Ärripurri

tiistaina, huhtikuuta 19, 2011

Olisiko ketään joka tietää jotain luonnonmukaisia hoitokeinoja migreenille? Nyt saa mulle kertoa kaikki vinkit! Eilen se sit taas hyökkäsi mun kimppuun ja oksentamaankin pisti. Oli ihan pakko lähteä töistä kaksi tunti aikaisemmin, sillä olo oli niin kurja. Kuinka turhauttavaa mun on syödä noita lääkkeitä, mikään ei auta. Aikaisemmin mulla menee maksa ja vatsa entä lääkkeet tehoaa. Lääkärithän suositteli mulle ennaltaehkäisyksi betasalpaajia, mutta ei kiitos. En haluaisi näin nuorena olla jatkuvan lääkityksen alainen. Tää on aika kauheeta. Koko yö meni sitten horroksessa. Uni ei vaan tule kunnolla, koska tuo pääkipu tulee unen läpikin. Ja tää einiinkiva kaveri sitten yön aikana vaihtoi puolta ja tänään sitten särkee vasenta ohimoa. Jippii.

En millään malta odottaa, että nuo neljän päivän vapaat alkaa. Tai oikeastaan tärkein juttu mitä odotan, on raha. Mä saan normaalisti palkan aina 15. ja vika päivä, mutta nyt näitten (ah niin ihanien) työkuvioitten takia palkka jäi saamatta. Nyt odotellaan josko palkkaturva maksaisi 21. päivä. Tämäkään kun ei ole ihan varmaa. Näitä työpaikan hommia hoitava asianajaja vähän niinkuin lupaili, että on hyvä mahdollisuus saada rahat tuolloin, koska tätä on yritetty pistää eteenpäin kiireellisenä asiana, mutta ei tietoa suostuiko palkkaturva. Niiden normaalit käsittely ajat on 3-4 kuukautta. Tosi kiva, nyt jo on rahat loppu ja laskuja tulee... Kiitti hei kiitti. Ja kaiken huippu on se, että mä menetin kesälomat :( Tässä kun on neljä vuotta pitänyt aina lomaa, niin ei ole kiva että niitä ei ykskaks enää olekaan. Olen ollut pikkaisen vihanen, vittuuntunut ja masentunut asian vuoksi, mutta mulla on pari korttia takataskussa ;) Meillä piti olla ensimmäistä kertaa miehen kanssa koko pitkä yhteinen loma ja nyt joku pelle meni senkin pilaamaan. (Onko mulla kenties hieman angsti päivä? No olis teilläki tällästen asioitten kans :D)

Ilta kuluu mukavammin tänään tulleen Hennesin Shades of Summer kuvastolla :) Ostettavaa löytyisi, mutta tääpä ei voi ostaa nyt mitään.. Elloksellekin mulla olis pari juttua, mutta minkäs tälle voi. Kirppis kierroksellekkin vaihteeksi olis mukava lähteä... Äiti tekee meille huomiseksi Kaalilaatikkoa, nam! Josko se vaikka vähän piristäisi mieltä.

kuva:we♥it

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Voi kökkö. Toivottavasti jokin apu vaivaan löytyy! Voin vaan kuvitella kuinka kauheaa se on.
    Ja toinen tosi kököltä kuulostava on tuo työjuttu, kamalaa. Toivottavasti edes jotain pientä lomaa saat kesällä pidettyä :) mulla on edessä ensimmäinen kunnon loma moneen moneen vuoteen, tuskin maltan odottaa. (joo, kiva kääntää veistä haavassa leuhkimalla omista lomista :D )
    Toivottavasti kaikki vielä järjestyy parhain päin :)

    VastaaPoista
  2. Ei haittaa vaikka käänsit veistä haavassa (ei vaan). Mä olen sun puolesta iloinen, koska mä tiiän miten ihanaa on saada olla lomalla pitkään :) Nautit sit munkin puolesta jos mä en saa lomaa..

    Ja tosiaan, peukut pystyssä taudin sekä työn kohdalla.

    VastaaPoista