Livbox - lokakuu 2014

tiistaina, lokakuuta 07, 2014

Perjantai oli kiva ja kamala päivä siis, siitähän mä eilen jo kerroinkin. Kiva sen takia, että postissa odottel pari pakettia hakijaansa. En olisi uskonut, etä Livbox saapuisi niin hyvissä ajoin, vain kuun kolmantena päivänä. Siis ihan mahtiahan se oli, että sain sen. Sellainen kiva yllätysboxi synttärilahjanakin. Toisesta paketista sitten lahjapostauksessa. Kävin kaappaamassa paketit postista hetki ennen Helsinkiin lähtöä ja pakkohan Livboxin sisältö oli heti tutkittava.


Lokakuun boxin teemana oli Roosa, supernaisen väri. Tämän kuun boxi tukee rintasyöpää ja siksi boxin väri oli roosa. Livbox on lahjoittanut jokaisesta lokakuun boxista euron Roosa nauha.keräykseen. Jokainen meistä voi kuitenkin lahjoittaa hyvän asian puolesta lisää. Rintasyöpä on koskettanut kovasti myös minunkin elämässäni, ystäväni kautta. Hänen äitinsä menehtyi rintasyöpään tai siitä tulleisiin komplikaatioihin ja rakas ystäväni joutui luopumaan äidistään. On siis todella tärkeää ottaa osaa jokainen tähän keräykseen.

Boxista kuoruitui tällä kertaa ulos viisi tuotetta. En ole ihan täysin varma, mutta mielestäni vain yksi tuote oli täysikokoinen. Eipä sillä, muutkin kyllä oikein oivan kokoisia.

Ensimmäisenä boxin isoin tuote, Osis+ Glamination voimakas kiiltokiinne hiuksiin. Voi että, mä kun en näitä tartte. Tai joku hiusten kanssa taitava saisi mua opastaa. Nämä lakat tai hiuskiinteet eivät mua niin kamalasti innosta. Hyviä ovat varmasti, mutta käyttäjässä vika. Testaan toki, mielenkiintoa kun on.

ACO Face Young mattapinnan jättävä päivävoide. Taas päivävoide. Kyllä mua nyt painostetaan ;D Olen nyt muuttanut hieman kasvohoitorutiinejani juurikin päivävoiteen osalta. Olen kovasti yrittänyt ottaa sen jokapäiväiseen käyttöön mukaan. Tämä siis pääsee testiin, meinaan mattapinnan jättävä voide on todellakin tervetullut. Mutta että young, en taida kuulua enää kohderyhmään :D Voide kuulemma sisältää salisyylihappia, joka ehkäisee epäpuhtauksien syntymista ja ihohuokosten ukkeutumista. TODELLAKIN sopii mun iholle! Voi apua tätä naamaa. Milloinkohan lääke alkaa vaikuttamaan...tai näinköhän vaikuttaa ollenkaan. Ihan vain näin asiasta kukkapurkkiin.

BC Oil Miracle Rose Oil Hair & Scalp shampoo pääsee myös heti kokeiluun, mulla on ärsyttävän herkkä päänahka ja johtuu siis ihan psoriasiksesta. Ainakin näin omatekemän diagnoosin perusteella. Shampoo sisältää damascena-villiruusuöljyä, joka hemmottelee ja kosteuttaa hiuksia sekä hiuspohjaa. Tälle päänahalle kelpaa.

BC Oil Miracle Rose Oil hoitoöljy sisältää samaa damascena-villiruusuöljyä ja sanoo hoitavansa yhtälailla hiuspohjaa. Monipuolisen öljyn koostumus rauhoittaa ja ravitsee hiuksia. Voi käyttää hiuspohjan hierontaan ennen shampoota, kosteisiin hiuksiin ennen föönausta tai kuivien hiusten viimeistelyyn. Mua kiinnostaa tuo ennen shampoota öljyäminen. Olenkin kohta saunaan lähdössä, joten pitäisköhän heti testata :)

Lumene Arctic Sand kynsilakka, JES! Mä katsoin tätä viime shoppailureissulla. Meinasin ostaa paketin, jossa oli tämä lakka ja CC-voide, tuo mun lemppari. Päätin sit kuitenkin jättää vielä ostamatta ja toisaalta ihan hyvä, sillä nyt sain lakan! Tämä on ihana! Testiin meni jo ja paremmin kuulette sitten arvostelussa mitä siitä pidin. Roosa nauha lakka on ihastuttava ja tässä kuussa kynnet pitääkin koristella teeman mukaan. Voit jakaa kuvan kynsistäsi Instagramissa hashtageilla #lumene #pinkitkynnet ja haasta kaverit myös mukaan.


Tämän kuun boxin tunnelma on ihana, pinkki ja hyvän asian puolesta. Vielä toistaiseksi en ole täysin rakastunut boxin sisältöön, mutta ei se huono ollut. Katsotaan sitten kuun lopussa miten tuotteita on tullut käytettyä. Mitä te piditte? Saitteko jotain eri tuotteita kuin minä?

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Vaaleanpunaisen söpö boxi! Itselleni ei boksia tule.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Väri oli kyllä niin ihana! Oh, olisin luullut, että sullekin tulee boxi :)

      Poista
  2. Mulle tuli tuon sun ACO:n rasvan sijaan Neutrogenan kasvorasva ja voi että miten tykkään! Mun kuiva, hilseilevä naama tykkää ja tuntuu jotenkin, että ihan kuin joku olisi laittanut mun kasvoille kauneusfiltterin päälle kun se niin kirkastaa ihoa.
    Millainen toi ACO on ollut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo ACO on ollut ihan mahti! Mutta selkeästi rasvaisemman ihon voide. Veikkaan, että sulle sopii paremmin tuo Neutro kuivalle iholle. Mahtia, jos kerrankin tuotteet meni just oikein päin :)

      Poista
  3. Kyllä me ollaan hyvin vielä Acon rasvan kohderyhmässä, äläpä nyt siellä höpise! :D Boksi oli ensimmäiseni ja tykkäsin kovasti!

    Katja
    http://optimismiajaenergiaavaatteilla.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, jee! Kävitkö säkin tilaamaan?
      Hih, ehkä me mennään vielä siinä kohderyhmässä ;)

      Poista