin perusmeikillä lähdin kisaan mukaan, mutta enpä mä oikein muutakaan osaa.

kulmat // Inglot luomiväri matte360
Lumene kulmageeli
luomivärit // sisäkulman hopea The Color Workshop pigmentti #0004
liikkuvanluomen kultainen Urban Decay Vice2 Strike
häivytyslila Sleek Ultra Matts V1 Sugarlite
kulman lila Inglot pearl439
häivytysruskea Urban Decay Vice2 Habit
kulmaluun vaalea Too Faced Joy to the Girls Snow Angel
rajaus // Lavera eyeliner black
sisä Yves Rocher black
ripset // Estee Lauder Sumptuous Infinite


Kerrankin sain tehtyä teille myös pienen demonstraation, mitä kaikkea tuohon meikkiin on käytetty. 


Taiteilin tätä meikkiä jopa puolitoista tuntia. Siis koko naamaa, mutta voi miten olikin pitkästä aikaa kiva leikkiä vähän väreilläkin. Ne tuntuu olleen taas unohduksissa. Ruskeat ja kultaiset ovat olleet kovassa huudossa.


Pohjustus // The Body Shop Tea Tree Pore Minimizer
Meikkivoide // MAC Studio FIx Sluid NC20
Silmänaluset // MAC Pro Longwear Concealer NW15
Puuteri // MAC Mineralize Skinfinish Natural Light Plus
Varjostus // Make Up Store Smog
Poskipuna // Maybelline Flawless Perfection 220 Classic Rose
Hohde // MAC Mineralize Skinfinish Soft and Gentle
huulet  // Rimmel Apocalips 100 Phenomenon

Mitäs te sanotte meikistä? Olisiko pitänyt jättää osallistumatta? :D

You Might Also Like

12 kommenttia

  1. Huikee meikki, mä kadehtien kattelen kuin sä osaat, kaunokainen♡
    -Skeit-

    VastaaPoista
  2. Sä olet kyllä taitava tsirppana!!! :) Tsemiä kisoihin. Muisk*

    VastaaPoista
  3. Vau, hienot värit ja häivytykset!

    VastaaPoista
  4. Superupea. Ihailin instassakin <3 Voitto kotiin!!!

    VastaaPoista
  5. Siis miten upea meikki! Ihana! Tsemppiä kisaan <3

    VastaaPoista
  6. Oikeita onnistunut meikki♡.
    ~elle~

    VastaaPoista
  7. Vau!! On kyllä tosi taitavasti tehty meikki! Ja niin kauniit silmät. Ei muuta kun voitto kotiin honey!!

    VastaaPoista
  8. Ihan oikeessa sarjassa kisailet, niin kaunis meikki :)

    VastaaPoista
  9. Kiitos teille kaikille ihanille muruilleni <3 Olette parhaita <3

    VastaaPoista
  10. Vau, upea meikki ja niin kaunis olet! :)

    -Pauliina
    http://allthelittleroyals.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon Pauliina ♥♥ Ihan puna nousee poskille kauniista kommentistasi :)

      Poista