Taidamme aloittaa kuntoilun

torstaina, tammikuuta 27, 2011

Nyt riittää tää makoilu ja ainainen löhöäminen. Joo, tuleehan sitä koiran kanssa ulkoiltua ja ratsastettua, mutta se ei ole silti sitä kunnon kehon rääkkiä. Lihakset on älyttömän huonossa kunnossa ja siitäkin syystä mulla saattaa tulla migreeniäkin useammin. Mun kultahan on käynyt salilla jo nuoresta pojasta asti, mutta nyt silläkin on jäänyt se. Liikaa töitä ja liikaa kaikkea mikä kuluttaa vapaa aikaa, mutta nyt me päätettiin alkaa taas urheilemaan. Mulla on kyllä aina ollut tapana innostua kovin uusista jutuista, mutta jossain vaiheessa sitten innostus lopahtaa ja siihen sitten loppuu tekeminenkin. Nyt ajattelin pitää kiinni kumminkin tästä ja voi olla, että välillä pitää hakea inspiraatiota jostain vähän lisää.


Lauantaina olisi tarkoitus suunnata läheiselle kuntosalillemme kyselemään ja ehkä sitten ostamaan jäsenyyden. Mieheni varmasti ottaa kuntosali jäsenyyden, mutta mä olen vielä vähän mietintä vaiheessa. Kovasti kiinnostaisi mennä, mutta riittääkö mun aika ja jaksaminen kaiken muun ohella vielä mennä salille? Kai mä voisin nyt ainakin muutaman kuukauden yrittää käydä, jos sen saisi vaikka ihan rutiiniksi, mutta jos se ei vaan tunnu mun jutulta niin voihan sen aina sitten lopettaakin. Mä suunnittelin, että voisin enemmänkin käydä ihan niillä jumppajuttu tunneilla. Ei salilla ole oikeastaan muuta kivaa kuin kuntopyörä ja soutulaite tai sitten mulla ei vain ole kokemusta muista kivoista jutuista :D


Mä en oikein tiedä miksi mä kauheasti epäröin tuonne menoa. Kai mä pelkään, ettei aika vaan riitä ja samalla harmittelen kun koiraa ei voi ottaa tuonne mukaan. Tein kyllä itselleni lupauksen, että lämpimien kelien palatessa aloitan koiran kanssa pyöräilyn. Se tykkää kovasti juosta pyörän vierellä (voitteko kuvitella, tuollainen pien pätkylä juoksee niin kovaa, etten pääse pyörällä ohi) ja saa siitä todella hyvät liikunnat niinkuin emäntäkin.


kuvat:google

Mulla on hirveästi kaikkia suunnitelmia, mutta mistä ihmeestä mä saan niille kaikille aikaa? Saisiko vaikka muutaman tunnin päivään lisää? Se on todettu jo monet kerrat, että työ haittaa kettumaisesti vapaa-aikaa, mutta muutoinhan ei olisi varaa myöskään tehdä mitään näitä suunnitelmia juttuja. Eli olisi remonttia, urheilua, talleilua, saleilua.... Niin ja mä olen sellanen ihminen joka tarvitsee paljon unta.... Eli mä todellakin tarvitsen lisää aikaa. Katsotaan nyt sit miten tämä tästä lähtee eteenpäin menemään.

Olisiko teillä jotain suositeltavia kuntosaliohjelmia? Koko kehon kuntoutus/kiinteytys olisi tarkoituksena :)

You Might Also Like

0 kommenttia