Päivän matka

torstaina, toukokuuta 12, 2016

Oma koti kullan kallis, vaikka mulla ihan mahtava reissu olikin! Mä siis tosiaan olin yhden yön reissulla Turussa ja eilen aamulla ajelin sinne jo hyvissä ajoin. Kiertelin päivän kaupungilla, näin ihania bloggaajasiskoja ja shoppailin muutamia juttuja. Ja mikä parasta. Vietin yön ihan mielettömän ihanassa hotellihuoneessa, josta tulette todellakin kuulemaan ihan omassa postauksessaan. Niin hieno huone ja aivan liian vähän aikaa viettää siellä. Olisin hyvin voinut olla siellä vaikka viikon.



Leikin oikeaa turistia ja napsin kuvia kameraan ihan kivan määrän. Ja turistilta musta todella tuntui, kun muutaman tunnin ihan yksin Turun keskustassa liikuin. Mä onnistuin eksymään johonkin kauppakeskukseen, joka oli vanhan talon sisällä. Olinkin niin onneissani, kun sain blogisiskon mulle oppaaksi ja näin muutakin Turkua, kuin sen sokkeloisen kauppakeskuksen.


Tänään sitten ajeltiinkin jo kotiin ja olen matkan jälkeen ollut ihan rätti väsynyt. Kävelin eilen jalat puhki ja untakin tuli liian vähän, joten en voinut muuta kuin köllähtää päiväunille kotiin päästyäni. Mutta ihan mahtava reissu oli! Pistän teille kyllä vielä lisää juttua päivästäni tulemaan, mutta nyt tällainen pikainen päivitys, koska meillä on vähän muita hommia ;)


Ja ne muut hommat on tällä hetkellä sellaisella koodilla kuin PS4 ja Uncharted. Toissapäivänä julkaisiin pleikka neloselle siis uusi Uncharted peli ja me täällä Niksun kanssa pelataan sitä ihan intopiukeina. Tai siis tietysti Niksu pelaa ja mä katson vieressä ihan onneissani :D 

Ihanaa torstaita ja hei, huomenna taas viikon vika päivä :)

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Ihanaa nähdä lisää vilauksen siitä hotellihuoneesta! Mahtavalta kuulostaa!

    Kaikkea ihanaa ja aurinkoista päivääsi!

    VastaaPoista
  2. Park-hotellissako olit? Tuskin Turusta muuta niin ihanaa löytyy.

    Kauppakeskus vanhan talon sisällä? Hansa vai Forum? Kumpaankaan ei varmaan pääse eksymään..

    Laita mulle viestiä seuraavan kerran, kun tulet. jos olen Suomessa, voidaan käydä hiukan isommissa paikoissa, vaikka porukalla :D

    VastaaPoista