Perjantai turhuus kysely :D

perjantaina, huhtikuuta 15, 2011

Ah, ihana auringonpaiste, perjantai, vapaat alkaa ja kesä on kovasti tuloillaan. Uskaltauduin tänään ensimmäistä kertaa ulos vain yksi pitkähihainen paita päällä (tietysti myös H&M:n liivi lämmittämässä) Mulla on niinkin kesäinen väri kuin keltainen päällä. Ainoa ihan pikkiriikkinen harmitus oli tälle hetkelle, kun pisin kynteni peukalosta otti ja katkesi, voihan skökkö. Nyt sit peukku kipeä, kun repesi niin pitkältä. Ja pakko myöntää, että kynsien hoito on nyt jäänyt vähälle...

Mutta eipä mulla ole mitään sen ihmeempiä juttuja niin päätin sitten monestakin blogista bongattua kyselyä täyttää :)

Miten menee?
Aika kivasti menee näin perjantain kunniaks. Vapaat alkaa ja kesä tulee.

Miten juot kahvisi?
En juo. En pidä lainkaan kahvin mausta.

Onko sinulla lempinimeä?
Eipä mulla ole. Ei ole koskaan ollutkaan lyhyen nimeni takia. Asia harmitti minua joskus kovinkin paljon, mutta nykyisin ei sillä niinkään väliä.

Mitä lajia haluisit harrastaa muttet voi?
Höm.. ei mulla ole mitään esteitä ettenkö voisi jotain harrastaa. Eli mielenkiinnon mukaan mennään :)

Minkä värinen possu olisit,jos olisi pakko?
Mä olisin kirkas pinkki :D

Onko sinulla koskaan ollut salaisia ihailijoita?
En usko. Tai ei ainakaan mun tietoon ole tullut. Mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei ole koskaan ollut.

Oletko koskaan käynyt naku-uinnilla? Missä?
Joskus kakarana. Eipä ole mitään paikkaa missä saisi rauhassa uida enkä muutenkaan tykkää uida nakuna :D



Oletko koskaan itkenyt katsoessasi elokuvaa? Jos niin mikä elokuva on ollut kyseessä?
Ääh, vaikka kuinka ja monta kertaa, lähes aina :D Tietty riippuu leffasta. Elokuvia ollut ainakin Leijonakuningas (Mufasan kuolema on ihan kamala), Hevoskuiskaaja (alussa kun ne jää sen auton alle) ja Sinkkuelämää 1 (Carrien olo ja reaktio häiden peruuntumisen hetkellä)

Mikä on lempielokuvasi?
Näitä on monia. Sanottakoon muutamat. Twilightit, Vihreä maili, Avatar, Book of Eli....

Mitä alkoholipitoista juomaa joit viimeksi?
Sauna siiderin :)

Olisiko elämäsi erilaista ilman alkoholia?
No, tälläkin hetkellä elämä menee aika pitkälti ilman alkoholia. En juo humalahakuisesti ja saunasiiderinkin juon erittäin harvoin. Eli ei olisi erilaista :)

Tiedätkö miten alkoholia kuuluu käyttää?
Kyllähän mie tiiän :)

Oletko koskaan lentänyt baarista ulos?
En ole.

Milloin olet seuraavan kerran humalassa?
No jaa-a. Tähänpä on paha sanoa yhtään mittään. Ei ole minkäänlaisia suunnitelmia humalatilalle :D Eli varmaan todella pitkän ajan päästä.



Paidan väri, joka nyt on päälläsi?
Keltainen

Ketä halasit viimeksi?
Omaa rakasta ♥

Oletko pilkunviilaaja? 
Varmasti joissakin asioissa. Enpä osaa tähän itse oikein vastata. Pitäisi varmaan kysyä tuolta mieheltä, se varmasti keksis paljon :D

Millainen olet liikenteessä? 
Olen aika varma kuski. En pelkää liikenteessä eikä pahakaan keli saa mua jäämään pois liikenteestä. Oma kulta sekä autokoulun opettajat ovat sanoneet , että olen hyvä kuski.

Minkä merkkistä autoa ajoit viimeksi?
Nissania

Pahinta koulussasi/ työssäsi?
Aamuvuorossa ennen viittä heräämiset, iltavuorossa kun menee koko päivä.. Eikä täällä muutenkaan niin herkkua ole..

Pahinta kotikaupungissasi?
Sisäänpäin lämpiävät ihmiset.

Pahinta kesässä?
Ököt! Ne on kamalia. Ja se jos ei ole vapaata.

Oletko koskaan saanut 10 todistukseesi?
Päättötodistuksessa musiikki oli 10. Ja olinhan mä musiikkiluokalla kuusi vuotta.

Minne avainnippusi avaimilla pääsee?
Kotiin, autoon, postilaatikkoon, pyöränlukkoon, työpaikalle ja siellä olevaan laatikostoon.

Milloin viimeksi söit lääkkeen?
Eilen

Stressaatko?
Jep, välillä ihan turhaankin. Aika useinkin vielä.

Ärsyttävin tapa herätä?
Puolituntia ennen kellon soimista, varsinkin jos väsyttää. Tahtoo jäädä nukkumaan vaikka tietää, että nyt olisi fiksuinta nousta.

Mikä olisi todennäköisin syy siihen, että olet jäänyt auton alle?
Jaa, varmaan se, että joku tahtoo ajaa mun päälle, noeivaan. Varmaan se olisi ihan vaan vahinko.



Mitä teit ennen näihin kysymyksiin vastaamista?
Töitä.

Viimeisin asia jonka joku sinulle osti?
Äiti osti narsisseja ja namia.

Erikoisin paikka, jossa olet nukkunut?
Ööööö... Tallilla heinäpaalien päällä. Odotettiin, että tamma varsoisi ja sehän sitten onnistikin.

Eksoottisin eläin, jota olet koskenut?
Tiikeri <3 Se oli upea kokemus!

Millainen riitelijä olet?
Kysytään vaan mun mieheltä niin vastaus on, että aivan kamala. Kai mä olen välillä vähän vaikea...

Mikä auttaa selviytymään mahdollisista suruista?
Oma rakas, äiti, eläimet, musiikki ja liikunta.

Millaista insidehuumoria sinulla on ystäviesi kesken?
Ei mulla ystävien kanssa oikeestaan ole, mutta meillä on miehen kanssa :D Tai mä olen päässyt hänen insidehuumorin sisään :D

Oletko koskaan seurustellut saman henkilön kanssa kahdesti?
En

Onko sinulla jotain outoja pelkoja, mitä?
Nuket. Ne on melekose pelottavia. Joo, lapsena tullu katottua Chucky tappajanukke :D



Mitä olet halunnut mutta et ole saanut?
Hevosen. Onneksi mulla on ollut näitä hoidettavia :) Ison omakotitalon tallilla.. tätä unelmaa tavoitellessa.

Mitä laittaisit jäätelöannoksen päälle?
Vaniljajäätelön päälle kaakaojauhetta. Suklaajäätelöön suklaakastiketta.

Entä pizzan päälle?
Ananas, kinkku, salami ja herkkusieni

Oletko koskaan haaveillut tietystä talosta?
Voi kyllä. Joskus nuorempana jopa suunnitellut itselle taloa. Iso moderni omakotitalo haaveissa (ja se talli pihalle kans :D)

Koska viimeksi puhuit englantia?
Tällä viikolla yhdelle Italialais tytölle töissä.

Pahin haava / murtuma tms, mikä sinulla on ollut?
Rintalastan alapuolella reikä.

Millaisesta mukista viimeksi joit jotain? Mitä?
Limupullosta vettä.

kuvat: we♥it ja google

Oikein ihanaa ja lämmintä viikonloppua kaikille :)

You Might Also Like

1 kommenttia