Edelleen heikkona tilaajalahjoille

tiistaina, tammikuuta 26, 2016

Tästä on onneksi aikaa, kun olen viimeksi postaillut omasta heikkoudestani. Heikkoudestani tilaajalahjoja kohtaan. Mutta nyt se sitten taas kävi, ihan vahingossa vain. Olihan diili nyt vain niin järisyttävän hyvä ja suorastaan ohittamaton. En siis voinut muuta kuin tarttua syöttiin.


Tilaa lehti 3kk hintaan 19,90€ ja saat kaupan päälle kosmettikkaa noin 40€ arvosta. Kaiken lisäksi kosmettiikkamerkkinä oli Make Up Store. Mitäpä veikkaatte, että tekee Janet? Näpynäpynäpy ja tilaus on valmis. Sehän oli ihan selvää säästöä. Ihan selvää. Ei puhettakaan muusta. Olisihan se nyt ollyt tyhmää jättää tilaamatta. Eikö? Lehti nyt ei liiemmin sydäntäni lämmittänyt. Olen niitä lukenut ja selaillut, mutta ei vain nyt osunut ihan omaan makukategoriaan täysillä. Ihan kelpo lehti, ei siinä, vaikka luen mieluummin jotain muuta. Kosmetiikasta ei tosin ole mitään valittamista. Ei siis niin mitään :D


Hetki meni paketin saapumisessa, ensin kun piti maksaa lehden lasku. Ymmärrettäväähän tuo. Odottaminen alkoi välillä jo käydä hermoille, kun halusin niin kovin saada lahjan kotiin. Ja voi sitä päivää, olin mä kyllä iloinen. Jotenkin sitä vain tulee niin hurjan hyvälle tuulelle, kun tekee näin mielettömän hyvän diilin? Eikö? Lahjaan siis kuului luomiväri, huulipunakynä sekä silmänrajauskynä.


Silmänrajaus Golden Days metallic on todella upea ruskean metallinen sävy. Huulipunakynä Sienna on erittäin hohtava pinkihtävä sävy kun taas luomiväri Sibiria on kaunis hohtava taupe. Kaikki sävyt oikein käyttökelpoisia ja kotiutin nämä onnellisena hymy huulilla.

Eikö se nyt vaan olisi ollut tyhmää ohittaa tällainen huipputarjous? :D

You Might Also Like

5 kommenttia

  1. Mulla on sama heikkous.
    Pitää säännöllisin väliajoin tutkailla mitkä on tämänhetkiset tilaajalahjat milläkin lehdellä :)

    VastaaPoista
  2. Mä lankesin tohon samaan. ;-) Mun on pitänyt kokeilla tota Sibiriaa korostukseen, mutta en vielä ole saanut aikaiseksi.

    VastaaPoista
  3. Tälläisen tarjouksen voisin itsekin hyödyntää, mutta siitä on kyllä aikaa, kun olen viimeksi lehteä tilannut. Blogit ovat tainneet täyttää sen tarpeen :)

    VastaaPoista
  4. Hahha, mä oon muutaman kerran tilannut kanssa lehden ainoastaan tilaajalahjan ansiosta! :D

    VastaaPoista
  5. Onpa kauniit värit meikeissä! :) Kuullostaa vähän tutulta, ihan kun oisin joskus itsekin tehnyt tuollaisen diilin.... :D

    VastaaPoista