My dream things

tiistaina, tammikuuta 11, 2011

My dream horse



My dream dog



My dream car




My dream ring



My dream bags



My dream wardrobe

kuvat:google

Tässä pieni kurkistus mun unelma juttuihin. Näitä yritetään sitten elämän varrella toteutella mahdollisuuksien mukaan.

Mulla on postaus ideoita vaikka millä mitalla, mutta mistä mä revin ajan niihin? Ja mä olen jotenkin tosi kehno ottamaan kuvia. Viikko on alkanut ihan kehnosti. Eilen oli ihan kaamea päivä, eli perus maanantai. Tänään ehkä pikkasen parempi, mutta hyvä mieli on jossain ihan kateissa. Nyt kaipailis kyllä lomaa ja eroon arjesta. Joku matka jonnekin voisi ehkä piristää masentunutta mieltä tai jotain tähän pitäisi keksiä. Mutta ei tässä kai auta muu kuin jatkaa hommeloita. Toivottavasti muilla vähän parempi viikonalku :)

You Might Also Like

0 kommenttia