Tunnustus blogilleni

perjantaina, lokakuuta 14, 2016

Sain tänä aamuna ihanan kommentin blogiin. Olen ihan otettu. Ihana blogikollegani Nonnulan Jonna antoi blogilleni tunnustuksen. Oikea Blog Award. On ihana saada tällaisia tunnustuksia upeilta kollegoilta, antaa ihan uudenlaista innostusta omaan tekemiseen. Bloggaaminen on mulle niin rakas harrastus ja teen tätä niin täydellä sydämellä, että tällaiset saa mielen niin iloiseksi. Kiitos Jonna ihana <3



Tunnustustahan tietysti pitää jaella ihanille kanssasiskoille eteenpäin, mutta hoidetaan ensin läpi tunnustuksen tehtävät :)

1. Kirjoita postaus palkinnosta logoineen.
2. Kerro lyhyesti kuinka aloitit bloggaamisen.
3. Anna ohjeita aloitteleville bloggaajille.
4. Mainitse ja linkitä blogi, joka sinut nimesi.
5. Nimeä 10 bloggaajaa palkinnon saajaksi.


Kuinka aloitin bloggaamisen?

Mä pähkäilin bloggaamisen aloittamista pitkään. Mua jännitti aloittaa koko homma, koska en tiennyt osaisinko hommaa ollenkaan ja jaksaisiko kukaan lukea mun turhanpäiväisiä juttuja. Laittelin viestiä jo bloggaavien ihmisten kanssa ja he kehoittivat aloittamaan homman. Ja niinhän siinä sitten kävi, ihan kohta kuusi vuotta sitten. Tästä tulikin mulle niin rakas harrastus, etten voisi kuvitella enää elämää ilman tätä. Tää on mulle paikka, mihin päästä kirjoittamaan asioista, jotka itseäni kiinnostaa ja onneksi tämä samainen syy aikanaan innosti bloggaamaan.


Ohjeita aloitteleville bloggaajille.

Mä en tiedä olenko mä nyt ihan paras antamaan mitään ihmeellisiä ohjeita. Fantazya ole mikään super iso ja kuuluisa blogi, joten en välttämättä tiedä ihan parhaita keinoja tulla "kuuluisaksi" jos sitä haluat blogillasi saavuttaa. Mun mielestä kaikista parasta vaan on, että teet tätä puhtaalla sydämellä ja omana itsenäsi. Kirjoitat niistä asioista, mitkä itseäsi innostaa ja olet tekstiesi takana juuri sinä, omana itsenäsi. Näin mäkin olen tätä blogia kirjoittanut. Enkä muuta kyllä osaisikaan. Mä olen tämmöinen kuin olen ja bloggin heijastuu just se. Postauksia kannattaa kyllä tehdä tasaisin väliajoin, näin ollen lukijatkit pysyvät mukana. Sellainen säännöllisyys on hyvä. Mutta teet täysin omalla tavalla, ei tarvitse mennä massan mukana ja käytät omaa luovuuttasi hommassa :) Mun mielestä sillä pääsee pitkälle :)


Annan tunnustuksen ja haastan mukaan seuraavat ihanaiset:

Better Nail Day
All The Little Royals
beauty of life
CAVA 2.0
DIXI
HOME AT LAST
Kun äiti kelaa
Littlebigthings
Optimismia ja energiaa
Perhosena lennän

Kiitos vielä Jonna ihanuus tästä tunnustuksesta!

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Kiitos ihanasta tunnustuksesta! Olen otettu! <3 Ihanaa sunnuntaipäivää sinulle kaunotar!

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta! <3 Sä olet siirtynyt tähän pohjamalliin, mihin en pysty kommentoimaan puhelimella ekana, ainoastaan jos muut kommentoivat saan kommenttiboksin auki. Sama ongelma mm. Retromodernissa, joku muukin tätä kommentoi. Siksi siis tähän myös raskauskommentointi uusimpaan postaukseen. Tsemppiä, vika kuukausi on pahin. Ja liitoskivut kipuilevst urheillessa pitkään vielä näin imettäessäkin... Mutta, itse sain painoa odottaessa +6 kg eli en juuri vauvan painoa enempää ja liitoskivut alkoivat viikolta 22 tosi rajuna. Ei siis painokaan vaikuta, luiden on vain pakko antaa tilaa ja se kyllä sattuu. Muista nukkua tyyny jalkojen välissä! :)

    VastaaPoista