Livbox - syyskuu arvostelu

sunnuntaina, lokakuuta 09, 2016

Lokakuun boxi on jo saapunut. Boxi, joka on kuohuttanut tilaajakuntaa aika lailla. Tästä tulen tietysti kertomaan teille vielä tarkemmin ja pakko sanoa, että kyllä mullekin tuli sisällöstä aika pettynyt fiilis. Toki asiat eivät aina ole niin mustavalkoisia, mutta tilaajana tietysti koetaan tilaajan näkökulmasta asiat. Ennen kuin pureudutaan tähän aiheeseen kunnolla, niin käydään vielä kertaalleen läpi syyskuun boxin sisältö. Ja muistutan vielä, että tämä syyskuun boxi oli tosiaan bloggaajaboxi ja tuotteet valittuja.


Dermalogica Skin Renewal Booster tehotippa  on itseltäni vielä testaamatta. En siis osaa siitä vielä antaa minkäänlaista arviota.  Tämä on yksi niistä tuotteista, jotka saavat jäädä odottamaan raskauden loppua. Kerron  tästä tosiaan lisää omassa postauksessaan. Innolla kyllä odotan tämän testaamista.

Makiashin kynsilakka oli yksi boxin parhaimmista tuotteista. Pidin todella paljon tästä lakasta ja sävy on täydellinen syksyyn. Lakkasinkin kynnet tällä melkein heti boxin saavuttua ja testausmielessä pidin lakkaa niin kauan kuin kehtasin.



Kynsilakka oli erittäin miellyttävä levittää ja täysin peittävän siitä sai kahdella kerroksella.  Mulla lakkaus kesti hyvänä viikon verran.  Kulumaa oli kärjissä  jo kohtalaisesti ja kynsien kasvuraja oli liian selkeä. Tässä raskauden aikana kynnet tuntuu kasvavan ihmeellisen nopeaa vauhtia. Tykkäsin lakasta kovasti.

Isadora Inliner Kajal silmänrajauskynä lähtee eteenpäin uuteen kotiin, sillä samainen kajaali multa löytyy jo ostettuna aika päivää sitten. Pitkäaikasen käytön tuloksena voin todeta, että tämä on ehdottomasti yksi parhaimmista linereista, mitä mulla on. Kaunis ihonsävyinen rajaus saa silmät näyttämään isommilta ja virkeimmiltä. Suosittelen tätä ehdottomasti jokaisen meikkipussiin. Tämä on myös boxin parhaimmistoa.

Korres Basil Lemon suihkugeeli on kohta jo loppu. Tänään sieltä kuului jo ensimmäiset töräykset, että lopussa aletaan olla. Kävin tänään uimassa ja normaalisti mun iho ottaa kloorivedestä aika pahasti itseensä, niin tämän saippuan avulla mun iho olikin ihanan kosteutetun tuntuinen. Ei siis tarvinnut uida uinnin jälkeen myös rasvapurnukassa. Tuoksu oli kohtalaisen vieno, mutta ihastuttava silti. Toimii :)

Lumene Sensitive Touch hellävarainen silmämeikinpoistoaine on ollut mulla käytössä joka ilta. Mikä on todella hassua, koska en mä normaalisti arkimeikin poistossa käytä silmiin erillistä putsaria. Tähän olen kuitenkin tykästynyt. Tämä meinaan toimii paremmin pienen silmämeikin poistossa, entä sellainen kunnon pakkelikerroksen. Tuote on ihanan hellävarainen ja putsaa kyllä, mutta mikäli meikkiä on yhtään enempää, tarvitsee poistoon useamman lapun. 

Schwarzkopf Professional BC Bonacure Moisture Kick kosteuttava hoitosuihke tekee hiuksista mielettömän pehmeät ja  siloisat. Tänään uinnin jälkeen suihkuttelin pyyhekuiviin hiuksiin reilumman tujauksen ja olen kuivumisen jälkeen hivellut reuhkaani vähän päästä. Hiukset ovat mienaan hämmästyttävän siloisat.  Ne tuntuu myös hoidetuilta ja hyväkuntoisilta. Mä en ole mitenkään kova hiustuotefani, mutta kyllä tämä ansaitsee ehdottomasti peukut ilmaan :) 

Cutrin Chooz Refreshing kuivashampoo on ollut myös kovassa käytössä. Mulla on takana monenlaisen kuivashampoon testaus ja tämä oli ihan miellyttävä uusi tuttava. Tämä Cutrinin kuivashampoo on mielestäni kaikista "pesevin", mutta ei tuuheuta mielestäni juuri lainkaan. Erittäin kevyttä tukea antaa tyveen, mutta se on siinä. Tämä toimii myös tummalla tukalla, mutta kyllä se silti hitusen jäi näkyviin.  Saa harjata todella paljon laiton jälkeen, ettei sitä näkyisi niin selkeästi. Voisin silti sanoa, että tästä tuli yksi kuivashampoo suosikki. Nimen omaan sen hiusten freesaamisen osalta. Eli tämäkin toimii hyvin.


Syyskuun boxi oli mielestäni kokonaisuutena todella  hyvä ja sen takia varmasti tämä tullut lokakuun boxi aiheutti niin kovan pettymyksen. Mutta palataan siihen toisella kertaa.
Mikä oli lopulta teidän suosikkituote syyskuussa?

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Olipa kiva, että tykkäsit valinnastani:)
    Lokakuun boksia en oo vielä saanutkaan, joten olen vain tyytynyt seuraamaan keskustelua sivusta.

    VastaaPoista
  2. Isadoran kajal minulla oli jo ennestään - on käytössä päivittäin, joten ihan supertuote. Tästä ehkä tuon Bonacuren suihkeen nostaisin suosikikseni; tuttu tuote tämäkin mutten vuosiin ole käyttänyt, ihana oli palata takaisin vanhan suosikin pariin <3

    VastaaPoista
  3. Mun suosikki taitaa olla tuo Isadoran tuote, ainoa jota olen testannut :D jäi kyllä ihan päivittäiseen käyttöön mulla. Ihan huippu! Suihkugeeli myös vaikuttaa sellaiselta että tykkään. Ehkä pitääkin ottaa se seuraavaksi käyttöön :)

    VastaaPoista
  4. En osaa valita suosikkia, aika moni tuli käyttöön. Bonacure on loppunut aika päiviä sitten joten sitä oli kiva saada uusi pullo :)

    VastaaPoista