Parhaista parhain käsidesi

keskiviikkona, syyskuuta 02, 2015

Mä olen aika tarkka mun käsien hygieniasta. Olen saanut lapsena kamalat traumat oksennustaudista ja pesen tämän vuoksi käsiäni aika usein päivän aikana. Tai olen mä nyt sitten jo vähän sen kanssa rauhoittunut, mutta edelleen se on mulle ihan mielettömän tärkeää. Ja toivon mukaan teille muillekin. Käsihygienialla kuitenkin estetään aika hyvin monien tautien etenemistä ja bakteerien leviämistä. Ja koska aina ei ole mahdollista päästä pesemään käsiä, on jokin apukeino pakko olla mukana. Ja tässä tilanteessa käsidesi on mielettömän hyvä juttu! Mä löysin itselleni THE käsidesit ja mikäli joltakulta on nyt jostain kumman syystä nämä päässeet ohi, niin toivon että tästä vinkistä olisi teillekin apua.


The Body Shopin herkullisen tuoksuiset käsidesit ovat mun lemppareimmat käsidesit ikinä! Näistä jää käsiin ihanan puhdas olo ja  desinfioinnin jälkeen käsiin jää vielä niin herkullinen tuoksu, että menee ihan hajuvedestä! Mulla on oltava näitä aina joka laukussa mukana.

Oletteko te käyneet edes nuuskimassa näitä?

You Might Also Like

15 kommenttia

  1. Nää on minunki lemppareita! Suosikki on Mango - taisit tosin tietää jo :D
    En vaan voi enää sietää niitä perus alkoholinhajuisia käsidesejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii, joo ;)
      Joo, ei enää alkkishajua kiitos :D

      Poista
  2. Mulla on toi mango! Pitäiskin itekin ihan rueta pitämään aina mukana laukussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo mango on kyllä ihana! Kyl kannattaa, varsinkin ku välillä ei ole mahdollisuutta käsipesulle :/

      Poista
  3. Pitää käydä ostamassa! Mullekkin on jäänyt järkyttävät traumat lapsuuden oksennustaudeista, yhh! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Onneks en oo ainut yrppäkammoinen :D
      Mut joo, näitä suosittelen lämpimästi :)

      Poista
  4. Miulla kulkee näitä myös mukana kahdessa kassissa, mansikan ja mandariinin tuoksuisina. Ovat kyllä kätevyydensä lisäksi myös todella ihania. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, kätevät ja ihanat :) Mansikkaa en olekaan tainnut vielä omistaa. Nyt kun näitä taitaa olla mulla yhteensä viisi eri paikoissa :D

      Poista
  5. Noi on ihan parhaita! Pienikokoisia, joten mahtuu aina laukkuun hyvin. Ja tuoksu! <3<3<3 Mulla on tällä hetkellä kolme eri tuoksua. Muutaman purkin olen jo kuluttanut loppuunkin. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kans oon kuluttanut näitä jo pari ja lisää vaan on saatava :D Tuoksu on vaan ihan liian hyvä :)

      Poista
  6. Mun oma lemppari on Soap and Gloryn riveistä, siinä on niiin viehättävä tuoksu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en olekaan niitä päässyt koskaan testaamaan. Pitäisi saada kokeilla ;)

      Poista
  7. käsidesiä. nam nam , näithhän me juopot juodaan joka sunnai kun alkot on kiinniRa ikasta ja ravitse

    VastaaPoista