Livbox - elokuu 2015 arvostelu

torstaina, syyskuuta 03, 2015

Pimpulat! Syyskuun Livbox ehti yllättää mut tässä kuussa. Jotenkin oletin, että aikaisintaan voisi tulla huomenissa. Paketti oli kuitenkin smartpostissa jo eilen! Uusin boxi on siis taas hyppysissäni, mutta sitä ennen käydääs läpi vielä ne elokuun boxin tuotteet. Vaikka alkuun olinkin boxista vähän harmissani, kun niin samanlaisia tuotteita tuli jälleen kerran, on nyt lopullinen mielipide kuitenkin vähän eri. Olinkin lopun kaiken ihan tyytyväinen boxin sisältöön.


Mulle tuli Kubiss kynsilakka sävyssä nro. 46. tuollainen kesäinen korallinen oranssi. Kuvassa näyttää oranssimmalta.



Mä oikeastaan tykäistyin tähän sävyyn aika kovasti. Eikä tää lakka mikään susihuonokaan ollut, vaikka ensin vähän niin veikkailin. Halpismerkki ja ensimmäinen kosketus on tullut merkkiin puuterin kautta. Se tuoksahti vähän turhan voimakkaalle, vaikka muuten toimiikin. Tämä lakka kuienkin yllätti todella positiivisesta. Vaikka sivellin olikin vähän ohuempi mitä nykypäivän siveltimissä olen tottunut näkemään, oli sillä todella helppoa levittää lakka. En oikeastaan sutannut tällä laisinkaan lakatessa, kun normaalisti saatan vedellä reilusti yli rajojen. Lakka myös kuivui kohtuu hyvin. Kuvissa mulla on lakkaa kaksi kerrosta, mutta peittävään lakkaukseen olisi varmasti tarvittu vielä ainakin se kolmas kerros. Kestävyys on ollut ihan ok. En sanoisi, että tämä huonoimmasta päästä siinäkään on. Kuten sanoin, yllätti posiviitisesti.

Cutrin ColorISM shampoo ja hoitoaine, voi jumpe mikä tuoksu niissä on! Hekumallinen vadelma! Tekisi mieli lurauttaa suoraan suuhun. Mutta siinä se sit olikin. Ei mulla näistä sen kummempaa sanottavaa oikein ole. Kovin tavallisen oloiset muuten. En saanut näistä mitenkään todella ihmeellistä lopputulosta. Ainut minkä takia voisin ostaa uudelleen, on tuo tuoksu.

Wellan EIMI Perfect Me Lightweight BB Lotion oli mulle boxin tuotteista se, jonka ajattelin olevan liian omituinen omaan käyttöön. Vaan kuinka väärässä olinkaan! Olen tätä nyt laittanyt hiuksiini muutamien pesujen jälkeen ja voi miten pehmeät kutrit mulla sen jälkeen onkaan ollut! Enpä olisi uskonut, että boxin epäilyttävin tuote onkin lopulta se lempparein. Jännä juttu. Tää tuote todella toimii ja tunnen vaikutukset hiuksissa. Voin lämpimästi suositella muillekin :)

Dermosil hiuskiinnettä en omiin hiuksiini olekaan suihkinut lainkaan vaan meillä testasi tuotteen tuo armas mieheni. Niksun mielestä lakka oli peruskauraa. Tuoksu oli kuulemma aika lakkamainen ja lopputulos hiuksissa melko kova. Hiuksista kyllä oikein näkyi, että ovat lakkapaakuilla. Matkalle kuulemma sopiva jo ihan kokonsakin puolesta. Käyttökelpoinen, muttei kuulemma välttämättä tarttis uusiksi hankkia.

Nivea Invisible for Black&White todellakin on tahraamaton! Siitä suuret plussat tuotteelle. Tuoksu on kohtalainen ja minun mielestäni se pettää jossain vaiheessa päivää. Mutta mä oon herkkänenäinen ja omasta mielestä monikin dödö antaa periksi. Niksu ei kyllä sanonut, että haisisin pahalle, vaikka omaan nenään tuoksu oli jo inhottava. Mutta tahraamattomuudesta pidin todella paljon!

Viimeisenä vielä Lumene Arctic Aqua 3D tehokosteuttava voidegeeli. Tykästyin tähänkin tuotteeseen lopulta enemmän kuin osasin arvata. Juuri oikea tuote mun ongelmaiselle rasvanäppyiholle, joka kuitenkin alkaa näyttämään jo ikääntymisen merkkejä. Sopiva kosteutusteho rasvaamatta ihoa inhottavalle lähmälle. Imeytyy todella hyvin kasvoille ja joinain iltoina heitin vähän paksumman kerroksen, kun iho näytti sitä tarvitsevan. Tuoksu tässä voiteessa on mielestäni aika miehekäs. Tai ainakin mulla vahvasti tulee siitä Niksu mieleen. Ei tuoksu siis paha ole ja kyllä se haihtuu iholta pois. Ei jää inhottavasti siis haisemaan.


Boxi olikin lopulta oikein mielekäs, vaikka harmittelinkin samankaltaisuutta. Muutama tuote todella yllätti ja tämä on se, mitä boxilta aina odotan. Se onnistuu antamaan minulle tuotteita, joista en ole tiennyt ja joihin ihastun. Nyt kävi näin, varsinkin tuon hius BB:n osalta.

Mitä te lopulta tykkäsitte elokuun sisällöstä?

You Might Also Like

12 kommenttia

  1. Tosi nätin sävyinen tuo Kubissin lakka, kesäinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on :) Yllätti kynsillä, miten ihana lopulta onkin :)

      Poista
  2. Hah, mähän sanoin et tykästyisit tuohon BB-tavaraan, se on niiiiiiiiiiiiiiiiiin mun lemppari.
    Ihanaa perjantaita muru♡
    -Skeit-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeejee juu nuu it :D
      Ihanaa pertsiä sulle kans ♥

      Poista
  3. Tuo Lumenen voide kuulostaa mielenkiintoiselta! Mulla on e-pillerien lopettamisen jälkeen tullut näppyjä paljon, eikä meikki meinaa pysyä paikoillaan. Oon kaipaillut siis meikin alle hyvin imeytyvää, kevyttä voidetta. Täytyy testailla tuota kaupoilla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiäks, mä oon kans just lopettamassa pilsuja kokonaan, kun en saa enää niitä mitkä piti kasvot kunnossa. Pelottaa jo, kuinka kovasti tulee räjähtämään. Nytkin kun on finnejä ihan liikaa :(
      Tuo on todella kiva voide, mutta meikin alla en ole sitä itse kyllä testannut.

      Poista
  4. Toi Wellan BB-voide on ihan huippu ja se on juurikin sellainen tuote, mitä ainakin itse tulen jatkossakin hankkimaan! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin yllätyin, että lopulta tykästyin siihen :D En olisi uskonyt, mä kun oon niin laiska kaikkien hiustuotteiden kanssa :D

      Poista
  5. Kubiss-lakka ja Lumenen voide olivat ehdottomasti mun lempparit! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo ovatkin todella ihania! Lumenen voide oli kyllä todella posivitiinen yllätys :)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä kokeilemaan! En olisi itse uskonut siihen tykästyväni, mutta näin pääs käymään ;D

      Poista