Liikunnat vko 43

maanantaina, lokakuuta 27, 2014

Mä olen vieläkin yhtä hymyä, vaikka mua perinteiseen maanantaitapaan väsyttääkin ihan julmetusti. Lauantain bloggaajatapahtuma siis edelleen mielessä kovin vahvana, samoin kaikki ihanat naiset, joten eihän tässä voi olla hymyilemättä. Muistelen varmaan päivää vielä vanhana kiikkustuolissakin hymyillen. En olisi voinut kohta neljä vuotta sitten kuvitella, että bloggaaminen tuo mulle eteen näin mahtavia tapahtumia ja ihmisiä! Ja hei, ensi viikolla onkin jo blogin neljävuotis synttärit. Mun on pakko paljastaa teille, että ensi viikolla kannattaa olla kuulolla joka päivä. Teille on tiedossa jotain kivaa ;) Mutta kuten sanoin, väsyttää ja hymyilyttää :)

Teenit on taas jääneet vähän liian vähälle, mutta tässä viime viikon rutistus.


MA: Kayla treeni 25min, kävelylenkki 40min 4km
TI: Kayla treeni 25min
KE: Kävelylenkki 40min 4km
TO: Kayla treeni 25min, kävelylenkki 40min 4km
PE: -
LA: - (bloggaajatapahtuma)
SU: - (päänsärky)



Mulla on edelleen ihan mieletön buugi tähän treenaamiseen. Tekisi mieli treenata koko ajan, mutta mä samalla taistelen aikaa vastaan. Tuntuuko teistä muista siltä, kun päivät ovat paljon pimeämpiä, että aikaakin on vähemmän? Musta meinaan tuntuu. Nythän se aika vasta lipsuu käsistä ja ihan kun ei olisi aikaa millekään. Ihan ahdistaa. Mutta onneksi kesään on vielä aikaa ja siihen mennessä niitä isoja tuloksia olisi saatava. Yllä kuvaa muutaman viikon takaa. Kyllä mä huomaan, että jotain kropalle on jo tapahtunut, mutta edelleen se pahin alue on tuossa käden kohdalla lanteilla. Mun uimarengas on ja pysyy. Sentit eivät ole siitä nyt muutamaan viikkoon liikahtaneet mihinkään. Ihan ärsyttää. Kuvassa olevinaan näen jotain pientä olkapäänlihasta kasvaneen tai sitten se on vain läskipallukka :D Kovasti tässä kropassa on vielä hommaa ja oikeasti tuo kuva hieman vääristää. Mun maha on oikeasti aikas iso.

Kunnon salitreenitkin ovat jääneet nyt ajan puutteessa puuttumaan. Nää viikonloput kun tuntuu olevan täynnä tekemistä koko ajan ja vielä seuraavana parinakin viikonloppuna saa mennä viuhtoa. Nytkin eilen olis tietty ollut hyvää aikaa mennä salille, mutta mä tarvitsin ehdottomasti yhden palautumispäivän hulinoista. Mä olen tullut vanhaksi :D Kun pistin lauantaina instagramiin kuvaa minusta ja LittleB:stä, kirjoitin vahingossa Mummit liikkeellä vaikka piti kirjoittaa Mimmit. Ensimmäinen taisi kyllä kuvastaa oloa paremmin ;D

Mutta tästähän se viikko siis lähti käyntiin. Nyt mä yritän taas ahkeroida töitä ja sen jälkeen treenaamaan. Mitä teidän viikonloppuun kuului? :)♥

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Mitäs me puhuttiin tästä iästä.....;P???

    VastaaPoista
  2. Apua kui sie oot noin pirtee ja viel tälleen maanantaina! Oot selkeesti saanu kunnon virtaboostin sieltä bloggaajatapahtumasta!

    Itsellä kun ei ole todellakaan virkeä olo, perjantaina iski kuume ja tänään on vasta alkanut helpottaa. Tosi mukava viikonloppu siis takana, huoh... Onneksi siulla riittää virtaa miunkin puolesta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, se pirteys katosikin sitten kun pääsin töistä :D Nukahdin melkein rattiin ja olin kuin pebaan ammuttu otso :D

      Voi ei, toivottavasti nyt paranet pian ♥♥ Otahan täältä vähän pirteyttä ;)

      Poista