Sinisistä kirkkaisiin

torstaina, marraskuuta 13, 2014

Mä alan hissuksiin olla ihan tyytyväinen. Siis tyytyväinen meidän astiastoon. On siinä vielä aukkoja, mutta vihdoin olen saanut kaikki perusosat kuntoon. Viimeisimmät ostokset tein Iittalan Iik!-päiviltä ja ostin vihdoin ne Kartio-lasit, joita olen himoinnut. Toivon saavani ne harmaina, mutta eipä nämä kirkkaat ole yhtään sen huonomman. Ehkä sittenkin paremmat jopa.

IITTALA Kartio lasit 18€/pkt (4kpl)

Eli 12 kappaletta yhteensä. Olen kokenut, että se on sopiva määrä astiastolle. Vaikka meitä useimmiten on vain kaksi, ei silti astioita tunnu olevan liikaa :D Ja sit kun on vieraita, niin ne kuitenkin tuntuvat jopa loppuvan kesken.


Kartiot ovat ihanan jämäkän tuntuisia. Tykkään kovasti niiden ulkonäöstä ja olihan nuo vanhan aika samanlaiset. Merkkistä ei tietoa ja Tarjoustalosta joskus vuonna nakki ja muussi ne hommasin.


Nuo vanhat olivat vähän korkeammat ja kapoisammat. Ja siniset :/ Väri ei ole iskenyt enää vuosiin.

Mut nyt olen iloinen, Iittalat lisääntyy ja astiasto alkaa olemaan paremmalla mallilla. Vielä haluan kyllä jotain lisää, mutta niitä sit hissuksiin. :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Voi astiastot ja niiden keruu :P Meillä on Aino Aallot juomalaisena ja astiasettinä mustaa Teemaa. Ja koskaan sitä ei ole liikaa sanon minä. Tavoitteena meilläkin se 12 kaikkea. Ensin siis tietenkin 6, jotta oli joka sorttia. No sitten kävi niin, että ruokalautasia oli jo 12 kun mummi tyhjensi mökiltä meille ruokalautaset... nyt meillä on mojovasti 28 ruokalautasta kun kaikkea muuta on kuusi... No, isot pääruokaillalliset ainakin voi järjestää :D

    VastaaPoista
  2. Oi, tosi kivat! Vitsi olisipa ihanaa vähän uudistaa astiastoa... mutta olen päättänyt, että ostan sitten uusia astioita vasta kun joskus muutan uuteen kotiin. :)

    VastaaPoista