Vieläki tökkii....

keskiviikkona, tammikuuta 12, 2011

Nimittäin olo. Eipä se ole kovinkaan tuosta maanataista parantunut. Ja tähän oloon on tullut vielä lisäksi pääkipu. Ei tää nyt taida migreeniä olla, mutta inhottava jomotus koko ajan. Voi &§2"@! Mulla olisi talviloma viikolla kuusi, mutta senkin joudun viettämään yksin, koska mun rakkaalla ei ole lomaa. Tuntuu, että lomaankin on vielä ihan liian pitkä aika, vaikka oikeasti sehän on jo ihan kulman takana. Onneksi ulkona tulee taas lunta. Mä en pidä ollenkaan loska keleistä, vaikka silloin onkin lämpimämpää. Ja tuota lunta nyt kyllä kaivataan vielä. Meillä on suunnitelmissa mennä lauantaina sekä sunnuntaina rakkaani kanssa tallille ja siihen hommaan me tarvitaan nyt lunta. Eli tarkoituksena olisi mennä vähän hiihto- tai pulkkaveto ratsastamaan. Eli kivaa olisi tiedossa jos vaan tuota lunta tulee tarpeeksi. Muutoin sitten toinen tulee pyörällä mukana. Vaikkakin mä veikkaan, että mieheni menisi miljoona kertaa mieluummin moottoripyörällä. Onneksi se on niin kultainen, että se tulee mun kanssa harrastamaan heppoja. Silloin kun aloimme seurustelemaan, hän ei oikeastaan pitänyt hevosista (tai ei pitänyt niitä juuri minään), mutta minun myötä hän on kuulemma oppinut kovastikin tykkäämään niistä :) No ei siinä, minäkin tykkään nykyisin autoista ja moottoripyöristä. Ennen ne oli mulle "ihan sama"- juttu. Mutta viikonloppua odotellessa :) Voisi ottaa kuvia sitten siitä miten me onnistuttiin toteuttamaan meidän suunnitelma.


 kuvat: google

Niin, ja pieni H&M:lle tehty tilaukseni osoittautui sitten ihan huonoksi. Palautukseen siis meni yhdet housut ja lörttöneule. Ainut mikä paketista jäi oli äidille tilaamani samanlainen musta helmineule, jonka itselleni kotiutin jokunen aika sitten. Eli ei mennyt nappiin sekään. Ei tässä auta muu kuin tarpoa eteenpäin.

You Might Also Like

0 kommenttia