Viikonloppulaukku

lauantaina, elokuuta 01, 2015

Voi eilinen perjantai, pitkä perjantai. Ensin omat työt, sitten kaupassa käynnit ja lopulta vielä remontin kimppuun. Voin kertoa, että lopulta sohvalle rojahti yksi äärimmäisen uupunut tyyppi. Tänään onneksi ehdin ottaa vähän rauhallisemmin. Niksu meni vuorostaan töihin ja mä kun en kamalan hyvin yksin tuota remonttia voi jatkaa, niin saan levähtää muiden kotitöiden parissa. Ja tekee muutenkin ihan hyvää saada levähtää ensimmäisen työviikon jälkeen. Tai ehkä mä vähän huijaan. Ei mun ensimmäinen työviikko mitenkään raskas ollut. Toimistotöitä, sehän on kuitenkin aika leppoisaa ja kevyttä hommaa. Ja työtä kun on tehnyt jo vuosia, menee ne tuosta noin vasemmalla kädellä. Tää remontti on ehdottomasti se rankempi juttu. Välillä jo toivoo, että voi kumpa se olisi jo ohitse. Mutta ei vielä. Onneksi ollaan jos siinä vaiheessa, että päästään täyttämään tuota jäätävää vallihautaa pikku hiljaa. Mutta se taas remontista, nyt yritän panostaa kotihommiin.

Koska lauantai on ainakin henkilökohtaisesti mulle viikon paras päivä, ajattelin esitellä teille yhden uuden ihanuuden, jonka tilasin kesälomalla Hennesiltä. Mulla on ollut iiiisooo vaje mun laukkukokoelmassa jo pitkän aikaa. Kiinnostaisiko teitä nähdä mitä laukkuja omistan? Mutta niin, laukkuhimotuksia mulla nyt on koko ajan, mä kun olen  yks kassialma, mutta tämä laukku tuli todella tarpeeseen.

H&M 39,99€

Mulla ei ollut tarpeeksi isoa kassia otettavaksi mukaan pieneille matkoille. Käytin aina mun urheilukassia, mutta se ei tuntunut kovin kivalta, kun siellä kuitenkin välillä hikisiäkin vaatteita kuljettaa. Ja c´moon, eihän se nyt ollut niin nättikään vaikka vaaleanpunainen onkin. Viikonloppulaukku oli siis erittäinkin tervetullut lisä laukkuperheeseeni.


Juuri sopivan kokoinen laukku otettavaksi mukaan vaikka sukulointiin tai vaikka muutaman päivän pidemmällekin reissulle. Laukku imi itseensä oikein kivasti vaatteita ja mun turhankin isot kosmetiikkapussukat. Laukun bongasin Hennesin miesten osastolta ja rakastuin siihen palavasti ensisilmäyksellä. Siis silleen miten laukkuihin nyt voi rakastua. Kyllähän te tiedätte ;) Näitä oli konjakkisena ja mustana, mutta tämä sävy vaan innosti itseäni enemmän. Nyt sit vaan kaipaan niitä reissuja, että saisin ottaa laukun useamminkin käytöön.

Löytyykö teiltä viikonloppulaukkua, vai onko teillä ihan kunnon matkalaukku reissuja varten?

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. Nonni, nyt sulla on laukkukin valmiina Jyväskylän retkeä varten!
    Ihana laukku muuten onkin! <3 Mulla nykyisin tuo perässävedettävä matkalaukku aina reissuilla mukana, kätevämpää kulkeminen junissa ja busseissa ja on tälläselle niskavaivaisellekin kivempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, perässävedettävä onkin hyvä. Varsinkin jos julkisia käyttää. Mä kun useimmiten kuitenkin autolla liikun, niin ei pyörät laukussa ole niin tärkeät ;)

      Poista
  2. Aivan täydellinen laukku jonne mahtuu riittävän paljon. HM löytyy kyllä vaikka mitä. Kivaa viikonloppua! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä täysin samaan mieltä :) Hennesiltä kyllä löytyy kaikkea kivaa ;)
      Ihanaa alkanutta viikkoa ♥

      Poista
  3. Tosi kivan näköinen laukku. :) Mulla on weekend-bag erikseen, vaikka harvoin sitä tarvin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän samaa pelkään, ettei tuo ihanuus pääse tarpeeksi usein käyttöön :P

      Poista
  4. Viikonloppuveska on kyllä hyvä olla olemassa. Juuri tuollainen johon menee kaikkea kivaa sille sopivasti. Kaikkineen siis varsin täydellinen löytö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Viikonloppulaukun puutteen kokoelmissa on kyllä huomannut, vaikkei se välttämättä usein olisikaan käytössä. Täydellinen löytö, sinä sen sanoit :)

      Poista