#jäkemiitti

keskiviikkona, syyskuuta 30, 2015

Vitsit miten mä oon ollut onnekas! Mä olen saanut kunnian osallistua nyt tässä lähiviikkoina muutamaan blogitapahtumaan ja eilen viimeksi näin blogisiskojani kosmetiikan täyteisessä blogi-iltamassa. Mä olen niin innoissani ja samalla todella kiitollinen mitä bloggaaminen on tuonut eteeni :) Mutta siis muutamassa tapahtumassa on nyt käyty, joten pakkohan näitä on alkaa purkamaankin, etten ala unohtelemaan mitä kaikkea kivaa tapahtumissa olikaan.

Muutama viikko sitten lauantaina oli kosmetiikkabloggaajien miitti Järvenpäässä. Ihanainen Pauliina Kauneusgurusi-blogista, apunaan Petranella Neiti Minttukihara-blogista, olivat järjestäneet Järvenpään Uusi Vanhis Kartanoon todella kivan tapahtuman. Meitä oli paikalla useampi bloggaaja ja tervetuliaispuheen jälkeen saimmekin ensimmäisenä hyökätä herkullisen salaattipuffetin kimppuun.




Tytöt olivat saaneet paikalle useamman firman edustajan ja olin kyllä ihan korvat höröllä kuuntelemassa heidän esityksiään. Ensimmäisenä meille esittäytyi Dr. Hauschka. Luonnonkosmetiikka merkki, minulle enemmän tuttu vartalotuotteista, mutta esityksessä keskityttiin enemmän meikkeihin. Oli todella mielenkiintoista kuulla, miten meikit valmistetaan ja ylipäänsä Hauschkan tuotannosta.


Seuraavana vuorossa oli itselleni tuntematon Image Skincare. Kasvohoitoloissa käytettävä merkki sai minut kiinnostumaan useammasta linjasta tuotteissaan ja huonokuntoiselle ihollekin oli oma sarjansa. Pääsimme testaamaan tuotteita samalla, kun esittelyä pidettiin ja muutama erittäin kiinnostava voide löytyikin. Todellakin tutustumisen arvoinen merkki.



Viimeisenä meille esiintyi vielä L'oréalin edustaja ja hänen mukanaan oli ihana Suvi Tiilikainen. Suvihan on Lorkun meikkaajana toiminut jo vaikka kuinka monta vuotta ja oli ihana päästä kysymään häneltä kysymyksiä. Harmittaa ihan vietävästi, että olin tehnyt kunnon kasvomaalauksen itselleni, kun nyt olisi ollut mahdollisuus päästä Suvin meikattavaksi. Pari meistä hänen penkkiinsä sitten istahti ja miten upeaa jälkeä sieltä tulikaan.



Tietysti mahtavien esittelyjen jälkeen meillä oli aikaa rupatella ja pääsimme käsiksi ihan mielettömän upeisiin goodiebageihin. Oikeasti, kun kävimme kurkkaamassa tuota goodiebag huonetta, meinasi silmät tipahtaa päästä. Oli Pauliina ja Petranella hankkinut ihan muutaman sponsorin. He antoivat meille matkaan kolme täyteen pakattua kassia ja painoa oli varmasti yli kymmenen kiloa. Mutta eihän ne bägit noihin kolmeen loppuneet. Jokainen esittelijä antoi meille vielä oman bagin, joten yhteensä kuusi tuli. Ja mulla kun oli vielä onnea arvonnassa, lähdin kotiin seitsemän pussin kanssa. Voitte kuvitella mikä urpovirne olin naamalla, kun lopulta tuotteiden kimppuun pääsin kunnolla.


Suuri kiitos vielä Pauliinalle ja Petranellalle. Oli todella ihana päivä ja olen todella kiitollinen, että sain osallistua :)

Ja ihan vaan tiedoksi, te todellakin tulette näkemään mitä bägeistä paljastui. :D

You Might Also Like

10 kommenttia

  1. Wowzaa mitkä bägit :O!!!

    BLogitapahtumat ovat parhaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä huikeat bägit :)
      Tapahtumat on kyllä ihan huippuja :)

      Poista
  2. Tosi ihanan näköinen tuo miljöö. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Vanhis on aivan ihastuttava paikka! Pitää mennä toistamiseen :)

      Poista
  3. Wow mitkä lahjakassit. Muistan kun olin laivan parfymeriassa töissä niin koulutukset oli ihania kun tuli kotiinviemisenä kaikkea ihanaa ja uutuustuotteita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kasseista tulossa vielä lämpää kuvaa, mutta oli kyllä ihan mielettömän!
      Kotiinviemiset on aina niin kivoja :)

      Poista
  4. Oli varmasti kiva päivä :) Vaihtelua tuo tollaset tapahtumat viikkoon!
    Mä toivoisin vieläkin sitä hiuspostausta ;) Että miten hoidat hiuksiasi, kuinka usein leikkaat ja vinkkejä. Vaikka miten olet laittanut hiuksiasi kun ne on kasvatusvaiheessa? Jotain tollasia :)
    Hyvin on sulla ollut liikuntaa, esimerkistäsi innostuneena ostin eri salille kortin jossa olen saanut käytyä ohjatuissa jumpissa ja salilla. Unohtamatta peruskävelylenkkejä. Eli olen löytänyt taas liikunnan ilon ja innon.
    Hyvää syksyn alkua ja kaikkea hyvää <3
    - Noora

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noora, mä teen sen hiuspostauksen! Anteeksi kun se on jäänyt. Mä en vaan oikein tiedä miten sen tekisin. Tässä vähän pähkäilen sitä vielä ;)

      Poista