30-vuotias

tiistaina, lokakuuta 04, 2016

Tänä aamuna sängystä nousi oikea kankikaikkonen. Silmäpussit olivat ilmestyneet kuin tyhjästä ja hiuksetkin näyttivät normaalia harmaamminlta. Sitäkö se tekee, kun mittariin tärähtää maaginen 30-vuotta? :D Ei vaineskaan. Mulla on ihan huikea olo! Siis sen väsymyksen takana :D Elämä hymyilee ja kaikki tuntuu olevan hyvin. Ikäkriisi on jo kaikonnut pois ja nyt vaan nautitaan siitä, missä ollaan. Elämä on kuljettanut mua ihanissa paikoissa ja ihanien ihmisten luo. Ei ole mitään syytä valitukseen. <3



Meillä oli kova tarkoitus juhlistaa Niksun kanssa tänä kesänä yhdessä 60-vuotis juhlia, mutta sitten tuli tällainen yksi pikku iso mutka matkaan. Tämä meidän rakas poika tuli tähän odotukseen, joten päätettiin jättää isommat pirskeet väliin. Omiakin syttäreitä taidan juhlistaa ihan vaan kakkukahveilla. Jossain vaiheessa kun jaksaa. Tuntuu olevan näitä menoja vähän jokaisella koko ajan. Ja tämä mun raskausväsymys. Tai enhän mä tiedä johtuuko tää vanhuudesta :D Ehtiihän näitä juhlia myöhemminkin ;)


Koska tänään on tosiaan mun juhlapäivä, niin haluan antaa jotain pientä kivaa teillekin. Siihen tosin palataan vasta illemmalla. Nyt mä nautin vanhenemisesta, korvapuustipäivästä ja eläintenpäivästä. Elukat saa tänään herkkuja ja erityishellyyttä. Vaikka sitä ne saa kyllä joka päivä :D

You Might Also Like

14 kommenttia