Adopt' - tuoksuja jokaiselle päivälle

torstaina, marraskuuta 10, 2016

Mä olen oikea tuoksufriikki. Suurin osa teistä sen varmasti jo tietääkin. Enhän mä ole tainnut mainita sen kuin sataviissataa kertaa :D Mut mä rakastan hajuvesiä ja omistankin ihan kattavan kokoelman tuoksuja. Tuoksuvalikoimaa on siis kertynyt ihan kivasti, löytyy kevyitä raikkaita sekä tummia ja mausteisia tuoksuja. Vähän kaikkea teistysti myös siltä väliltä. Vaikka tilanne on tämä, jaksan silti olla aina uuden tuoksun nähdessäni ihan onnesta soikeana ja nuuskuttelen tuoksuja nenä sykkyrällä. Niin pääsi käymään, kun pääsin blogin kautta tutustumaan uutukaisiin Adopt' merkin tuoksuihin. Voin kertoa, oli rakkautta ensi näkemällä ja nuuskauksella.


Mulle onkin kertynyt näitä Adopt' tuoksuja ihan mahti kokoelma. Kolme näistä tuoksuista tuli Nonnulan Jonnan illaistujaisten goodiebagista ja loput kuusi sainkin sitten vielä blogin kautta lisätutustumista varten. Ja kyllä, nämä ihanan värikkäät, herkullisen tuoksuiset putelit pitää päästä näytille.

Adopt' tuoksut ovat ranskalaisen suunnittelijan Dominique Monlunin uusin luomus. Hän on työskennellyt parfyymien parissa yli kolmekymmentä vuotta, joten varmasti on tietoa aiheesta aikalailla. Adopt' tuoksut ovat 100% Ranskassa valmistettuja laadukkaita parfyymeja ja tuoksuja löytyy todellakin laidasta laitaan. On hedelmäisiä, raikkaita, karkkisen makeita ja tummiakin vaihtoehtoja. Oma kokoelmani onkin täydellinen setti juurikin näitä tuoksuja.


  • Carambar - keltaisessa pullossa kinuskinen, erittäin makea herkku
  • Agrumes poudrés Dulcet citrus - vaalean keltaisessa pullossa viipyilevä makea sitrustuoksu
  • Thé Vert Green Tea - vaaleanvihreässä pullossa sitruksinen raikas vihreä tee
  • Aqua Liguria - turkoosissa pullossa raikas, hieman merellinen tuoksu
  • Marsmallow - vaaleanpunaisessa pullossa erittäin makea vaahtokarkkituoksu
  • Myrtille Chantilly Blueberry Whipped Cream - pinkissä pullossa raikkaat mustikat yhdistettynä pehmeään kerman syleilyyn. Raikkaan makea tuoksu
  • Pamplemousse Grenade Grapefruit Pomegranate - punaisessa pullossa raikkaan hedelmäinen viipyilevä tuoksu
  • Mangue Passion Mango Passion - oranssissa pullossa erittäin raikkaan hedelmäinen sekoitus mangoa, appelsiiniä, greippiä ja passionhedelmää. 
  • Vanille Coco Vanilla Coconut - ruskeassa pullossa tuoksuista näistä tuoksuista tummin vaniljainen kookos yhdistettynä myskiin. Makea ja aistikas



Pulloissa on 30ml ja kaikki tuoksut maksavat alle 10€. Ei mielestäni paha hinta ollenkaan. Varsinkin, jos haluaa vaihdella tuoksuja useasti. Näin et pääse kyllästymään yhteen tuoksuun nopeasti. Tuoksut jäävät iholle pitkäksi aikaa ja sain aamulla laittamastani tuoksusta vielä illalla kehuja, että mitä olen oikein itseeni suihkinut. Olisi tehnyt mieli vastata, että se on vain tämä ominaistuoksuni, mutta pakko oli kertoa totuus. Adopt' saa siis kestävyydestäkin mulla pelkästään peukkua ylös. Pullot ovat todella kätevän kokoisia ja helposti matkalle mukaan otettavia. Toki lasipullojen kanssa suosittelen varovaisuutta, mutta minulla ovat nämä tippuneet lattiallekin säilyen ehjänä. En todellakaan kyllä suosittele kokeilemaan, mutta uskoisin näiden kestävän matkat suojattuna meikkipussissa :)

Mun on vaikea sanoa, mikä näistä tuoksuista olisi se oma lemppari. Jokaiselle tuoksulle löytyy täydellinen päivä käytettäväksi. Mutta jos jotain haluan näistä nostaa esille, niin Marshmallow on oikeasti superkarkkinen ja makea tuoksu. Se on valloittanut oman nenäni jo monta kertaa. Manque Passion taas vie raikkaan hedelmäisellä tuoksulla välittömästi mielen kesään. Jokainen tuoksu on kuitenkin ihan mahtava.


Voin siis erittäin lämmöllä suositella näitä kohtalaisen uusia tuoksuja. Ainakin minun sydämeni onnistuivat valtaamaan. Pääset kurkkimaan lisää tuoksuja Adopt'in omilta verkkosivuilta (linkki vain teidän helpotukseksi, en saa klikkailusta mitään) ja sieltä niitä pääsee ostamaankin :)

Joko nämä tuoksut ovat tulleet teille tutuiksi? Monissa blogeissa näitä nyt on meinaan ollut esillä ahkerasti :)

*tuoksut saat blogin kautta testiin

You Might Also Like

10 kommenttia

  1. Nämä on kyllä ihania, muutama löytyy kaapin kätköistä :)
    Se kimalteleva uutuus kiinnostaisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kans kiinnoistaisi päästä nuuskuttelemaan sitä kimaltelevaa uutuutta. Se näyttää ihanalta :)

      Poista
  2. Nämä tuoksuvat hyvältä eikä tuoksu katoa iholta heti. Tosi paljon valinnanvaraa ja se talvikauden kultaglitter tuoksu on tosi hana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valinnanvaraa on kyllä niin paljon, että tulee ihan valinnanvaikeus :D
      Oi, mä niin haluisin päästä nuuskuttelmaan sitä glitterihanuutta :)

      Poista
  3. Ihan uusia tuttavuuksia minulle :). Nuo hajuvesipullot ovat jo itsessään upean suloisen näköisiä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo pullot on kyllä niin ihania! Mulla ne on ihan esillä, kun on niin söpöjä :)

      Poista
  4. Carambar on tosi ihana, samoin grenade.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Carambar on ollut mulla nyt oikein tehokäytössä :) Se on niin ihana ja jotenkin sopii tähän hetkeen :)

      Poista
  5. Miten mä olen onnistunut missaamaan nämä! Kuulostaa ihanilta. Mahtava idea, että voi ostaa tuollaisia pikkuisia tuoksuja edukkaasti ja vaihdella sitten fiiliksen mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitä, miten ihmeessä olet voinut välttyä näiltä? Nyt äkkiä vaan nuuskimaan näitä ihanuuksia :) Ja todellakin ihanaa, kun voi vaihdella fiiliksen mukaan tuoksuja :)

      Poista