VoimaMinä - hyvinvointivalmennus

perjantaina, elokuuta 07, 2015

Te tiedätte, että mä olen jo muutaman vuoden tavoitellut parempaa kroppaa. Käynyt salilla, treenannut ja yrittänyt muuttaa ruokailutottumuksia. Siinä kuitenkaan vielä kertaakaan onnistumatta. Jos totta puhutaan, en oikeasti osaa sanoa sitä todellista syytä, miksi mä joka kerta epäonnistun tavoitteessani. Omasta mielestäni mulla on selkeä päämäärä, se ei ole pelkästään se, että mä haluan laihtua. Mä haluan elää terveellisemmin ja haluan kropastani irti sen parhaan mahdollisen mitä siitä voi saada. Mulla on jonkin verran tietoa mitä mun olisi oikeasti hyvä tehdä ja jo maalaisjärki kertoo aika paljon. Mutta silti musta tuntuu, että mun olisi ihan hitsin hyvä saada vähän jeesiä tässä asiassa. Ja apua, syksy tulossa. Pimenevät illa ja tuleva kylmyys, ei houkuttele nyt yhtään. Varmasti iso koetinkivi ja sohva kutsunee puoeensa entistä kovemmin.
Kuinka ollakaan, mulle tarjoutui ihan mieletön mahdollisuus blogin kautta. Mä pääsen osallistumaan Greenstreetin ja MT Personal Trainingin vetämään VoimaMinä verkkovalmennukseen! Ette uskokaan kuin innosta hihkun täällä!





VoimaMinä-valmennus on verkossa toimiva valmennus, joka kestää 30 päivää. Sen aikana osallistujille tullaan antamaan avaimet, joilla saavutamme energisemmän, iloisemman ja onnellisemman fiiliksen niin henkisesti kuin fyysisestikin. VoimaMinä sivuilla kerrotaan valmennukseen kuuluvan kolme johtotähteä:


Valmennuksen kolme johtotähteä:
  • Henkinen hyinvointi ja itseluottamus
  • Fyysinen hyvinvointi ja liikunta/harjoittelu
  • Terveellinen, monipuolinen ja ravintorikas ruokavalio
Kun määrätietoisesti keskitymme parantamaan näiden osa-alueiden rakenteita, niin muutumme samalla kokonaisvaltaisesti energisemmiksi, iloisemmiksi, tehokkaammiksi ja onnellisemmiksi.




Ei voisi parempi valmennus olla meikäläiselle. Mulla on ollut vuosia ihan jäätävän huono itseluottamus. Mä en oikein ole uskonut itseeni missään, en ole kehdannut välillä poistua kotoa naamataulukriisien takia ja kroppaani peittelen mielelläni isoilla vaatteilla. Olen yrittänyt itse opetella parempaa itseluottamusta, mutta hitsi se on vaikeaa. Tekee siis todella hyvää päästä osaksi tällaista valmennusta. Valmennus alkaa 1.9 ja ilmoittautuminen on jo alkanut!


Eli lähdehän sinäkin mukaan, sillä vielä tämän viikon loppuun saa valmennuksen early bird hintaan 39€ ja sen jälkeen hinta nousee kympillä. Eli älä enää odota, vaan tuu säkin mukaan valmentautumaan :)
Täältä pääset ilmoittautumaan

Kertokaahan, jos lähdette mukaan. Olisi kiva jakaa tuntemuksia sitten muidenkin kanssa :)

VoimaMinä facebookissa
VoimaMinä instagramissa 

*valmennus saatu blogin kautta yhteistyönä

You Might Also Like

5 kommenttia