Sisustustauluilla ilmettä kotiin

torstaina, marraskuuta 24, 2016

Mä rakastan, siis todellakin rakastan kaikkia erilaisia tekstejä, motivaatiolauseita ja niistä varsinkin tauluissa. Samaa mieltä asiasta kanssani ei ole tuo armas mieheni, mutta harvemmin hän kuitenkaan ihan totaalisesti tyrmää mun ajatukset sisustuksen suhteen. Me ollaan molemmat aika vahvoja persoonia ja meillä molemmilla on erittäin vahvat mielipiteet, mitä tulee sisustukseen. Onneksi me ollaan tässä kymmenessä vuodessa löydetty sopiva kultainen keskitie ja saadaan molemmat tuoda sisustukseen sitä mistä kumpikin tykkää. Ainakin pienten keskustelujen jälkeen :D Ja näistä uusimmista hankinnoista tosiaan jouduttiin vähän keskustelemaan, mutta lopulta sain ihan täysin vapaat kädet hommaan, kun Niksu ei näistä tosiaan niin paljoa aiheesta välittänyt.

Sain yhteydenoton nettikauppa Desenio.fi:stä, että olisinko mahdollisesti kiinnostunut tekemään heidän kanssaan yhteistyötä. Pakko myöntää, että mulle oli tämä kyseinen kauppa täysin tuntematon ennen heidän yhteydenottoaan ja mulla meinasi tipahtaa leuka lattiaan, kun klikkailin tieni kauppaan. Miten ihmeessä multa oli voinut jäädä näin ihana ja just mun näköinen kauppa välistä?! Taisin siltä istumalta selata kaikki ihanat julisteet läpi ja mun päässä alkoikin surista ajatus ihanasta taulukollaasista. Ei siis tarvinnut kauaa miettiä, kun tilaus oli jo laitettu menemään.


Tauluilla saa niin paljon ilmettä kotiin ja samalla luotua entistä kodikkaamman fiiliksen. Olikin ihana valita Desenion sivuilta sopivia julisteita juuri meidän kotiin. Vaikka valikoimista löytyy mitä ihanimpia valokuvatauluja, mä pitäydyin silti teksteissä. Tekstit on nyt ne mun juttu. Annoin tunteilleni täysin vallan ja valitsin yksinkertaisesti juuri ne taulut, jotka itseäni puhuttelivat. Vaikka en sen kummemmin miettinyt tauluille paikkaa, jokainen löysi kuitenkin juuri täydellisen kohdan kotootamme. Ainut idea oli, että halusin keittiön seinille jotain sekä sen kollaasin meidän vierashuoneeseen. Tämän mukaan mun oli helppo valita myös sopivat kehykset Deseniolta samalla. Meillä on vierashuoneessa mustaa ja keittiöön taas sopi täydellisesti valkoiset. Se mikä mun mielestä oli mahtavaa, kehysten löytyminen samasta nettikaupasta. Olisi ollut inhottavaa lähteä ostamaan niitä erikseen. Deseniolta saa siis koko setin kerralla. Naulat tuli kyllä Niksun jemmoista :D


Kuten sanoin, en sen kummemmin miettinyt mitä tilasin, vaan ostoskoriin valikoitui vain ne taulut, jotka jollain tavalla tuntui omilta. Ainut mikä oli ihan pakko saada, oli tuo &-merkki taulu. Olin ihastunut siihen nähdessäni sen monessakin eri paikassa ja tiesin haluavani sen omalle seinälle. Muuten sitten klikkailin julisteita sitä mukaan ostoskoriin, kun ihania löytyi. Pakko myöntää, että mulla oli julisteita ostoskorissa aluksi ihan tajuton määrä ja niistä oli lopulta pakko vähän karsia pois. Sivustolta löytyi niin paljon ihania tekstejä ja kuvia.


Ja vaikka suurimman osan valitsinkin itse, pääsi Niksu silti osallistumaan tilailuun. Hänelle löytyi niin sopiva teksti, että olihan se pakko tilata meidän keittiöön :D Life begins after coffee sopii täydellisesti hänelle. Minä olen meistä teen lillittäjä, mutta Niksun päivä ei todellakaan ala ilman kahvia. Taulu löysikin paikkansa sopivasti kahvinkeittimen yläpuolelta.


Vaikka taulukollaasi ei alkuun saanutkaan Niksua innostumaan, niin valmiina seinällä se kuulemma näytti ihan kivalta. Niin, eihän nää mun ideat aina ihan surkeita ole ;) Yllätyin itsekin miten kiva kollaasista tuli. Varsinkin kun sitä ei oltu mitenkään suunniteltu etukäteen. Kun taulut olivat saapuneet, pyörittelin niitä vain edessäni ja lopulta järjestys oli selkeä. Vai mitä te sanotte? Miltä meidän kollaasi oikein näyttää?


Paketti Deseniolta tuli nopeasti ja tuotteet olivat pakattu turvallisesti. Julisteet olivat omassa pahvisessa tuubissa ja kaikki saapuivat kotiin ehjänä. Julisteet ovat sopivaa paksua kartonkia ja sopivat kehyksiin just eikä melkein. Olin todella iloinen, että pääsin tutustumaan Desenioon ja ihan varmastiu tulen jatkossakin olemaan heidän asiakkaansa. Koska aika ajoinhan on kiva päästä vaihtelemaan noita tekstejä ;)
Kiitos vielä Deseniolle tuhannesti!

*tuotteet saatu 

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Tosi kivoja, itsekkin monesti miettinyt juurikin noita tekstitauluja

    VastaaPoista
  2. Teillä on kyllä kaunis koti, ihan kateeksi käy kun tätä mörskää katsoo :DD

    VastaaPoista
  3. Kauniita olivat ja sopivat just eikä melkein teille<3
    -skeit-

    VastaaPoista
  4. Oi todella kauniita ja sainkin tästä lahjaidean, kiitos siitä! :) Oi että pitkästä aikaa päätin lukea blogeja ja ekana katsoo mitä sulle kuuluu! <3

    VastaaPoista