Vaippakakku numero 2

keskiviikkona, marraskuuta 09, 2016

Tässä raskauden aikana olen kyllä saanut olla niin onnellinen ja kiitollinen ihmisistä, joita matkan varrelleni on tullut. Sukua ja läheisiä nyt ei varmaan tarvitse mainitakaan sen ihmeemmin, hehän ovat ihan parhaimmistoa tietysti. Lähinnä ihmiset, joihin olen tutustunut näin blogin kautta. Ehdottomasti yksi parhaita asioita, mitä bloggaaminen on tuonut tielleni. Uusia ihania ihmisiä, joista olen ollut ihan mielettömän onnekas. Ja tästä aasinsiltana tietysti päivän aiheeseen. Vaippakakku numero kakkoseen. Mulla loksahti leuka auki, kun sain kuulla, että mulle oli väsätty sellainen ihan tietämättäni.


Ihanainen Hanna, Kynsipöllö kosmetiikkapuussa-blogin takaa, perheensä kanssa meinasi saada mun kyynelkanavat virtaamaan keskellä I Love Me-messuja. Hanna oli äitinsä ja siskonsa kanssa tehnyt mulle vaippakakun ja menin ihan ymmälleni tästä tiedosta. Miksi ihmeessä he nyt mulle olivat sellaisen tehneet. Hannan äiti oli kuulemma innoissan alkanut sellaista puuhaamaan heti kun kuuli meidän raskaudesta ♥ En kestä ♥ Maanantaina kävin sitten Hannaa ja hänen äitiänsä moikkaamassa ja sain samalla tämän ihanan kakun haettua kotiin :)


Vaippakakku kätki sisäänsä taas kaikkea ihanaa. Tässä vaiheessa voisin muuten mainita, että Hannan äiti tekee näitä myös tilauksesta ja hinta riippuu siitä, millaisen sisällön haluaa. Eli jos on tarvetta vaippakakulle, niin Hannan blogista löytyy sähköpostiosoite, mihin voi tilausta vaikka laittaa menemään :) Mä olin niin onnellinen vaippakakun sisältä löytymistä tuotteista, että varmasti moni muukin tuleva äiti olisi ♥


Vaippoja, nehän tässä tietysti on pääosassa ja niitähän tuleva pienokainen tulee tarvitsemaan. Ja paljon, mitä olen kuullut juttuja :D Omakohtaista kokemusta odotellessa. Kakkuun oli ujutettu ihana paita ja pöksyt, sukat ja hansikkaat, talkkia, tutteja, pari lelua ja Hannan omatekemä heijastin vaunuihin. Olin ehtinyt ihastella tuollaista vastaavaa heijastinta Hannan repussa ja olinkin niin iloinen sellaisen saadessani. Me kun asutaan täällä pöpelikössä, ilman kävelyteitä, on heijastimet äärimmäisen tärkeitä. Mä olen kaikenlisäksi sellainen heijastinhirmu, eli tekisi mieli huutaa ikkunasta autoillessa jokaiselle. jolta heijastin puuttuu. Ei ole kerta tahi kaksi, kun olen meinannut kävelijän kumota. Se tuntuu ihan kamalalta, kun näkee vasta viime sekunneilla kävelijän. Se on oikeasti turvallisuuden kannalta todella tärkeää!


Mein poika sain aivan ihanan paidan. Hanna on pöllöfani ja mun mielestä on ihanaa, että heiltä saamassamme paidassa oli pöllö. Se muistuttaa siitä, keneltä tämä ihana lahja on saatu :)


Kiitos vielä tuhannesti Hanna, Siiri ja Sini ♥ Tämä oli mielettömän ihana ja herttainen yllätys

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Oijoi, tämäkin niin ihana vaippakakku. Mä oon ihan samanlainen heijastinhirviö. Oikeesti, tekisi mieli jostain hankkia laatikollinen heijastimia ja aina kun tommoinen musta mörkö (=ihminen ilman heijastinta) kävelee tienvarsilla, niin pysäyttää auto ja käydä ripustamassa sille heijastin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, voitais alkaa yhdessä kunnon heijastinjakajiksi :D Se on kamalaa, miten ihminen voi muuttua möröksi pimeällä.

      Tämäkin kakku oli kyllä niin ihanan <3

      Poista
  2. Ihanaa että tykkäsit vaippakakusta<3

    VastaaPoista