Dermoloita

torstaina, tammikuuta 16, 2014

Mun mielestä oli hirmuisen hyvä hetki ostaa samalla jotain kivaa kotiin, kun tehtiin kimppatilausta Dermosilille joulun alla. Joululahjoja itselle ;) Enhän mä olis kyllä mitää tarvinnut, noita puteleita kun on, mutta mutta. Tiiättehän te. Kerran ku tilausta teki, niin samalla muutama hassu juttu siinä ohessa. Haluilla ei ollut mitään tekemistä asian kanssa ;D


Tilasin itselleni tuon suihkehoitoaineen, lime vartalokuorinnan, keittiösaippuan sekä saunatuoksun. En siis edes paljoa. Keittiösaippua piti laittaa heti käyttöön, mutta tässä muuttohötäkässä edelleen avaamatta. Eikai se haittaa, jos joululta tuoksuu keväälläkin? Limen tuoksuun tykästyin edellisen tilauksen mukana tulleen dödön ansiosta. Edellinen vartalokuorinta alkaa olla finito, joten uudelle oli oikeastikin tarvetta. Anne ystäväin suositteli mun takkutukkaan tuota hiuksiin jätettävää hoitsikkaa. Mulla alkaa tää reuhka mennä aina kahden päivän jälkeen pesusta sellaiseen hamppuun, että jotain kikka kolmosia tän hoitoon tarttee. Nyt ensimmäiseksi voisi kyllä leikata kuivia latvoja pois avuksi, tai sen polkan mitä maisamiisa ehdotti ;) Ja saunatuoksu. Pitäähän saunassa ihana tuoksu olla ja tuo mustaherukka kuulosti niin herkulliselta, että pakkohan se oli ostaa.


Tuo saunatuoksu onkin ollut jo kovassa käytössä ja pahoin pelkään, että puteli huutaa pian tyhjyttään. Reippaasti ollaan löylyveteen huljautettu hyvien tuoksujen saamiseksi ja voi kyllä, tämä on niin ihanaa. Tuoksuu ihan mustaherukalle, hieman kirpeä mutta kuitenkin makea. Mikäli mustaherukasta tykkää, niin suosittelen kokeilemaan tätä. Herkkuhetkiä saunassa.


Tällä kertaa Dermolta tuli tilaajalahjana kolme tuotetta. Oliivi suihkugeeli, kasvoseerumi sekä kasvovesi. En voi muuta kuin kehua Dermosilin tilaajalahjoja! Siis huisia miten upeita tuotteita he pistävät kylkiäisiksi. Isot pisteet siitä heille.

Näin se mun putelimeri vaan kasvaa, vaikka kyllähän niitä tyhjeneekin. Mutta parempi mä näitä olen haalimaan kuin kuluttamaan. Mutta nythän mulla on näille enemmän tilaakin, kun täällä uudessa talossa on tilaakin enemmän ;P

Onko teillä muuten joku tuote Dermosililta, jota suosittelisitte mun kokeilevan? Eli mikä on teidän lemppari heidän valikoimistaan?

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Itsellä myös tuo keittiösaippua käytössä nyt käytössä, JOTEN ei haittaa ;D en kyllä löydä siitä joulun tuoksua vaikka kuinka haistelisin :D ehkä nenässä on jotain vikaa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, hyvä ;) Mä en ole vielä haistellut sitä niin hyvin.

      Poista