Summer shopping - kotiin

tiistaina, marraskuuta 25, 2014

Ei ole todellista. Mä olen ihan kokonaan unohtanut postata nää kesän kotiostokset ja äsken välähti mieleen, kun puhuttiin joululahjoista. Josko kesän taputtelis ensin pois alta, ennen kuin alan täällä jo esittelemään jouluhankintoja. On muuten pienimuotoinen stressi tämän vuoden joululahjoista. Viime vuonna mulla oli meinaan melkoisen kiva summa rahaa kulutettavana, veronpalautukset sai pistää kokonaan haisemaan, mutta tänä vuonna mennäänkin sitten vähän eri linjalla. Nyt pitääkin sitten oikeasti miettiä jotain fiksua ja arvatkaa mikä paniikki mulle on iskenyt. Mä olen aina ollut sellainen, joka haluaa antaa mahdollisimman hyvät ja ihanat lahjat. Rakastan lahjojen antamista ihan yli kaiken. Se, kun näkee toisen ilmeen lahjan saadessa, on jotain niin ihanaa. Ja nyt mua on alkanut ahdistamaan, että saanko mä tänä vuonna hankittua tarpeeksi ihanat lahjat. Ja joo, tää panikoiminen on varmaan ihan turhaa. Lahjojen saajat ovat aina olleet tyytyväisiä, vaikka lahja olis mikä.

Mutta ne kesän kotiostokset. Muutamia pikkuisia hankitoja. En ole vielä viitsinyt ostaa ihan kamalasti sisustusjuttuja, kun täällä on niin keskeneräistä vieläkin.

IMATRALTA joku poistoliike 11€

Meillä säilyy tällä hetkellä avaimet keittiössä pikku kulhossa, mutta toivon mukaan saataisi pian laitettua avaimet roikkumaan kivasti tuohon hyllykköön. Rakastuin tuohon ensi silmäyksellä ja mun oli saatava tuo, vaikka oltiin moottoripyörällä kesälomareissulla. Mä ängin tuon reppuun, että varmasti saisin :D Mä olen ihan koukussa kaikkiin tekstijuttuihin. Niksulla taitaa pikkuhiljaa tulla tekstit korvista ulos, on meinaan ollut vähän sellaista kommenttia ;D

KÄRKKÄINEN tarjotin 16,90€

Kesällä huomattiin myös yksi puutos, kun monesti nautittiin evästä pihamaalla. Oli inhottavaa kantaa jokainen asia yksitellen huvimajaan, kun olisi voinut päästä helpommallakin. Ja siis Skeit tästä eniten taisi mulle mainita, että tarjotin olis aika kova juttu. Heti kun sopiva ja tarpeeksi iso löytyi, ostin. Tuo taitaa olla kyllä jo turhankin iso, mutta saapahan kerralla paljon tavaraa kannettua.

KANTRIKOTI wc-pussukka 5€

Tämänkin löydin tein Imatralta kesälomareissulla. Tämä oli helppo mahduttaa reppuun ja tämä oli oikeasti tarpeellinen tuote. Meillä kun ei ollut mitään fiksua vessapaperin säilytystelinettä kylpyhuoneen puolella ja jotenkin halusin sinnekin paperirullia säilöä, sillä onhan se nyt inhottavaa huomata kesken kaiken, että paperi loppui kesken. Tämän pussukan avulla tätä inhaa tapausta ei pääse tapahtumaan. Jos siis pussukan muistaa täyttää ;)

Nyt on kesän ostokset sitten esitelty, vihdoin. Eihän siinä kauaa mennyt. :D Ja heii, arvatkaa vaan mikä sisustushimo mulla on meneillään.

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Kivoja löytöjä :)
    Joo mä kans tässä oon miettinyt, että mulla on kesäparveke kokonaan esittelemättä :D Jospa ennen ensi kesää ehtisi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, pistähän kesäpartsi esille ;) Kauhiaa miten nopeasti aika oikeasti sujahtaakin.

      Poista
  2. Ihana tuo musta tarjotin, tosi tyylikäs! Sisustusjuttuja lisää, kiitos :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muru, ihana kuulla. Sisustusjuttuja tulossa ♥ Kiva kuulla, että niistäkin halutaan lukea :)

      Poista
  3. Ihania löytöjä, tarjotin sai kyllä minunkin huomioni, mustana todella tyylikäs ja toimiva. Minä luen mielelläni juttuja myös kodin hankinnoista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla ihanainen ♥ Sisustusjuttuja tulossa siis :)

      Poista