Juhlameikki ja -kampaus pt.2

keskiviikkona, elokuuta 12, 2015

Kuinka moni on tänä kesänä päässyt juhlimaan häitä? Joo, mä oon teille ihan vaan inasen kade. Mun mielestä olisi niin ihana päästä juhlistamaan uutta avioparia, mutta kutsuja ei vaan ole tänne asti sadellut. Mun kaunis ystävä Minna taas pääsi tänä kesänä jo toisiin häihin ja jälleen kerran tuli vieno pyyntö, josko voisin laittaa hänet juhlakuntoon. Tällä kertaa uskaltauduin jo vähän rohkeammalla mielellä, sillä Minna oli edelliseen lookkiin sen verran tyytyväinen. Tällä kertaa me suunniteltiin lookki yhdessä etukäteen ja kesän lämmön ja auringon voiman takia päädyttiinkin tällä kertaa kulta-ruskeaan kokonaisuuteen.




Tästä siis lähdettiin liikkeelle. Minnalla on ihanan kuulas ja sileä iho ja sen kanssa työskentely käy kuin tanssi. Pohjan tekeminen on äärimmäisen helppoa ja kuten viimeksikin, silmämeikki oli se johon panostettiin paljon. Pisin aika meikin tekemisessä meni ehdottomasti siihen, sillä mä halusin viimeistellä ja viimeistellä aina vähän lisää. Ja hiukset, nekin siis jäi mun vastuulle myös ja tällä kertaa ehdotinkin Minnalle noita ihania Pinkpewter pantoja ja Minna oli ideaan oikein tyytyväinen. Tällainen kokonaisuudesta siis lopulta tuli.



Pakko myöntää, kyllä mua silti jännitti millainen lopputuloksesta tulee. Mulle on niin tärkeää, että meikin kantaja on lookkiinsa tyytyväinen. Taisin vissiin onnistua, kun Minna kehui silmämeikkiä vaikka kuinka monta kertaa <3


kulmat // Inglot  matte 360, L'oréal Brow Artist Plumper
pohjustus // Urban Decay Primer Potion
luomivärit // Too Faced Joy to the Girls kultainen, Too Faced Chocolate bar ruskean sävyt
rajaus // Too Faced Joy to the Girls musta luomiväri

Minnalla on siis ripset laitettuna, joten niihin emme sen enempää koskeneetkaan. Olin oikeastaan itsekin ihan tyytyväinen siihen, miten silmämeikki lopulta onnistui. Ja pakkohan mun on testata tätä samanlaista settiä vielä omalle naamalle :D



Pink Pewterin pannat on vaan jotain niin ihanaa! Mulla on niitä tällä hetkellä neljä ja lisää vaan pitäisi saada :D Jos joskus kärsit kamalasta hiuskriisistä, niin nämä pannat pelastavat tilanteen kuin tilanteen. Sopii vaikka ihan suorankin hiuksen kaveriksi koristeeksi. Minnan hiuksia taivuteltiin ihan hieman kiharalle, että taipuvat nätimmin tuonne pannan uumeniin. Päältä tupeerattiin vähäsen, että kampaus näyttää muhkeammalta. Ja panta tottakai samaa sävyä meikin kanssa.

pohjustus // Clarins Instant Smooth Perfecting Toutch
meikkivoide // Lumene Matt Control sävy 00 ja 02 sekoitettuna
silmänaluset // MAC Prolongwear Concealer sävy NW15
puuteri // MAC Mineralize Skinfinish Natural LightPlus
aurinkopuuteri // Lumene Arctic Sun
varjostus // Make up store luomiväri Smog
poskipuna // MAC Dainty
korostus // L'oréal Glam Bronze
huulet // Max Factor colour elixir Giant pen stick Subtle Coral 20


En voi taas todeta muuta kuin kiitos Minnalle suuresta luottamuksesta. <3 Olen todella otettu, että saan kunnian tällaisiin hommiin. :) Minna nyt on muutenkin sellainen kaunotar, ettei meikki tehnyt muuta kuin korosti parhaita puolia.

Mitäs te sanotte tästä tokasta lookista. Oliko onnistunut?

You Might Also Like

10 kommenttia

  1. Ihana meikki! <3 Mun alkoi tekeen tollaista pantaa mieli, se olisi sellainen, mitä just ja just itse jaksaisin vääntää päähän. :D Ei ole tullut tännekään kutsuja häihin varmaan viimeiseen 10 vuoteen. Nyyh. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jonna ♥
      Ja todellakin suosittelen noita pantoja! On pelastanut mun monet päivät ja serkun rippijuhlat. Omien hiusten tekemiseen oli muutama sekunti aikaa ja panta pelasti tilanteen :)

      Poista
  2. Aivan ihana kokonaisuus, hyvä sinä ja hyvä Minna!
    Äitiliini näin aattelee.

    VastaaPoista
  3. Tosi kaunis meikki! Ja noi pannat on kyllä niiiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos muru ♥ ja noi pannat on kyllä niin huippija!

      Poista
  4. Kaunis meikki ja kampaus, hyvin olet onnistunut! :)

    VastaaPoista
  5. Huh en ikinä sais mun hiuksia asettumaan noin! Ihanan näköinen kampaus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Enni, kyllä saat! Tuo on niin helppo kampaus! Usko mua :)

      Poista