Can´t wait!

perjantaina, lokakuuta 07, 2011

Tässä on nyt pari tapahtumaa mitä odotan niin innolla, etten tiedä miten maltan odottaa. Ensi kuussa on se Twilight Aamunkoin ykkösosan julkaistaminen ja joulukuussa on yksi keikka jolle olemme rakkaani kanssa menossa. Kuinka moni teistä tietää bändin Infected Mushroom? Mä en tiennyt koko kaksikosta mitään ennen kuin mieheni soitti minulle heidän tekemiään biisejä. Voin sanoa koukuttuneeni. Mun musiikki maku on aina ollut laaja. Kuuntelen mielelläni poppia, iskelmää tai jopa klassista. Hevi on ainut joka ei muhun niinkään kolahda. En jaksa kuunnella miehiä, jotka vinkuvat kimeitä ääniä kuin kassit hiertyen tiukoissa housuissa. Okei, ehkä hieman liiottelen, sillä on silläkin genrellä joitain hyviä kappaleita.

Mutta tosiaan luulen, ettei moni teistä tiedä Infected Mushroomia, sillä olihan se mullekkin ihan uusi tuttavuus viisi vuotta sitten, vaikka nykyään se on varmasti paljon suositumpi kaksikko kuin ennen. Wikipediasta voi lukea heistä enemmän. Nyt onkin sitten kova odottelu heidän keikalleen 16. päivä joulukuuta The Circuksessa. Enhän mä meinaa pysyä housuissani, kun odotus on niin kova. Tässä tulee pari heidän biisiä, jotta saatte pientä käsitystä millaisesta musiikista on kyse.





Mielestäni upeaa musiikkia! Jokaisella on toki oma mielipiteensä, mutta mitäs mieltä siellä ollaan? Ja millaista musiikkia yleensä kuuntelette? Voin sen verran kuitenkin valaista, että mä olen suurimman osan elämästäni kuunnellut näitä "peruspoppareita" kuten Britney Spearsia.. Tämä on siis aivan toista maata, mutta vei mut täysillä mukanaan. Nyt siis odotetaan keikkaa hulluna!

Pakko myös mainita, että ulkona on hurja keli! Tuulee niin kamalasti, hyvä ettei katto lähde irti ja vettä sataa kaatamalla. Onneksi kerkesi koirien kanssa heittää jo kunnon lenkin. Sisällä ollaan turvassa viltin alla odottaen Salkkareita :)
Muksaa perjantaita ja viikonloppua!

You Might Also Like

0 kommenttia