25 juttua minusta

tiistaina, lokakuuta 18, 2011

Ihana maisamiisa pisti mulle haasteeksi 25 satunnaista juttua istestäni ja mähän otin mielelläni haasteen vastaan :)

1. Olen kauhean eläinrakas ja voisin melkein minkä tahansa karvaturrin ottaa kotiin...
2. mutta pelkään kuollakseni hämähäkkejä, amppareita, käärmeitä ja muita ökkömönkijöitä eli olenko sittenkään niin eläinrakas?
3. Haaveilen isosta omakotitalosta hevostalleineen jättimäisellä tontilla, jonne saisin mahdutettua kaikki ne ihanat karvaturrit ja ison perhekatraani.
4. Teen nykyistä työtäni vain rahan takia. Vaihtaisin paikkaa heti, jos palkkaus olisi kohdillaan siinä ammatissa josta nauttisin (vaikka en vielä tiedäkään mikä se on :D)
5. Rakastan pukeutumista ja laittautumista ihan kamalasti, mutta olen siltikin siinä välillä melko laiska.
6. Olen kenkä- sekä laukkufriikki. Tykkään tosi erilaisísta malleista, mutta siltikin ne useimmiten jäävät kauppaan pihiyteni takia.
7. Multa on jäänyt ostamatta montakin unelmieni juttua pelkästään piheyteni takia. Mieheni ei aina ymmärrä, kuinka saatan haluta jotain ihan kamalasti siltikään sitä ostamatta.
8. Olisin valmis pistämään lähes koko vaatevarastoni uusiksi, sillä olen vihdoin ja viimein pääsemässä jyvälle omasta maustani.
9. Olen ollut jo vaikka kuinka pitkään sitä mieltä, että mun pitäisi laiduttaa oikein urakalla sekä saada kiinteytettyä kroppaani, mutta siltikin herkut ovat vieneet voiton (onneksi en sentään ole lihonut..)
10. Olen ihan kauhean herkkä ihminen ja välillä se saa minut raivon partaalle. Otan itseeni herkästi ja vollotan herkästi ihan vaikka Salkkareita katsoessa.
11. Odotan ihan kamalan järjettömän paljon, että mieheni kosisi minua ja pääsisin suunnitelemaan häitä (kunhan nyt pääsisi edes kihloihin♥). Ainoa vaan, että luulenpa olevani meistä ainut, joka sellaiset kunnon juhlat edes haluaa.
12. Vauvakuume vaivaa mieltäni aina sillointällöin, vahvimpana aina sen jälkeen kun olen ollut nuorimman kummilapseni kanssa. Kuinka toinen voikaan olla niin ihana ja suloinen :)
13. Perhe ja läheiset ovat mulle tärkeintä maailmassa ja varsinkin mieheni. En voi kuvitella elämääni ilman heitä. Voin elää ilman kaikkea muuta paitsi en ilman heitä.
14. Palelen lähes aina. Kotonakin viihdyn useimmiten viltin alla töppöset tai villasukat jaloissa.
15. Tästä syystä sauna onkin mielestäni aivan ihana paikka.
16. Tykkään ihan kamalasti ruoanlaitosta sekä leipomisesta, mutta siltikin harmittavan usein teen vain niitä perusjuttuja, enkä kokeile mitään uutta.
17. Musiikki on mulle yksi energianlähde ja laulankin lähes päivittäin. Olen halunnut osallistua laulukilpailuihinkin, mutta pelottaa etten ole hyvä ja julkisuutta en kuitenkaan haluaisi. Saa siis riittää tämä yksin laulu autossa.
18. Olen melko kokematon ulkomaanmatkailija. Olen käynyt tasan kerran ulkomailla Turkissa lapsena 6-7-vuotiaana ja nyt olenkin haaveillut pääseväni matkustelemaan mieheni kanssa.
19. Pelkään kauhuelokuvia ihan hirveästi, mutta silti mun on vaan katsottava niitä.
20. Kauhuelokuvien takia pelkään, että peilistä näkyy joku takanani ja en uskalla siten katsoa peiliin esim. kasvoja pestessäni.
21. Haaveilen uudesta ja isommasta autosta, mutta eipä varat riitä siihen Audi Q7:ään.
22. En voi sietää sotkuista asuntoa ja tästä syystä nalkutankin rakkaalleni melko useasti siivoamisesta. Pakko kyllä myöntää, että välillä itsekin lipsun siivoamisesta.
23. Tahtoisin osallistua näihin "Arvostele illallinen tunnissa"- ohjelmiin tai pitää ystävien kesken ihania illanistujaisia.
24. Mun pitäisi päästä kunnon tutkimuksiin migreenin takia, mutta lääkärit ovat siltikin sitä mieltä, ettei sitä tarvitse tutkia enempää.
25. Tahtoisin päästä kokovartalo hoitoon, eli hierottavaksi, manikyyriin, pedikyyriin ja koko paketti kerralla kuntoon.


Tämmösiä juttuja minusta. Nämä ovat mielestäni kivoja ja käykäähän tekin kirjoittamassa kommenttoboxiin jotain satunnaisia juttuja teistä :)

You Might Also Like

2 kommenttia