11 kysymystä

keskiviikkona, toukokuuta 09, 2012

Upea V, Days Of  V-blogista laittoi mulle kivan haasteen. Eli mun tulisi vastata hänen keksimiinsä 11 kysymykseen ja pistää eteenpäin sitten 11 itse keksimääni kysymystä.

1. Tulevan kesän top 3 juttua, joita todella odotat?
- Loma, sukulointi ja lämpö. Nii ja järvessä uimista :)

2. Paras tapa viettää Juhannusta (vinkkejä kaivaten...)?
- Grillaten, tanssien, juhannuskokkoa katsoen rakkaimpiensa kanssa :) Mökki järven rannalta olis aika kova paikka tai sit joku sukulaisten upea maalaistalo. Ja tietenkään ei saa unohtaa Juhannustansseja! Toivottavasti mäkin pääsisin sellaisiin pitkästä aikaa. :)

3. Kesän lempiväri?
- Mintunvihreä, ehdottomasti! Harmillisesti mulla on vain yks paita siinä värissä, eli ostoslistalla lisää ihanuuksia. Ja muutenkin pastellit sekä neonvärit on mun suosiossa.

Kuinka puut jo vihertää! Missä vaiheessa tää tapahtu?

4. Paras kesälomakohde ikinä, miksi? (Itsellä elokuussa pari viikkoa lomaa ja mietintä käynnissä..)
- Tähän mä kyllä sanoisin Itä-Suomi. Mun mielestä Suomen kesä on siellä ehdottomasti parhain. Saattanee toki mun tykästyminen siihen paikkaan johtua myös siitä, kun niin suuri osa sukulaisista asuu siellä. Mutta jos joskus mahdollista, niin suosittelen mennä Imatralle, Savonlinnaan, Joensuuhun ja sinne seutuville yleensäkin. Siellä on ihanaa. Ja kesä pitää ehdottomasti viettää Suomessa, sillä se on täällä muutenkin niin lyhyt. Itä-Suomessa on paljon ihania maisemia ja paikkoja missä käydä.

5. Kesän 2011 mieleenpainuvin muisto?
- Jaahas, mitä mä tein viime kesänä? Ei tainnu olla mitään sen ihmeempää, mutta mieleen ensimmäisenä tuli meidän 5-vuotis päivä. Se kun käytii Linnanmäellä humputtelemassa. Matka Niksun porukoille.

6. Lemppari kesäruoka ja -juoma?
- Erilaiset salaatit ja piffit. Juomana maito siideri taikka limut. Ja jäätee on kans hyvää.

Vähänkö on hiirenkorvat jo isoja!


7. Kesän tavoite rakkausrintamalla?
- Viettää tuon rakkaan ukko kullan kanssa 6-vuotis päivää. Niin, ja sitä sormusta odotellessa. Ei oo vieläkään kosintaa kuulunut...

8. Mitä ajattelit tehdä tänä kesänä erilailla kuin viime kesänä?
- Nauttia olostani enemmän! Tehdä pihatöitä enemmän ja muutenkin voisi tehdä jotain erikoisempaa. Ei teillä olis jotain ideoita?

9. Kesän must-hankinnat?
- Pastellinvärisiä vaatteita ja ihanat ballerinat.

10. Lempparibikinit?
- Viime kesänä ostetut Hennesin leobiksut. Eipä mulla kyllä noita biksuja olekaan kuin kolmet. Pitäisköhän ostaa lisää?



11. Kerro joku satunnainen kesään liittyvä fakta itsestäsi?
- Joka ikinen kesä saan poltettua itseni. En rusketu kovinkaan helposti vaan vietän alkukesän rapuna. Mutta auringonotto on ihanaa! Ja auringon vaaroista tiedetään kyllä.


Ja mun kysymykset lähtee:
maisamiisalle
Milmalle
Karoliinalle
bonnielle
Johanna V.lle
RagDollille
Inanaalle
S:lle

ja kyllä te muutkin saatte näihin vastata, vaikka tuonne kommenttiboksiin :) Ja mielelläni teidän vastauksia lukisinkin :) Eli pistäkää tulemaan!



1. Mitä ilman et voi elää?
2. Mitä pelkäät?
3. Lempi vuodenaikasi, miksi?
4. Unelma maasi/paikkakuntasi asua?
5. Viisi arvostamaasi sekä viisi ei hyvää piirrettä vastakkaisessa sukupuolessa?
6. Lempi vaatteesi, miksi?
7. Mitä sisustuksessasi täytyy ehdottomasti olla?
8. Mitä haluat elämältäsi?
9. Jos olisit eläin, mikä ja miksi?
10. Mieluisin kodinhoitotyö?
11. Mitä haluat/kaipaat/mielit juuri nyt?



kuvat: Janet

p.s. Kiva juttu, kun täällä töissä on joku ihme saikuttelu kaikilla meneillään ja mä saan hoitaa kahden ihmisen työt! Saa juosta pää kolmantena jalkana kahden toimiston väliä. Rankka päivä siis tiedossa.

You Might Also Like

16 kommenttia

  1. kiitos haasteesta!!! paha paha... noita vastauksia miettiessä meneekin tovi ;D
    niin ja mulla ois idea sun vastaukseen nro 8: täällä riittäis monenmoista hommaa, ois ainakin erilaista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä voisin tulla millon vaan teille hommiin ;) Ja kisuhoitajaks ;) ♥

      Poista
  2. Hei kiitos, näitä on kiva väsäillä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) Mäki tykkään tehä näitä :D

      Poista
  3. Jaiks. Kiitos haasteesta! Tässä meneekin tovi pohtiessa vastauksia. ;)

    VastaaPoista
  4. Pikkusen voi olla hankala keksiä vastauksia ja vielä kysymyksiä siihen päälle! Mut ei se mitään, pistetään yritystä päälle :)

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. Mä aina kuolailenkin sun blogista ihania mintunvihreitä vaatteita ja niitten yhdistelmiä :)

      Poista
  6. Mun sukulaiset asuu muuten myös Itä-Suomessa...Outokummussa, Joensuussa, Kotkassa, Imatralla ja vaikka missä. Niin ja oonhan mäkin alkujaan Kotkasta ja äiti Joensuusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, no sittenhän sä tiedätkin kuinka ihanaa siellä on ;) Mun isä sekä äiti tulee sieltä Venäjän rajan läheltä. :) Imatralta ja vähän ylöspäin :)

      Poista
  7. Taidanpa vastata näihin sun kysymyksiin :)

    VastaaPoista