Kuntoilu aloitettu!

maanantaina, tammikuuta 31, 2011

Niin se on taas maanantai ja vika viikko ennen lomaa :) Viikon kun jaksaa ahertaa niin saa sit hetken levähtää ja näyttää siltä, että jopa rakkaani saattaa saada loppuviikon vapaata sitten :) Jee!

Kuntoilu on nyt sitten aloitettu. Lauantaina käytiin tutustumassa paikkoihin ja eilen sunnuntaina sitten saatiin jäsenkortit ja samatien rehkimään :) Oli muuten kivaa! En olisi uskonut, että mä pitäisin mitenkään eripaljon salilla käymisestä, mutta eilen tuli todettua, että se on ihan älyttömän kivaa. Nyt on palkkana kipeät vatsa- ja jalkalihakset ja ainakin tietää tehneensä jotain. Tänään olisi tiedossa Zumba-tunti. Ikinä en ole sitä ennempää kokeillut ja innolla odotan tämänpäivästä tuntia. Lapsena ja nuorena olen kyllä harrastanut kilpatanssia ja napatanssia, joten uskoisin tämän olevan mulle oikein mukava laji. (Mähän olen ihan esiintynyt telkkarissa ja savoy-teatterissa)


Mun tavoite on saada laihduttua ja ehkä enemmänkin kiinteytettyä kehoa kun taas miehellä ihan vaan lihaksen kestävyys ja kasvatus. Lähtötilanne mulla on 64kg (pituutta 171cm)ja painohan ei välttämättä mene kauheasti alaspäin jos lihas kasvaa kovastikin, vaikka tämä ei ole tavoite. Treenit yritän pitää tosi rasvaa polttavina ja aerobisina, mutta toisinaan aion myös mennä salille ihan vaan painoja nostelemaan. Jos jollakulla on hyviä neuvoja laihduttamiselle ja kiinteyttämiselle niin otan toki vastaan mielelläni :) Jos vaikka pääsis kesäkuntoon, ei vaan ikuisuuskuntoon :D

Toinen kiva juttu mikä eilen hankittiin, solariumiin 10x kortit. Eli molemmat mennään :) Kultaseni mulle tämän kustansi :) Me molemmat pidetään vähän päivettyneestä ihosta ja jotenkin näyttää terveemmälle, kun on vähän väriä. Mulle tämä on vielä todella hyvä, sillä mulle on puhjennut psoriasis (ihottuma, jossa iho uusiutuu liian nopeasti. Jos joku kaipaa, voin tehdä erillisen postauksen aiheesta). Tämä ei ole mitenkään ulkoisesti tarttuva vaan suvussa kulkeva sairaus. Tällä taudilla on eri muotoja ja minulla tämä on onneksi vielä ihan pientä. Valohoito ja UV parantaa tätä ja siksi myöskin suositellaan solariumia. Joten tätäkin olisi tarkoitus nyt kokeilla ensimmäistä kertaa elämässä.

kuvat:google

Yhdestä asiasta olen kyllä hieman harmissani. Tallilla ei ole nyt tullut käytyä yli viikkoon tai no eihän tämä ole oikeastaa minusta kiinni vaan hepan omistajasta. Hän on nyt itse ollut koko ajan kotosalla niin sanoi, että voin pitää hetken "vapaata" ja toinen syy on tallille tullut uusi 2-vuotias ori hoitoon. Omistaja vähän totuttelee heppoja keskenään siellä. Tarkoitus olisi nyt ainakin ystävänpäivänä mennä :)

Maanantai aloitettiin nyt aika höpölöpö jutuilla, mutta sitäkin ajankohtaisimmilla :) Mutta oikein ihanaa alkanutta viikkoa kaikille!

You Might Also Like

0 kommenttia