Reppu selkään ja menoksi

keskiviikkona, elokuuta 24, 2016

Mähän olen oikea laukkufriikki. Mä himoitsen laukkuja tasaisin väliajoin ja himoitsen omistukseeni vaikka ja vallan mitä ihanuuksia. Onneksi tää nykyä osaan jo hieman hillitä kylläkin näitä himoja. Mutta sitten tuli sellainen himo, mistä en päässyt millään ilveellä yli. Metsästin sopivaa yksilöä vaikka kuinka kauan ja kun sen löysin, olin ihan myyty. Michael Korsin musta nahkainen reppu Stockan hyllyllä huusi nimeäni ihan rääkyen. Olin ihan valmis kantamaan repun kassan kautta kotiin, mutta hinta lopulta pysäytti. 350€ olisi kirpaissut ihan liikaa muutenkin melkein tyhjyyttään ammottavaa tiliä. Haikein kyynelsilmin jätin siis repun hyllylle notkumaan ja jatkoin etsintää. Pakkohan vastaava olisi jostain löytyä. Eksyin jopa Ebayn ihmeelliseen maailmaan, vaikka olen vakaasti päättänyt pysyä sieltä poissa. Miedän perheessä saa olla yksi ebay hullu ja se saa olla tuo ukko kulta :D

Metsästys siis jatkui ja tasaisin väliajoin himotus nosti päätään sen verran kovasti, että tutkin erilaisia nettikauppoja täydellisen repun merkeissä. Sitten mun työkaveri mainitsi tilanneensa Asos.comista itselleen festarirepun. Olinhan mä kaupasta kuullut monen monta kertaa, mutta enpä itse ollut sinne vielä kertaakaan eksynyt. Melkein siltä istumalta klikkasin tieni sivustolle ja reppuja tutkailemaan. EI VOI OLLA TODELLISTA! Sieltä THE reppu löytyi melkein ensimmäiseltä sivulta. Siitähän se himotus sitten vasta kattoon nousikin.


Kotona sitten höpöttelin Niksulle, että voi miten kivan repun löysin ja olisi niin kiva saada se. Tuo ihana sitten sanoi ostavansa sen. Olin ihan haavi auki, miten helposti Niksu suostui sen mulle ostamaan, vaikka en edes periaatteessa sitä pyytänyt. Ihan vaan vähän yritin käyttää lumoavaa salakieltä ja nähtävästi se onnistui. Mutta ei kyllä reppu kamalasti lompakkoa edes kiduttanut. Repulla oli meinaan hintaa vain pikkasen yli 42€, eli ei paha ollenkaan. Olisin kyllä ostanut sen itse, jos Niksu ei sitä olisi maksanut :D


Sitten piti vain hetken aikaa odotella, että reppu kotiutuisi. Voi sitä ilon päivää, kun postipoika paketin kotiin kiikutti! Avasin paketin silmät loistaen ja edelleen samanlainen fiilis valtaa, kun tuon ihanaisen heitän selkääni. Reppu on siis River Islandin ja laatu tällä tuntuu olevan erittäin hyvä. Keinonahkaahan tuo on, mutta kultaiset vetoketjut liikkuu sulavasti ja pintaan ei ole ainakaan vielä parin kuukauden käytöllä ole tullut. Olen siis aika vakuuttunut, että tämä oli hyvä valinta. Värimaailmakin on tässä täysin mieleeni. Musta nahka kultaisin osin. Kaksi vetoketjua, jonne saa tavaraa ja alhaalla olevat kaksi vaakaviivaa on vain koristeita.


On myös todella kiva, että tämä reppu muuntautuu myös laukuksi, jos tarve vaatii. Hihnat saa vedettyä ylhäältä suoraksi ja näin muuntautuu olalle laukuksi. Kaksi osainen reppu on sopivan kokoinen. Sinne mahtuu mukaan kaikki tarpeellinen, mutta ei silti vie koko selän tilaa. Oikeastaan reppuhimotus mulle nousi uskomattomiin sfääreihin siinä vaiheessa, kun tajusin miten helppoa siinä olisi vaikka kuljettaa vauvan juttuja, kun johonkin lähtee vaikka ostoksille. Voi toki olla, että se perinteinen hoitolaukku pitää kuitenkin hommata, mutta mun mielestä tämäkin sopisi hommaan oikein mainiosti. Toki vasta sitten tiedän, että riittääkö tämän koko, kun pienokainen on saapunut ja niitä reissuja aletaan tekemään. Mutta oli miten oli, mun reppuhimo on tyydytetty.


Reppu siis selkään ja menoksi. Kädet saa viuhtoa vapaana ja pääkään ei ota itseensä, kun toisella puolella vaan kannattelee painavaa laukkua. Sanoisin, että tämä oli kaikin puolin mahtava hankinta. Tulee varmasti käyttöön niin kovin, että jossain vaiheessa harmittaa, jos sille jotain sattuu :D

Onkos teistä kukaan yhtä hulluna reppuihin? Kumpaa siis kannat mieluummin, reppua vai laukkua?

You Might Also Like

7 kommenttia

  1. Ihana! Toi on just sellanen minkä mäkin haluisin. En kyllä itekkään raaskinut siitä Korssista maksaa niin suolaista hintaa.

    VastaaPoista
  2. Hyvännäköinen reppu kyllä! Ite käytän enenmmän käsilaukkua, mutta tietyissä tilanteissa reppu on paljon parempi.

    VastaaPoista
  3. Komee! Näyttää just sun tyyliseltä :) Mä olin joskus teininä laukkuhirmu ja koulussa KAIKILLA tytöillä oli laukut, mitä isompi ja säkkimäisempi sen parempi :'D Voi olkapää parat... Nyt käytän ainoastaan reppuja ja kangaskasseja. Ehkä joihinkin iltamenoihin (niitä onkin ihan superpaljon ja usein, lol!) käytän semmoisia räpylässä kannettavia wannabe pieniä nahkalaukkuja.

    VastaaPoista
  4. Aivan ihana reppu ja juuri sopivan kokoinen!
    Kivaa torstaita!

    VastaaPoista
  5. Onpa se tosiaan sievä! Kuuntelin tässä eräs päivä äitiäni, joka kirosi sisarusten lasten hoitolaukkuja, että miksi niiden pitää olla aina niin pieniä, kun ei niistä sitten ikinä löydä mitään. Siitä nappasin itselleni sitten vinkin, että hommaa sitten vauvalle tarpeeksi tilava hoitolaukku!

    VastaaPoista
  6. Moi! Olen katsellut tätä samaa reppua ja kiinnostaisi tietää miten se on kestänyt käytössä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Mulla edelleen ihan priima kunnossa :) ei ole mennyt miksikään mun käytössä. Tosin nyt ollut kyllä jonku aikaa käyttämättä ku ei Oliverin jutut mahdu sinne kaikki. Mut voin silti lämpimästi suositella :)

      Poista