Syksyinen meikki

lauantaina, lokakuuta 01, 2016

Puut ovat saaneet yllensä ihan mielettömän upeita värejä. Ihastelen autolla ajaessa niitä kaikkia upeita ruskan sävyjä, mitä maailma meille tällä hetkellä tarjoaa. Upeat keltaiset, punaiset ja kaikki siltä väliltä olevat lehdet niin mielettömän kauniina puissa. Nämä kaikki sävyt innoittivat muakin tekemään lämpimän syksyisen meikin. Pitkästä aikaa siis taas meikkikuvia luvassa. Se mikä mua huvittaa, niin kaikki nää mun meikit ovat olleet viime aikoina pelkästään ruskean sävyisiä. Nyt pitää ottaa itseäni niskasta kiinni ja ottaa muitakin ihania sävyjä käyttöön. Tässä nyt kuitenkin tämä

kulmat // Lumene  Long-Wear Eyebrow powder 1 Mediun Brown
pohjustus // MAC Paint Pot Soft Ochre
luomivärit // Too Faced Chocolate Bar, Coastal Scents Creative Me, Sleek Ultra Mattes V1
rajaus // Clarins Crayon Khôl 01 Carbon black  *tuote saatu
ripset // Mascara Supra Volume   *tuote saatu
sisärajaus // Oriflame smooth definer brown


Kupari vetoaa muhun tällä hetkellä ihan mielettömän paljon. Se sopii mun mielestä ihan täydellisesti syksyyn. Yllätyin kuinka monta kuparin sävyä löysin mun luomiväreistä. Mulla on ihan unohtunut miten paljon ihania värejä multa löytyykään. Olen jämähtänyt niin samoihin paletteihin, mitkä on käden ulottuvilla.


Mulla on kauhia ulkonäkökriisi menossa. Näytän omasta mielestäni niin kamalan turvonneelta. Naama on kuin pallokalalla ja silmistä paistaa väsymys kilsojen päähän. Oli vaikea valita sopivat kuvat tähän postaukseen, kun kaikissa näytin ihan väsähtäneeltä eukolta. En tiedä minkä naamion voisin heittää, mikä poistaisi kaikki vaivat kerralla :D Imisi turvotuksen ja kosteuttaisi kuivat paikat sekä vieden muutamat finnit mukanaan :D Kasvojen iho on muuten kyllä todella hyvässä kunnossa. Pahimmat finnit ovat todellakin lähteneet. Tämä on ollut raskaudessa ihanaa. Lihominen ei :P

meikkivoide // Maybelline Fit Me! Matte+poreless 105
peitevoide // MAC Pro Longwear Concealer NW15
aurinkopuuteri // Lumene  Arctic Sun 1 Päivän hehku
varjostus // Make Up Store smog
poskipuna // Isadora Perfect Blush 66 Bare Berry *tuote saatu
korostus // The Balm Mary-Lou Manizer
huulet // Avon Matte Marvelous Mocha *tuote saatu


Minkä sävyistä meikkiä te toivoisitte näkevänne? Tällaisia käyttömeikkejä vai pitäisikö mun uskaltaa vetämään ihan överiksi :D
Ja mitä tykkäätte mun syksymeikistä?

Ihanaa lauantai iltaa muruset ♥

You Might Also Like

6 kommenttia

  1. Voi sinä kaunotar <3 <3
    Meillä on muuten aikas saman väriset silmät :) Mä oon muuten ihan avuton saamaan luomivärien sävyjä kuviin, näissä sun kuvissä sävyt tulee niin hyvin esiin. Muuten mun kuvat onnistuu mutta silmämeikin kanssa on yhtä tuskaa :D

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään juuri näistä ruskean, kuparin ja kullan värisistä meikeistä. Jos joskus laitan jotain värikkäämpää, niin tunnen oloni pelleksi tai papukaijaksi. Ei vaan sovi.

    VastaaPoista
  3. Yhtään et näytä turvonneelta vaan aivan upealta odottavalta äidiltä <3
    Tee yksi sellainen överimeikki postaus, tai sellainen missä olisi täysin sun oman maun vastaisia sävyjä.
    Ihanaa viikonloppua <3

    VastaaPoista
  4. Olet loihtinut upean meikin, sopii kyllä täydellisesti syksyyn! :)

    VastaaPoista
  5. Et tosiaankaan näytä turvonneelta, vaan ihan hehkuvalta! Meikkikin on tosi nätsä :)

    VastaaPoista