Kenkä friikki

keskiviikkona, tammikuuta 05, 2011

Mun on ihan pakko myöntää, että mä olen aivan mahdoton kenkä sekä laukku friikki. Jos pyörin kaupoilla, suurinosa ajasta kuluu nimenomaan kyseisillä osastoilla. Olen oppinut hillitsemään itseni (tai sitten se on vain pihiyttäni :D) enkä ostele ihan turhanpäiten kenkiä tai laukkuja. Kulutan tuotteet ihan loppuun saakka kunnes niistä pystyn luopumaan. Jotkut taasen päätyvät kirppareille syystä, että ne hankaavat liikaa tai jalkani eivät yksinkertaisesti kestä niillä kävelyä, tai sitten tulee totaali kyllästyminen (tässäkin tapauksessa kengät ovat lojuneet jo useamman kuukauden käyttämättä ja mietitty käyttöä) ja siksi luopuminen on helppoa. Teen joku päivä oman postauksen omistamistani kengistä, mutta tänään on esittelyssä minun suosikki kenkiä.

Tässä vähän makua mun lemppari snickerseistä. Lenkkarit saa olla värikkäät ja erikoiset, mutta mielellään mahdollisimman sirot. En pidä siitä jos ne näyttää ihan kanooteilta. Tosin, jotkut skeittarikengät on mageita, mutta sitten niiden pitää olla todella erikoisen väriset ja koristellut. Nämä kelpaa mulle joko matalalla tai korkealla varrella.

Toivelistalla on tällä hetkellä jotkut tosi kivat kumpparit. Mielellään kuvioidut ja tyttömäiset. Viimeksi lapsena ollut kumpparit jalassa, mutta näin vanhemmiten sitä taas huomaa, että tuollaisetkin olisi todella kätevät.

Oih, korkokengät <3 Miten voi elää ilman niitä. Ainoa harmi mulla vain, ettei jalat kestä liian korkeita korkoja ja nilkat "irtoilevat" joten liian isoilla on vaikea kävellä vaikkakin in mun nilkkalihakset kehittyneet. Erikoiset ja "bling blingit" on ihan huippuja.
Kiilakorkokengät ovat myöskin mieleeni. Erikoiset, mutta myös ihan perusmustat näyttää näissä mielestäni hyvältä.
Ballerinat, ihan kivat, mutta vielä ei ole osunut kohdalleni sellaisia mitkä eivät hankaisi. Tälläisten kenkien käyttö on siis ollut minulla hyvin vähäistä. Mutta ballerinojen tulisi olla söpösti koristellut.

Sandaalit. En kauheasti käytä, mutta jos tälläiset kaappiini hankkisin niin niissä ei saa olla varpaan väliin tulevaa remmiä ja mielellään nämäkin koristellut.



kuvat: ellos, nelly.com

Talvikengät. Karvaa, lämpöä ja söpöt :) Niin ja Uggit puuttuu tästä kuvasta,mutta myös ne kuuluu lemppareihin. Overkneessä mielellään pieni korko, koska muuten ne näyttää mielestäni tönköiltä.

Tässä hieman kuvaa siitä mikä on minun mieleeni. Omat kopottimet sitten joku päivä kehiin. Niin ja mukavaa vapaapäivää :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Ihanat noi sandaalit! :) Voi kun voiskin jo käyttää sellaisia joka päivä. :)

    VastaaPoista
  2. No niimpä, voi kun olisi jo kesä :)

    VastaaPoista